K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.
Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.
Mehed pange ikka lääne õli oma masinasse kui tast vähegi hoolite. Endal rallikas 5-50 täissünt, muudes 10-40 poolsünt. Käimar ja sild liquy moly sünteetiline aga viskoossuse jään võlgu.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.
TEP välja ja kohe lääne õli sisse peaks ka sobima? Kui saatsin auto töökotta, andsin Mobili 80W90 õli kaasa, aga mehaanik pani ikka TEP-15 sisse. Esimesel võimalusel vahetan õli äraMuhulane kirjutas:TEP 15 pole mõistlik valik.Kui tahad vene õli kasutada,siis pane TAD 17iHendrikR kirjutas:Nii, sain oma auto tagasi remondist... peale kasti remonti pandi sisse TEP-15 õli. Kas TEP on kastile hea või peaks ikka Mobili 80W90 õli panema sisse?
Peale remonti pane esmalt TAD ,sõidad teatud kilometraaži ära ja siis paned lääne oma sisse.
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.
Natuke urista ikka oma autuga ringi ka ja siis vaheta ära TAD 17 vastu. Pesu jaoks kõlbab igasugune õli lühikeseks ajaks. Pea-asi,et odav oleks.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.
Määrdeained pole küll koht,millest kokkuhoidu otsida,need vene päritolu autoolid-tavotid on ikka väga kahtlase-kõikuva kvaliteediga,liiati on hinnavahed läänepoolsete määretega suht marginaalsed.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.
Mul käimaris ja tagasillas lääne täissüntõli 75w-90 ja liugleb nagu pääsuke
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.
Sinisel 412-l panin sellise õli nii kasti kui ka tagasilda
http://mannol.de/en/?action=accessory_c ... l%2080W-90
http://mannol.de/en/?action=accessory_c ... l%2080W-90
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.
Ära siis rohkem sellesse töökotta mine. Kui mehaanik selline erivajadustega tegelane on et vist eesti keelest aru ei saa (mis õli kasti panema peab), siis vaevalt tema remondioskused- ja teadmised ka ülemäära head on. Kuigi tervemõistuslik autoremondi töökojas töötav mehaanik tänapäeval juba loogiliselt mõeldes ei vala mingit vene õli vabatahtlikult sõiduauto käigukasti (nt. lada 5-se kasti ülemäärane kulumine vene kastiõliga ning seesama tep hangub (vist?) -20 pealt). Siis kui selline jabur idee tulebki siis peaks sellest vähemalt klienti teavitama eelnevalt et kas on ok mitte isetegevust tegema.HendrikR kirjutas:Kui saatsin auto töökotta, andsin Mobili 80W90 õli kaasa, aga mehaanik pani ikka TEP-15 sisse. Esimesel võimalusel vahetan õli ära
Nüüd pead sina oma aega ja ressursse raiskama et mingi isemõtlejast (vale koha peal) mehaaniku jama korda teha.
Õnneks mosse kastile sellest vast midagi halba ei sünni aga endal on kogemus kus vale õli (mark oli õige, aga polnud õiget spetsifikatsiooni) kasutamine "tarkade mehhaanikute" poolt lõpetas uue nukkvõlli eluea (pumppihustite nukad kulusid ära) kokku ca. 20 000 km-ga.
Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.
Õlid on 1 koht kus ma ei oska raha kokku hoida, mitte et ma mosse juures üldse raha oskaks kokku hoida aga see on teine teema
Õlidena kasutan ma juba tavaks saanud Liqui Moly seeriat, lihtsalt seepärast, et kogu me autopark on selle peal (ei reklaami).
Mootorisse kallan Liqui Moly 10w40 poolsünti, sest seda vahetan igal aastal( va kui autot pole aasta otsa kasutatud).
Lisaks läheb mootorisse ER, toode mis on end kuhjaga mulle juba tõestanud.
Käigukasti ja tagasilda läheb ca 20Eu/L maksev GL-5 hüboidülekandeõli liqui Moly toodang+ ER jälle, mida vahetan 15 000km takka.(pirukal vb kõigest 10 000 km, kui too osutub liiga suureks tööloomaks ).
Roolikarpi valan GL-4+ ER
Jagajasse MoS2 (sama asi mis ER)
Rooliliigendid, esisilla liigendid ning laagrid saavad kõik lääne laagrimääret maitsta, kõikvõimalikes kohtades on määrdeniplid.
Õlidena kasutan ma juba tavaks saanud Liqui Moly seeriat, lihtsalt seepärast, et kogu me autopark on selle peal (ei reklaami).
Mootorisse kallan Liqui Moly 10w40 poolsünti, sest seda vahetan igal aastal( va kui autot pole aasta otsa kasutatud).
Lisaks läheb mootorisse ER, toode mis on end kuhjaga mulle juba tõestanud.
Käigukasti ja tagasilda läheb ca 20Eu/L maksev GL-5 hüboidülekandeõli liqui Moly toodang+ ER jälle, mida vahetan 15 000km takka.(pirukal vb kõigest 10 000 km, kui too osutub liiga suureks tööloomaks ).
Roolikarpi valan GL-4+ ER
Jagajasse MoS2 (sama asi mis ER)
Rooliliigendid, esisilla liigendid ning laagrid saavad kõik lääne laagrimääret maitsta, kõikvõimalikes kohtades on määrdeniplid.
Viimati muutis tanello2, 10 Aug 2017 01:24, muudetud 1 kord kokku.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.
Mis asi on ER toode ? Kahjuks ei ole kuulnud mis see on.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.
Ilmselt Energy Release õlilisand. Eks arvamusi on mitmeid, paljud kasutavad ja kiidavad. Kuid tänapäeva õlides on kõik vajalikud lisandid sees ja pole vaja kahtlast manti juurde segada.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage