tegelikult ikka tumedam tuleb!mosseman kirjutas:
ehk siis täpselt selline http://www.carrating.org/car.php?12515?
AZLK 2137 1983 mart
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2137 1983 mart
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: AZLK 2137 1983 mart
Eile olin siis kella kaheni öösel garaaśis ja matistasin mosset. Võtsin esitiivad ka maha ja vaatepilt oli ilus... kõik oli sisse määritud ja esines vaid pindmist roostet. nüüd veel sisepinnad ära matistada ja tagumised tiivaservad korda teha... tagaluuki ka elustada ja korras! põjal seespool pole isegi pindmist roostet ja originaal värvi all.
pilte saab vast täna õhtul.
pilte saab vast täna õhtul.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: AZLK 2137 1983 mart
Projekti kohalt siis nii palju uudiseid, et karbid on haljaks hõõrutud ja happekrundi all. tagaluugi võib metsa loopida kuna klaasitihendi serva ei eksisteeri enam... vaja hädasti uut!saarlane kirjutas:Neh, uudiseid? Tule said ikka kätte?
vaja veel natukene sisepindasid karestada ja tiivaservasid elustada. peale seda värv peale.
tule kohta jään hetkel vastuse võlgu kahjuks!
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: AZLK 2137 1983 mart
408 ninaga on nii, et esialgu teen masina korda, et jõuaks kokkutuleku ajaks rajale. peale seda on aega ehitada küll ja küll. siis vaja alles tükke koguma hakata... tiivad, tuled, võred liistud, kapott, põll jne.TheoK kirjutas:Aga kuidas 408 esiosaga jääb?
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: AZLK 2137 1983 mart
See 426 universaal on ka endale sümpaatne Elvas vedeles ühel samasugune hall aga
2 tulega varjant ja veel lisaks Belgiast pärit diisel mootoriga kahjuks aga nagu siin
tavaliselt lõpetas 2008.a kevadel oma elu AS kuusakoski platsil. Omanikuga sai ennem
vesteldud,et müüks ära aga ei oli 120% veendunud,et teeb ise korda, autol olid ka plastmass liistud väga korralikud sees, masin oli 1966.a!
Siin Elvas asjad ikka nii,et haruldlased ja korras asjad lähevad Kuusakoski või sarnasesse asutusse. Sorry OT pärast aga vahest ajab see hinge täis mul kui näen tuttavat ja mosse on järjekordse vanaraua kollile tasuta lõhkuda antud!
2 tulega varjant ja veel lisaks Belgiast pärit diisel mootoriga kahjuks aga nagu siin
tavaliselt lõpetas 2008.a kevadel oma elu AS kuusakoski platsil. Omanikuga sai ennem
vesteldud,et müüks ära aga ei oli 120% veendunud,et teeb ise korda, autol olid ka plastmass liistud väga korralikud sees, masin oli 1966.a!
Siin Elvas asjad ikka nii,et haruldlased ja korras asjad lähevad Kuusakoski või sarnasesse asutusse. Sorry OT pärast aga vahest ajab see hinge täis mul kui näen tuttavat ja mosse on järjekordse vanaraua kollile tasuta lõhkuda antud!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 2137 1983 mart
Hetkel siis nii palju, et vajasminevate plekkide nimekuiri pikenes. Ühel karbil üürati terav mõlk... teisel roosteauk...!
tagatiibadel pole isegi sõelaefekti...meenutab pigem musta aukku. vaja uusi! Tundub, et tagaluuki ei saa kusagilt, siis peab ehitama hakkama. muidu muud hullu pole midagi, saab hakkama.
nn. must auk
sama tagatiival
tagaluugi klaasiserv... oli vähemalt...
happekrundi all
ja täitevkrunt
Aitab küll ehk selleks korraks... uni ka juba... tuttu ära.
side lõpp...
tagatiibadel pole isegi sõelaefekti...meenutab pigem musta aukku. vaja uusi! Tundub, et tagaluuki ei saa kusagilt, siis peab ehitama hakkama. muidu muud hullu pole midagi, saab hakkama.
nn. must auk
sama tagatiival
tagaluugi klaasiserv... oli vähemalt...
happekrundi all
ja täitevkrunt
Aitab küll ehk selleks korraks... uni ka juba... tuttu ära.
side lõpp...
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: AZLK 2137 1983 mart
tagaluugi klaasiserv on ikka päris nuttune, kuid mitte sugugi võimatu konditsioonis. kiirem ja lihtsam lahendus on need augud klaasriidega ära lappida. hea tulemuse saab.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 2137 1983 mart
mul olid tiivaääred samasugused või vaat, et hullemadgi. kõik sai korda.
21251