Nonii, täna siis sai jälle tibake tehtud, siin pildil siis näha kiirenduspumba ebatasasused (kiirenduspumba kaas ilusti sirge, sest näha kenake sõõr, mis membraanile toetuma peab),aga KP põhi veits laines kuid siin õnneks ei mängi see rolli kuna membraan piisavalt paks ja ei lase õhku vahele ega tule sealt ka kütust välja.
Siis tegin sellise lükke, et sellel segistil
tõmbasin "splindi" välja, et see ei segaks normaalset puhast töötegemist
Ja põhiline ja kõige olulisem on see, et kokkupuutepinnad oleksid siledad ja korralikud, et selle vahelt samuti õhku ei ahmiks juurde
No ja muidugi kui peenmehaanika hetkel käsil

, siis ei saanud tegemata jätta ka originaal 0,4 ehk 40-nene "kullinokk"
...suuremaks 0,5 ehk 50-seks, et see poleks "pudelikaelaks" sissepritsel kenakest kütust nimega AI-95
Ja kuna ajapuuduse tõttu saan toimetada hetkel vaid õhtuti taskulambivalgel, siis nii ongi, et loodan järgmised pildid teha juba nädala pärast...
No tegelikult vaja nüüd juba juppidest koostada ja muud millimeetrid paika ajada ja proovima minema
