Iz 2715 1992 oliver
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Iz 2715 1992 oliver
Volgapoes oli suvel mingi 5-6€ ühe supordi komplekt.
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Re: Iz 2715 1992 oliver
Elan kahjuks Tartus.hamada kirjutas:Volgapoes oli suvel mingi 5-6€ ühe supordi komplekt.
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: Iz 2715 1992 oliver
Tänapäeval on ainult kallimatel luksautodel ja sportautodel nelja silindriga pidurid. Tavalistel pillidel, mida tänavatel näeme, on sadulas 1-2 töösilindrit. Selles mõttes oli mosse oma ajast ikka väga kõvasti ees
Re: Iz 2715 1992 oliver
Uuri siis Mekre Ärist, neil ka täitsa kodulehel telefoninumber olemas. Teine variant Tartus on Ülo äri aga seal üldjuhul varuosad hinnad kallimad.Oliver kirjutas:Elan kahjuks Tartus.hamada kirjutas:Volgapoes oli suvel mingi 5-6€ ühe supordi komplekt.
Re: Iz 2715 1992 oliver
Kui kolbe ei saa siis neile lääne analoogid ka olemas. Koode peast ei tea aga kui vaja otsin välja
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Iz 2715 1992 oliver
Nonii!
Tänaseks mõlemad sillad pulkadeks lahti võetud. Teise mosse sillast tuli välja üllatusena kangemad vedrud (äkki niva omad). Mõtlesin, et kui kõik juba laiali on, siis kõik uued puksid ja šarniiridele uued kausid sisse (kuna mul neid suhteliselt palju). Sain ülemised õõtsad laiali ja vaatasin, et mul on olemas ühed puksid, mis mõõtmetelt sobiks, aga ei tundu õiged olevat. Vanadel puksidel oli 3 sälku sees. Ehk keegi oskab paar sõna nendest puksidest rääkida. Kui ei ole õiged puksid, siis mille puksid need on?
Originaal on vist selline?
Tänaseks mõlemad sillad pulkadeks lahti võetud. Teise mosse sillast tuli välja üllatusena kangemad vedrud (äkki niva omad). Mõtlesin, et kui kõik juba laiali on, siis kõik uued puksid ja šarniiridele uued kausid sisse (kuna mul neid suhteliselt palju). Sain ülemised õõtsad laiali ja vaatasin, et mul on olemas ühed puksid, mis mõõtmetelt sobiks, aga ei tundu õiged olevat. Vanadel puksidel oli 3 sälku sees. Ehk keegi oskab paar sõna nendest puksidest rääkida. Kui ei ole õiged puksid, siis mille puksid need on?
Originaal on vist selline?
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Re: Iz 2715 1992 oliver
Ülemisel pildil alumised puksid,alumisel pildil ülemine puks.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: Iz 2715 1992 oliver
Alumine on tõesti ülemine puks, aga ülemised ei ole alumised puksid. Tuhlasin puksihunnikus ja leidsin sealt alumised puksid. Vahest on ikka hea, kui endal juba kõik olemas on, aga ise seda veel ei tea Vahetasin alumised ja ülemised õõtsa puksid ära.Muhulane kirjutas:Ülemisel pildil alumised puksid,alumisel pildil ülemine puks.
Šarniiridele tegin suurpuhastuse, ainult ühel pidin kausid ära vahetama, teised olid justkui uued.
Vahepeal sai värvitud ka natukene. Tänaseks peaaegu kõik esisilla detailid krunditud. Mootoriruum sai viimase värvikihi - musta. Poolraamidele ja rattakoopasse tuleb lisaks ka mastiks.
Mekre ärist saaksin supportidele rem. komplekti 26€ tükk (sisaldab uusi kolbe ja tihendeid). Ehk siis jääb see remont hetkel tegemata. Supporte peale ei keera ja jäävad oma aega ootama.
Kindlasti on tekkinud küsimusi, et miks tervet kere korraga ei keevita/värvi. Just sellepärast, et ei ole kohta, kus hoiustada maha keeratud juppe. Hetkel on kõik kuuti pandud. Esiotsa tahtsin just esimesene valmis saada. Saab esisilla alla, siis saab juba mosset liigutada. Edasi salongi põhi ning siis ehk kannatab asjad salongi tõsta ning kuudiga tegeleda.
Mõned pildid tehtud tööst.
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
- Sirwilliam
- Postitusi: 64
- Liitunud: 08 Sept 2015 19:22
Re: Iz 2715 1992 oliver
Tere,
Esimesi postitusi lugedes oli juttu, et teed tasapisi. Mulle tundub, et asi on vastupidine- hullem tempo peal. . Arvestades kui mäda ülejäänud auto on, siis imestan, et esisillatala nii korralik on.. või tegid sellega midagi? Miks kapoti alune mustaks värvitud sai kui plaan oli auto valgeks (võibolla) värvida? Olen ise ka esiotsa kalla aga kuidagi vaevaliselt läheb..eriti krundi matistamine..igasugu nurkasid on palju.. Aeg on ka vähe auto kallal tegelemiseks.
Esimesi postitusi lugedes oli juttu, et teed tasapisi. Mulle tundub, et asi on vastupidine- hullem tempo peal. . Arvestades kui mäda ülejäänud auto on, siis imestan, et esisillatala nii korralik on.. või tegid sellega midagi? Miks kapoti alune mustaks värvitud sai kui plaan oli auto valgeks (võibolla) värvida? Olen ise ka esiotsa kalla aga kuidagi vaevaliselt läheb..eriti krundi matistamine..igasugu nurkasid on palju.. Aeg on ka vähe auto kallal tegelemiseks.
Re: Iz 2715 1992 oliver
Praegu tundub sedasi jah, et hullem tempo peal Esisillaga on natukene kiire, sest mosse peab järgmine reede ratastel olema. Esisillatala on pärit teise mosse küljest. Piruka sillatala oli ikka väga hullus seisus. Mustaks värvisin sellepärast, et isegi siis kui auto tuleb väljast valge, sobib must kapotialune ikkagi. Sai kiire otsus tehtud. Valget kapotialust ei taha, midagi muud ja teistsugust peab olema.Sirwilliam kirjutas:Tere,
Esimesi postitusi lugedes oli juttu, et teed tasapisi. Mulle tundub, et asi on vastupidine- hullem tempo peal. . Arvestades kui mäda ülejäänud auto on, siis imestan, et esisillatala nii korralik on.. või tegid sellega midagi? Miks kapoti alune mustaks värvitud sai kui plaan oli auto valgeks (võibolla) värvida? Olen ise ka esiotsa kalla aga kuidagi vaevaliselt läheb..eriti krundi matistamine..igasugu nurkasid on palju.. Aeg on ka vähe auto kallal tegelemiseks.
Kuna ma hetkel töötan garaažis, kus kliente nii meeletult ei ole, siis jaanuari esimesed nädalad on alati vaiksed -inimestel pole jõuludest raha alles jäänud, et midagi remontida, siis ongi paras aeg mossega tegeleda
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums