
Täna uurisin, kust saaks uusi klappe. Muidugi oleks volga poodi tallinnasse hea minna, aga kauge veits, sa siis 78 krooni eest ostetud ainult üks klapp...
Siin tuvastame ligikaudset rõngaste seisu sama punase vedelikuga. Paistab, et need peavad isegi, sest hommikuks polnud tase oluliselt langenud

Kuna tulid järsult ka ilusad soojad ilmad, sai natuke koristustööd tehtud. Pagasiruumist leidsin sellise pildi

mis omakorda annab seletust, miks auto tagant selline välja näeb

Uuriks veel, kuidas seda mõlki võimalik välja saada on?

Tööd jätkub tegelt. Kuna auto on plaanis enne jaani sõitma saada ja aeg juba hingab kuklasse, oleks abi oodatud. Lisaks sooviks teada palju volga poes klapikomplekt maksab ja klapisääretihendeid oleks ka vaja..
Sedaviisi on hõlbus ja ohutum auto alla pääseda ja seal toimetada

Eelmine nädalavahetus sai kojameestega jamatud. Seda, et mootor kinni oli, teadsin juba varem niiet ei jäänud muud üle, kui armatuur eest, juhtmed laiali ja kojameeste õngitsemine võis alata. Mootori sain uue, ja koos selle taldrikuga, mis seal otsas on, aga vot, tuli välja, uuel taldrikul kruvi augud vastupidi nakkidega. seega sai vana taldrik tagasi pandud. Kusjuures uus oli täiesti kasutamata. Oleks ma seda teadnud, et kojameeste mehhanismi tagasi panemine on palju tülikam kui ära võtmine, poleks vist ise kallale läinudki. Igaljuhul närvi kulus üksjagu. Siis mõtlesin, et kui juba armatuur maas, paneks selle ka teise ja oma Valgete näidikutega spidoploki. Seega sai ka vana kassetika asemele cd makk, kuna teisele armatuurile olin need muudatused juba ammu teinud ja vana kassetikas lihtsalt ei püsinud seal uues augus.

Niiet salongivaade peaks olema enamvähem selline

Pole suutnud sellest veel pilti teha.
Avastasin ka peale istmekatete eemaldamist, et juhiiste katki. Läks siis loosi vana must Iž'i iste ja sai kate ära vahetatud. Iseenesest pole seal midagi keerulist, läheb vaja surt lapikut kruvikeerajat ja tavalisi näpitsaid ning oleks tore ka natuke jõudu
