13piisab kirjutas:
muide kerenumbri keevitamise jutuga pöördusin ma 2 nädalat tagasi ühe oma masinaga MNT-sse: viitasin, et keegi on mu '66a masinale keevitanud '74a masina kerenumbri ning ka teh pass räägib sellest '74a masinast. Palusin mu avalduse teh lisa täpsustused aastakäikude erinevusest üle vaadata ning kooskõlastatult minuga korrigeerida registriandmed (võimalikult) õigeks. Allan oli ülalpool selliseid teemasid peljanud - ma ei pelga. Saame näha, kas mu andmete muutmise protsess kujuneb mõistlikuks või mitte.
sorri, et teemavälist juttu sisse pressin, aga tõe huvides panen oma viitele ka siin punkti: minu '66 põrnikas, millele on keevitatud '74a kerenumber ning ka pass on '74 oma, saab endale õige aastanumbriga passi, milles ka VIN õige (ehk nn pirka oma). Kere külge keevitatud numbrike jääb kerenumbriks. Mõistlik!
detailsemalt teemas, kus see ei ole OT: http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.p ... =75#p19854
Kollane 21406. Liigub harva - tahab hulka rohkem tähelepanu, kui muud sõidukid
Tore, et said mõistliku lahenduse sellele. Minu enda mosse teemas hetkel muutusi pole. Kahjuks on nii palju muud tegemist. Aastavahetuse puhkuse ajal on plaanis doonorilt mootor eemaldada ja seda mossele sobitama hakata. Pärast seda saab jõudsamalt ka edasi nokitseda.
Messing with my Mosse may result serious insury or death!
Mõned päevad sai jõuludeajal nokitseda rahulikult garaasis.
Doonor sai paljaks kakutud ja mossele mootor peale istutatud, tegemist on veel mootori ümber olevate plekidega. Mingisugune viirus lõi krt endale sisse ja pean end toas veidi turgutama. Hiljem jätkab käiguksti kinnituse tegemisega ja seejärel plaanis uuendada tulemüüri.
Messing with my Mosse may result serious insury or death!
Tänu paarile tublile abilisele on generaatori ja konditsioneeripumba paigutus peaaegu valmis. Kinnitused veel üle käia ja natuke modifitseerida ning lisaks tuleb valmistada rihma pingutusrullik ja üks lisa rullik.
Lisaks sai paika pidurivõimendi ja pedaalid...tööd jätkuvad peale väikest pausi.
Messing with my Mosse may result serious insury or death!
Jõudsin enne tänast ära minekut veel natukene nokitseda.
Eile öösel treisin prooviks rihmapingutuseks ühe ratta. Veel jääb üks väiksem ratas teha geneka ja kondipumba vahele. Seejärel kui need paigas siis saab teha uued ja korralikud rattad koos laagritega nende asemele.Nüüd siis järgneb nokitsemise paus kuid samas tegutsemine netimaailmas ja ajude ragistamine jätkub endiselt...
Messing with my Mosse may result serious insury or death!
Kole järsud pööramised - maamehe loogikaga just rihma eluiga ei pikenda. Lühemat rihma ei taha kasutada? Või ongi mootoril tõesti algupäraselt nii järsud pööramised?
...ja mu silm jääb muudkui tegevuspaiga madalale laele. Aga masina kõrgus grillis toob selle vist eriti esile ja tegelikult lagi muhke ei tekita?
Kollane 21406. Liigub harva - tahab hulka rohkem tähelepanu, kui muud sõidukid
Rihma paigutus on planeeritud koos pikaajalise kogemustega mehaanikuga. Paigutus sai tehtud sellepärast taoline, et oleks võimalikult suur puutepind rihmaratastel, mida vaja vedada. Rihma pikkus sõltub veel puudu olevast rullikust ja selle tulevasest asukohast. Originaalis oli jah veidi teistugune rihma paigutus aga samas oli originaalis ka genekas teise kohal ja ei olnud konditsioneeri pumpa üldse sellel mootoril. Kui paika saab ja mootori tööle, eks siis näeb kuidas töötab. Ja kui ilmneb vigu siis ma ei karda seda süsteemi ümber teha. Rihma eluea pikkuse suhtes jään vastuse hetkel võlgu.
Jah lae kõrgus(või siis madalus) on peenikene probleem küll. Õnneks grillil olles katus kuhugile vastu ei käi. Loomulikult oleks tore kui hoone oleks kõrgem tublisti aga ega enam pole teha midagi ja pean olema rõõmus sellegi sooja ruumi üle. Alles eile lugesin kusagilt, et kuitahes suur sul garaas on - varsti on seal ikkagi ruumi vähe ja asju ja riiuleid täis. See pole algupäraselt loodud korralikuks garaasiks, sp on ka nii madal. Kui tulevikus rikkus majja tuleb siis kerkib krundile uus ja suur garaas...väidetavalt on unistamine jätkuvalt tasuta!
martinjev - Mis läbimõõduga need rullikud on? Kui läbimõõt sobib siis oleksin huvitatud küll. Saaksin esimese annetuse oma projektile
Messing with my Mosse may result serious insury or death!
Selle pildi järgi tundub justkui õlifiltri kaant on viimase õlivahetuse järel keegi "tark mehaanik" kinni keeranud, kes teadis õlifiltri käivat käe jõul kinni. Nimelt enda igapäevaautoga sattusin ka ühekorra sellise spetsialisti juurde ning tulemus oli samasugune nagu siin pildil- õlifiltri korpus üleni õline nagu filtrikaane tihend ei peaks. Järgmine asjalikum õlivahetaja tegi brake-cleaneriga korpuse ilusti puhtaks ja keeras kaane ikka spets võtmega kinni nagu peab ja manitses, et edaspidi ikka vaataks ka mida auto kallal tehakse.
Aga ehitus on väga vägev ja igal juhul edu masinaga!
Tegelikult see õli lekkimine tuleb sellest, et masin on grilli peal ja saab seda keerutatud igas suunas. Kuigi mootorist sai õli välja lastud siis ikka veidike niriseb igalt poolt kui auto tagurpidi on. Õlifiltri kaas sai jah tagasi keeratud suvaliselt hetkel. Seda parandan siis kui läheb mootori puhastamiseks ja remondiks.
Tänud
Messing with my Mosse may result serious insury or death!