Niinii. Kirjutasin siia just räigelt pika teksti ja siis panin veebibrauseri kinni. Tahaks ropendada.
Proovin uuesti siis.
Üleeile hakkasin autot lammutama. Esiotsa tõstsin üles, võtsin ära kardaani, käigukastihoovad lahti, käsipiduritrosside rakis korra lahti, käigukast lahti ja alt ära, sidurikoja mutrid lahti, geneka mutrid lahti. Ja hakkas pihta... Siukest vaeva nägin selle koja ärasaamisega, et jube! Kaks sõpra olid ka abis. Lõpuks aitas see, et selle vooliku, mis salongi tuleb, võtsin ära ja mingi nikerdamise peale sain selle koja kätte. Avanes selline pilt, et survelaager oli kenasti ilma grafiidita ja metall ära söödud. Grafiiditükid kojas laiali kõik. Kergelt survekoja vedrusid ka kulutanud. Survekoda ja siduriketas ka ära ja selleks päevaks kõik.
Eile hommikul ostsin uue siduriketta ja kuullaagriga survelaagri ja sidurikoja simmerlingi ja hakkasin kokku lappima. Isa andis kodust käigukasti võlli kaasa, sellega panin siis siduriketta survekoja sees paika. Enam polnud sõpru abis ja sidurikoja tagasipanek oli veel sitem kui äravõtmine. Nikerdasin selle ikka kuidagi oma kohale, keerasin mutrid kinni ja järgmiseks käigukast, kardaan ja korras põhimõtteliselt. Siis tuli üks sõber appi jälle, ma nikerdasin käigukasti polte kuidagi kinni keerata ja ta pani juba kardaani paika. Lõpuks saime kõik kokku ja pedaal oli kinni! Täitsa lõpp, kerge tüdimus ka juba peal. Keerasin peasilindri toru lahti ja pedaal hakkas ka liikuma jälle. Panin toru tagasi, õhutasime ja jälle jäi kinni. Siis aitas, juhe koos ja ei viitsinud enam midagi teha.
Täna võtsin peasilindri ära, pesin ära, panin tagasi, reguleerisin mutreid pedaali ja hargi juurest, õhutasin ja sain korda lõpuks ikka. Ikka kuradi "head asjad" on need värdjad sääsed. Kaks päeva olin enamus aja auto all ja poltide/mutrite keeramise asemel pidin neid vereimejad eemale peletama.
Auto korras, kohe proovima, kuidas sõidab ja oli vaja ARKi ka minna.
Jäin foori punase tulega ühe auto taga seisma, minu taga oli ka veel mitu autot. Fooris roheline, hakkasin kohe liikuma, aga minu eesolev auto oli ikka paigal. Pidurdasin uuesti ja siis käis räige raksatus ja nägin peeglist et Mosse taga lendasid paar valget pilbast 2m kõrgusele. Mõtlesin, et sidur või käigukast või midagi lendas laiali, aga ei saanud aru, et kust kurat need valged pilpad tulid. Seisin seal siis niimoodi, käik sees, sidur all. Päästsin siduri lahti ja sõitsin edasi. Sain aru, et mul ikka auto terve ja kõik töötab, aga keegi sõitis vist tagant sisse. Sõitsin 5 m edasi, tulin autost välja ja taga seisis Peugeot 206 SW ja mingi ~35a naisterahvas tuli välja. Ma vaatasin kohe oma auto üle, polnud hullu midagi - mustad stangepuhvrid kergelt tema auto värvi, aga enamvähem sirgelt omal kohal ikka. Vasak stangekinnitus ikkagi paindus sissepoole ja surus niimoodi vasaku stangenurga vastu plekki ja kriipis värvi metallini maha. Eks kui koju Saarde lähen, siis värvin lihtsalt väikse pintsliga selle triibu üle. Ta vaatas ka, et mul pole midagi juhtunud. Küsisin, mis juhtus ja kõik korras? Ütles, et pole tähele pannud lihtsalt. Vaatas, et ma hakkasin sõitma, aga ma pidin minu ees seisva auto pärast uuesti pidurdama ja panigi sisse. Tema autol siis iluvõrel minu kärukonksu auk sees ja stange oli tal ka vist kergelt nihkes. Tal isegi vedas, paremast esitulest jäi väga vähe puudu.Iluvõre taga oligi vist selline tühi koht, kuhu konks täpselt ära mahtus. Mul pretensioone polnud ja ei viitsinud tegeleda ka sellega ja sõitsime edasi mõlemad. Kärukonks on ikka väga hea asi!
Käisin ARKis, sain täisload lõpuks kätte. Titeload sain 2005 augustis, esmased load 2007 augustis, pikendasin neid 2009 augustis ja nüüd viitsisin lõpuks libedasõidu ära teha ja 2010 juunist täisload käes. Täna lähen vist grillima ja panen vahtralehed põlema.
Vasakul oleva survelaagri võtsin igaks juhuks kodust kaasa ja parempoolne on see, mis ribadeks lendas:
Mosse perse peale kõksu:
Nüüd siis veel spidoka tross kinni panna, mis enne ära unus ja käigukasti veitsa õli ka vist vaja juurde panna ja sõidab.