3. leht 3-st
Re: AZLK 2137 1984a Marko
Postitatud: 30 Juun 2020 18:49
Postitas marko
Re: AZLK 2137 1984a Marko
Postitatud: 26 Aug 2020 09:51
Postitas marko
Ülepikaaja sai siis kokkutulekul jälle osaleda. Auto pidas kenasti vastu. Km kogunes kuskil 1100km ringis ja selleks kulus ümmarguselt kaks paagitäit.
Mõned väiksed ilmingud lõid välja mis vajaks tähelepanu. Ühtlase gaasiga sõites aegajalt tykkis veidi kakkuma, aga üldises plaanis võib vägagi rahule jääda.
Minu poolt ka suured kiitused Allanile järjekordse toreda ja meeldejääva ürituse eest.
Re: AZLK 2137 1984a Marko
Postitatud: 26 Aug 2020 21:40
Postitas partnermosse
marko kirjutas:Ülepikaaja sai siis kokkutulekul jälle osaleda. Auto pidas kenasti vastu. Km kogunes kuskil 1100km ringis ja selleks kulus ümmarguselt kaks paagitäit.
Mõned väiksed ilmingud lõid välja mis vajaks tähelepanu. Ühtlase gaasiga sõites aegajalt tykkis veidi kakkuma, aga üldises plaanis võib vägagi rahule jääda.
Minu poolt ka suured kiitused Allanile järjekordse toreda ja meeldejääva ürituse eest.
Ühtlasel sõidul kakub kui tühikäigu ülemineku düüs suurem panna 50-lt 60 peale või isegi 70-ne juhul kui karpaks ikka DAAZ tüüpi karpa.
Re: AZLK 2137 1984a Marko
Postitatud: 26 Aug 2020 22:12
Postitas marko
Karpaks DAAZ jah. Mis düüsid sees on seda ei tea, kuna ise pole veel jõudnud lahti kakkuda ja vaevalt seda ennegi tehtud on kuna täpne masina ajalugu teada. Sai enne sõitu lihtsalt õhuga läbi lastud. Eks millalgi piilun karule kõhtu.
Häiris ka see, et maanteel kiirendades esines deronatsiooni klõbinat üsna palju. Kütus 98 ja syydet sai eelnevalt kontrollitud nii jaa naapidi. Ju ei saanud ikka päris paika. Ju siis ikka liiga varajane?
Re: AZLK 2137 1984a Marko
Postitatud: 27 Aug 2020 19:36
Postitas Seenior
Klõbin viitab jah,liiga varasele süütele,see tuleb katsesõidul tunde ja hääle järgi paika panna,märgid ei ole alati päris õigel kohal.