Pole jällegi ammu midagi postitanud.Asi on siiski vahelduva eduga edenenud ja niikaugel,et dokumendid korras ja võib ülevaatuseks valmistuda
Fotosüüdistused ka siis,pildile ka jäänud üks kohalik kes Tankuri voolikud tuuri pannud ja seetõttu ka tankimatta jäi
AZLK 2137 1984a Marko
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2137 1984a Marko
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: AZLK 2137 1984a Marko
Ülepikaaja sai siis kokkutulekul jälle osaleda. Auto pidas kenasti vastu. Km kogunes kuskil 1100km ringis ja selleks kulus ümmarguselt kaks paagitäit.
Mõned väiksed ilmingud lõid välja mis vajaks tähelepanu. Ühtlase gaasiga sõites aegajalt tykkis veidi kakkuma, aga üldises plaanis võib vägagi rahule jääda.
Minu poolt ka suured kiitused Allanile järjekordse toreda ja meeldejääva ürituse eest.
Mõned väiksed ilmingud lõid välja mis vajaks tähelepanu. Ühtlase gaasiga sõites aegajalt tykkis veidi kakkuma, aga üldises plaanis võib vägagi rahule jääda.
Minu poolt ka suured kiitused Allanile järjekordse toreda ja meeldejääva ürituse eest.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2137 1984a Marko
Ühtlasel sõidul kakub kui tühikäigu ülemineku düüs suurem panna 50-lt 60 peale või isegi 70-ne juhul kui karpaks ikka DAAZ tüüpi karpa.marko kirjutas:Ülepikaaja sai siis kokkutulekul jälle osaleda. Auto pidas kenasti vastu. Km kogunes kuskil 1100km ringis ja selleks kulus ümmarguselt kaks paagitäit.
Mõned väiksed ilmingud lõid välja mis vajaks tähelepanu. Ühtlase gaasiga sõites aegajalt tykkis veidi kakkuma, aga üldises plaanis võib vägagi rahule jääda.
Minu poolt ka suured kiitused Allanile järjekordse toreda ja meeldejääva ürituse eest.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2137 1984a Marko
Karpaks DAAZ jah. Mis düüsid sees on seda ei tea, kuna ise pole veel jõudnud lahti kakkuda ja vaevalt seda ennegi tehtud on kuna täpne masina ajalugu teada. Sai enne sõitu lihtsalt õhuga läbi lastud. Eks millalgi piilun karule kõhtu.
Häiris ka see, et maanteel kiirendades esines deronatsiooni klõbinat üsna palju. Kütus 98 ja syydet sai eelnevalt kontrollitud nii jaa naapidi. Ju ei saanud ikka päris paika. Ju siis ikka liiga varajane?
Häiris ka see, et maanteel kiirendades esines deronatsiooni klõbinat üsna palju. Kütus 98 ja syydet sai eelnevalt kontrollitud nii jaa naapidi. Ju ei saanud ikka päris paika. Ju siis ikka liiga varajane?
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: AZLK 2137 1984a Marko
Klõbin viitab jah,liiga varasele süütele,see tuleb katsesõidul tunde ja hääle järgi paika panna,märgid ei ole alati päris õigel kohal.