3. leht 3-st
Re: IŽ 2715-011 1986 HendrikR
Postitatud: 04 Apr 2020 23:36
Postitas HendrikR
hard0 kirjutas:Väntvõlli tagumine simmer lekib?
Ilmselt küll, hooratas oli mootori poolt niiske ja terve mootor ise oli parajalt must
Re: IŽ 2715-011 1986 HendrikR
Postitatud: 14 Apr 2020 17:45
Postitas HendrikR
Küsimus piduritega... pikk toru mis jookseb taha välja. Sellel torul on põhja all oli kolmik,millest üks haru jooksis paremasse rattakoopasse ja pime oli ette pandud. Jätta kolmik ära või panna pime ette?
Re: IŽ 2715-011 1986 HendrikR
Postitatud: 14 Apr 2020 20:58
Postitas stern100
Midagi ei saa aru
Re: IŽ 2715-011 1986 HendrikR
Postitatud: 14 Apr 2020 21:04
Postitas HendrikR
stern100 kirjutas:Midagi ei saa aru
Skeemi järgi läheb justkui üks toru, aga põhja alla mingi kolmik vahele pandud. tagatipuks üldse jooksis sealt päris pikk toru mis oli pimedaks tehtud(jooksis tulemüüri äärest paremasse esimesse rattakoopasse). Kolmiku võib südamerahus vahelt ära jätta?
Re: IŽ 2715-011 1986 HendrikR
Postitatud: 15 Apr 2020 06:14
Postitas Martin2140
jah. esimestese piduritesse peab mõlemale poole tulema kaks piduritoru kapoti alt. peast ei mäleta kus kohast nad tulid. kaks esimese oma peaks tulema äblikust, teist kahte ei mäleta. tagumine piduritoru jookseb ämblikust otse taha välja pidurirõhuregulaatorisse.
Edit: trummelpiduritega jooksis ette vist ainult üks toru
Re: IŽ 2715-011 1986 HendrikR
Postitatud: 15 Apr 2020 15:21
Postitas partnermosse
Panen siia pidurite skeemi lingi
http://moskvich-4.ru/s9.jpg
Re: IŽ 2715-011 1986 HendrikR
Postitatud: 15 Apr 2020 16:45
Postitas HendrikR
Pirukal on 4x trummelpidurid
Pigem on küsimus selles kas põhjaalusel kolmikul on mõtet enam? Üks ots jääks pimedaks
Re: IŽ 2715-011 1986 HendrikR
Postitatud: 15 Apr 2020 21:51
Postitas Martin2140
Seda kolmikut pole sinna vaja.
Re: IŽ 2715-011 1986 HendrikR
Postitatud: 14 Apr 2022 17:48
Postitas HendrikR
Miljon aastat vaikust siin olnud, vahepeal nii kaitsevägi oma aja röövinud kui ka korraliku nokitsemiskoha puudus.
Enne talve sai ette võetud tagauksed. Kuna nad olid omajagu kõverad ja roostes, siis sai spotteri ja alasi/haamriga veits sirgemaks aetud. Ideaalne pole ,aga vaadatav
Uste alumised servad olid kõige kõveramad ja laines, samuti oli läbiv rooste numbritule kopsiku ümbruses.
Lauspahteldatud sai üks uks, teine tegemisel. Kuna hetkevärv oli kahtlane, siis sai täiesti haljaks lastud ja korralikult töödeldud Glasuriti happekrundiga. Vasakpoolsele sai värv juba peale lastud, väikse errori tõttu ei jäänud nii hea kui lootsin aga ilmselt poleerimisega päästetav