AZLK 2140 (1979/1986) ja MZMA 408 elite (1967) viirusboy
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Noh, sellega jõuab ma arvan hiljem tegeleda, samas ei tea veel ka kuidas on lood 4. sisselaskeklapiga. Tõrva ja nõge on seal ikka omajagu. Väljalaskeklapp on korralikult gaase saanud, isegi klapisääre tihend on klapi varre külge kinni suland.. Pildil testime veel, kas klapid peavad..
Täna uurisin, kust saaks uusi klappe. Muidugi oleks volga poodi tallinnasse hea minna, aga kauge veits, sa siis 78 krooni eest ostetud ainult üks klapp...
Siin tuvastame ligikaudset rõngaste seisu sama punase vedelikuga. Paistab, et need peavad isegi, sest hommikuks polnud tase oluliselt langenud
Kuna tulid järsult ka ilusad soojad ilmad, sai natuke koristustööd tehtud. Pagasiruumist leidsin sellise pildi
mis omakorda annab seletust, miks auto tagant selline välja näeb
Uuriks veel, kuidas seda mõlki võimalik välja saada on?
Tööd jätkub tegelt. Kuna auto on plaanis enne jaani sõitma saada ja aeg juba hingab kuklasse, oleks abi oodatud. Lisaks sooviks teada palju volga poes klapikomplekt maksab ja klapisääretihendeid oleks ka vaja..
Sedaviisi on hõlbus ja ohutum auto alla pääseda ja seal toimetada
Eelmine nädalavahetus sai kojameestega jamatud. Seda, et mootor kinni oli, teadsin juba varem niiet ei jäänud muud üle, kui armatuur eest, juhtmed laiali ja kojameeste õngitsemine võis alata. Mootori sain uue, ja koos selle taldrikuga, mis seal otsas on, aga vot, tuli välja, uuel taldrikul kruvi augud vastupidi nakkidega. seega sai vana taldrik tagasi pandud. Kusjuures uus oli täiesti kasutamata. Oleks ma seda teadnud, et kojameeste mehhanismi tagasi panemine on palju tülikam kui ära võtmine, poleks vist ise kallale läinudki. Igaljuhul närvi kulus üksjagu. Siis mõtlesin, et kui juba armatuur maas, paneks selle ka teise ja oma Valgete näidikutega spidoploki. Seega sai ka vana kassetika asemele cd makk, kuna teisele armatuurile olin need muudatused juba ammu teinud ja vana kassetikas lihtsalt ei püsinud seal uues augus.
Niiet salongivaade peaks olema enamvähem selline
Pole suutnud sellest veel pilti teha.
Avastasin ka peale istmekatete eemaldamist, et juhiiste katki. Läks siis loosi vana must Iž'i iste ja sai kate ära vahetatud. Iseenesest pole seal midagi keerulist, läheb vaja surt lapikut kruvikeerajat ja tavalisi näpitsaid ning oleks tore ka natuke jõudu
Täna uurisin, kust saaks uusi klappe. Muidugi oleks volga poodi tallinnasse hea minna, aga kauge veits, sa siis 78 krooni eest ostetud ainult üks klapp...
Siin tuvastame ligikaudset rõngaste seisu sama punase vedelikuga. Paistab, et need peavad isegi, sest hommikuks polnud tase oluliselt langenud
Kuna tulid järsult ka ilusad soojad ilmad, sai natuke koristustööd tehtud. Pagasiruumist leidsin sellise pildi
mis omakorda annab seletust, miks auto tagant selline välja näeb
Uuriks veel, kuidas seda mõlki võimalik välja saada on?
Tööd jätkub tegelt. Kuna auto on plaanis enne jaani sõitma saada ja aeg juba hingab kuklasse, oleks abi oodatud. Lisaks sooviks teada palju volga poes klapikomplekt maksab ja klapisääretihendeid oleks ka vaja..
Sedaviisi on hõlbus ja ohutum auto alla pääseda ja seal toimetada
Eelmine nädalavahetus sai kojameestega jamatud. Seda, et mootor kinni oli, teadsin juba varem niiet ei jäänud muud üle, kui armatuur eest, juhtmed laiali ja kojameeste õngitsemine võis alata. Mootori sain uue, ja koos selle taldrikuga, mis seal otsas on, aga vot, tuli välja, uuel taldrikul kruvi augud vastupidi nakkidega. seega sai vana taldrik tagasi pandud. Kusjuures uus oli täiesti kasutamata. Oleks ma seda teadnud, et kojameeste mehhanismi tagasi panemine on palju tülikam kui ära võtmine, poleks vist ise kallale läinudki. Igaljuhul närvi kulus üksjagu. Siis mõtlesin, et kui juba armatuur maas, paneks selle ka teise ja oma Valgete näidikutega spidoploki. Seega sai ka vana kassetika asemele cd makk, kuna teisele armatuurile olin need muudatused juba ammu teinud ja vana kassetikas lihtsalt ei püsinud seal uues augus.
Niiet salongivaade peaks olema enamvähem selline
Pole suutnud sellest veel pilti teha.
Avastasin ka peale istmekatete eemaldamist, et juhiiste katki. Läks siis loosi vana must Iž'i iste ja sai kate ära vahetatud. Iseenesest pole seal midagi keerulist, läheb vaja surt lapikut kruvikeerajat ja tavalisi näpitsaid ning oleks tore ka natuke jõudu
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Täna siis sai sinine mosse omalt kohalt välja lükatud ja punasele lähemale.
Idee seisneb selles, et võtta sinise pealt mootor ja panna punasele. Igaksjuhuks sa kompressiooni ka mõõdetud. Kõik pütid viskasid ilusti 10 peale. Punasel sai viimasest vaevu 2 kätte. Siis läks eeltöödeks. Siniselt sai kõik poldid lahti keeratud, kõige raskem oli väljalaskekollektori polte pükste eest lahti saada. Lõpuks üks ka murdus. Otsustasime, et jätame käigukasti alla. Kogematta keerasin ka õõtshoobade mutrid lahti, et plekki mootori eest lahti saada . Eks ikka juhtub Punaselt samamoodi kõik asjad lahti, õli välja ja tõstsime kaikaga ka mootori välja. Homme siis roklast ehitatud tõstukiga siniselt mootor maha ja punase peale. Väike pildimaterjal, mis pärineb punaselt.
Idee seisneb selles, et võtta sinise pealt mootor ja panna punasele. Igaksjuhuks sa kompressiooni ka mõõdetud. Kõik pütid viskasid ilusti 10 peale. Punasel sai viimasest vaevu 2 kätte. Siis läks eeltöödeks. Siniselt sai kõik poldid lahti keeratud, kõige raskem oli väljalaskekollektori polte pükste eest lahti saada. Lõpuks üks ka murdus. Otsustasime, et jätame käigukasti alla. Kogematta keerasin ka õõtshoobade mutrid lahti, et plekki mootori eest lahti saada . Eks ikka juhtub Punaselt samamoodi kõik asjad lahti, õli välja ja tõstsime kaikaga ka mootori välja. Homme siis roklast ehitatud tõstukiga siniselt mootor maha ja punase peale. Väike pildimaterjal, mis pärineb punaselt.
Viimati muutis viirusboy, 20 Mai 2010 21:29, muudetud 1 kord kokku.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Sul on nagu oma töökoda kortermajade vahel,ainult lageda taeva all ja igalühele näha-näppida Mul oli aastaid 10-11 tagasi täpselt sama seis,sai ka majaees lammutatud-ehitatud ning mootorit maha võetud-peale pandudviirusboy kirjutas:Täna siis sai sinine mosse omalt kohalt välja lükatud ja punasele lähemale.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Tegelt on mul majal ikka aed ümber niiet kutsumata külalisi eriti nagu pole, kui aint külakassid välja arvata. See kortermaja on seega peaaegu eramaja juba
Viimati muutis viirusboy, 20 Mai 2010 21:28, muudetud 1 kord kokku.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Tervist
Eelmine nädal ei jõudnudki sissekannet teha, sest päev oli suht töökas. Pildid räägivad enda eest..
Siin pildil siis üritame siniselt mosselt mootorit maha kakkuda. Ei ta tahtnud eriti libedalt tulla ja mitu korda pidime köit uude asendisse sättima
Lõpuks saime mootori maha. Vaade siis mootorile pealt...
...ja kõrvalt.
Väike suitsupaus, ja töö võis jätkuda. Siin siis upitame sama mootorit juba punasele mossele peale. punnis vastu küll igate pidi, aga peale me ta lõpuks saime. Selgus veel, et tegu vanema tüübi mootoriga, millel salongiradikas võtab oma vee teiselt poolt. Usun, et saan tehtud väikse voolikumajanduse ja asi peaks lahenema.
Siin siis lubatud pilt praegusest armatuurist
Õhtupoole polnud erilist viitsimist midagi enam teha ja kuskilt lendas mõte, peseme oranži puhtaks. Mõeldud, tehtud. Kuna ei jõudnud teha enne pesu pilte, siis üks vana pilt sügisest...
...ja peale pesu.
Olles nädal aega koolis, tegelesin mosse pildi tuunimisega, et aimu saada enamvähem, millist värvi peaks mosse kunagi värvima. Leidsin siis heledust ja kontrasti näppides omale sobiva lahenduse
Pange rõhku esitiivale. See on see õige
------------------------------------------
Ja tänane päev...
Kohe, kui koolist koju tulin, esimene asi, mosse. Riivas silma ikka see mõlk stanges. Koos paljude sääskedega asusin siis tööd tegema. Esmalt kiskusin logarid maha
ja alles siis avastasin, et neid plastikuid annab pealt maha keerata ja ei ole muud vaeva, kui 2 polti eest lahti päästa ja stange tuleb eest
Ja sellega koos kukkusid ka 2 plastikust juppi, mida ma pole varem näinud, ega teagi nüüd, kuhu poole konkse ma need panema peaks..
Stange ise muidu selline
Homme siis vaatab, mis ma edasi teen. Võimalik, et aretan mingisuguse voolikusüsteemi kapoti alla ja kui aega üle jääb, tegelen ka stangega.
Mosse ise muidu praegu siis nii
Avatud kapotiga
Uus mootor
Ja teiselt poolt
Ja lõpuks kapott kinni, võtmed eest ja koju minek
--------------------------------------------------
Eelmine nädal ei jõudnudki sissekannet teha, sest päev oli suht töökas. Pildid räägivad enda eest..
Siin pildil siis üritame siniselt mosselt mootorit maha kakkuda. Ei ta tahtnud eriti libedalt tulla ja mitu korda pidime köit uude asendisse sättima
Lõpuks saime mootori maha. Vaade siis mootorile pealt...
...ja kõrvalt.
Väike suitsupaus, ja töö võis jätkuda. Siin siis upitame sama mootorit juba punasele mossele peale. punnis vastu küll igate pidi, aga peale me ta lõpuks saime. Selgus veel, et tegu vanema tüübi mootoriga, millel salongiradikas võtab oma vee teiselt poolt. Usun, et saan tehtud väikse voolikumajanduse ja asi peaks lahenema.
Siin siis lubatud pilt praegusest armatuurist
Õhtupoole polnud erilist viitsimist midagi enam teha ja kuskilt lendas mõte, peseme oranži puhtaks. Mõeldud, tehtud. Kuna ei jõudnud teha enne pesu pilte, siis üks vana pilt sügisest...
...ja peale pesu.
Olles nädal aega koolis, tegelesin mosse pildi tuunimisega, et aimu saada enamvähem, millist värvi peaks mosse kunagi värvima. Leidsin siis heledust ja kontrasti näppides omale sobiva lahenduse
Pange rõhku esitiivale. See on see õige
------------------------------------------
Ja tänane päev...
Kohe, kui koolist koju tulin, esimene asi, mosse. Riivas silma ikka see mõlk stanges. Koos paljude sääskedega asusin siis tööd tegema. Esmalt kiskusin logarid maha
ja alles siis avastasin, et neid plastikuid annab pealt maha keerata ja ei ole muud vaeva, kui 2 polti eest lahti päästa ja stange tuleb eest
Ja sellega koos kukkusid ka 2 plastikust juppi, mida ma pole varem näinud, ega teagi nüüd, kuhu poole konkse ma need panema peaks..
Stange ise muidu selline
Homme siis vaatab, mis ma edasi teen. Võimalik, et aretan mingisuguse voolikusüsteemi kapoti alla ja kui aega üle jääb, tegelen ka stangega.
Mosse ise muidu praegu siis nii
Avatud kapotiga
Uus mootor
Ja teiselt poolt
Ja lõpuks kapott kinni, võtmed eest ja koju minek
--------------------------------------------------
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Hull "mossemajandus" sul seal küll
Mootor ei tahagi hästi välja tulla kui sidurikoda küljes. Minul kunagi proovitud koos kojaga peale panna,ei tahtnud teine kuidagi minna.
Mootoril oleks võinud pisut kõntsa pealt maha lükata enne kapotialla tõstmist.
Mootor ei tahagi hästi välja tulla kui sidurikoda küljes. Minul kunagi proovitud koos kojaga peale panna,ei tahtnud teine kuidagi minna.
Mootoril oleks võinud pisut kõntsa pealt maha lükata enne kapotialla tõstmist.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Nõustun sinuga täielikult, aga selle pruuni paretiga vanahärral, keda ma vanaisaks nimetan, oli ülimalt kiire selle tõstuki ära viimisega, mis lõpuks ikka öö õues seisis, et ma ei jõudnud kaugemale, kui silla tala kruvikeerajaga puhtaks urgitseda enamvähemMootoril oleks võinud pisut kõntsa pealt maha lükata enne kapotialla tõstmist.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Need plastist jupid on pärit stange ja kronsa vahelt.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Tervist.
Pole tükk aega sissekannet teinud. Aga nii üht kui teist on ikka korda saadetud.
Mäletate mõlki esistanges?? Enam seda pole
Edasi toimetasime uksepolstrite kallal. Kerge abikäsi aitas mul neid maha keerata...
...ja puhtaks pesta
Edasi hakkasin ma omaloomingut teostama ja üritasin kuidagi need läikivad ribad ära parandada. Abiks oli fooliumteip.
Kuna tõmbasin teibi liiga pingult peale, murdus see hiljem mõnedest kohtadest, aga üldilme mulle meeldib
Edasi, juhust kasutades õlitasin ukse sisemuse pleki korralikult ära, reguleerisin ja näppisin süsteeme seal ja teipisin ära
Järgmisena vahetasin terve summuti ära, kuna vana oli auguline. Pilt sellest, mis alla läks
Järgmine operatsioon toimus kapoti all. Leiutasin voolikusüsteemi, salongiradika väljundvoolik käib nüüd üle sidurikoja
Õhtul keldrisse vanat mootorit lammutama. Muuseas võib pakkuda uusi 2140 mootori detaile. Vaja oleks suht kõike (klapid, kolvid, hülsid veepumbad ja muud möllud). Aga peavad uued olema. Suht sitane töö selle mootori lammutamine. Aga kui puhtamaks saad, on juba väga lahe Näide karteri põhjal
Enne
Ja pärast
Arvake ära, millega puhastasin??
Žigulii õlle oli kurgukasteks ja nii see töö edenes
Marko
Pole tükk aega sissekannet teinud. Aga nii üht kui teist on ikka korda saadetud.
Mäletate mõlki esistanges?? Enam seda pole
Edasi toimetasime uksepolstrite kallal. Kerge abikäsi aitas mul neid maha keerata...
...ja puhtaks pesta
Edasi hakkasin ma omaloomingut teostama ja üritasin kuidagi need läikivad ribad ära parandada. Abiks oli fooliumteip.
Kuna tõmbasin teibi liiga pingult peale, murdus see hiljem mõnedest kohtadest, aga üldilme mulle meeldib
Edasi, juhust kasutades õlitasin ukse sisemuse pleki korralikult ära, reguleerisin ja näppisin süsteeme seal ja teipisin ära
Järgmisena vahetasin terve summuti ära, kuna vana oli auguline. Pilt sellest, mis alla läks
Järgmine operatsioon toimus kapoti all. Leiutasin voolikusüsteemi, salongiradika väljundvoolik käib nüüd üle sidurikoja
Õhtul keldrisse vanat mootorit lammutama. Muuseas võib pakkuda uusi 2140 mootori detaile. Vaja oleks suht kõike (klapid, kolvid, hülsid veepumbad ja muud möllud). Aga peavad uued olema. Suht sitane töö selle mootori lammutamine. Aga kui puhtamaks saad, on juba väga lahe Näide karteri põhjal
Enne
Ja pärast
Arvake ära, millega puhastasin??
Žigulii õlle oli kurgukasteks ja nii see töö edenes
Marko
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Vaheta nüüd palun armatuurikellad ilusate originaalide vastu Ja mingi tagasihoidlikuma välimusega makk sobiks ka paremini.