3. leht 17-st
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 29 Dets 2009 00:29
Postitas Tinapoiss
iisak kirjutas:Jube tuttav tundub see mosse, ega Iisakust ei ostnud?

Kui on, siis kohalikud küla poisikesed ikka paarutasid sellega koralikult ringi ja jäid politseile vahele ka vist paar korda.
Elu ja kraave näinud aparaat.
Mulle kangastub sellise autoga ka üks terav episood suvehommikust umbes nii mõni aasta tagasi,kui kõrtsis oli lõppend trall ja kära,aga mõned ei tahtnud veel kõrtsi eest laudade juurest minna ära ja siis lendas samasugune roheline moskvalane mootori ruiates pargi vahelt üle maantee,uhke külglibisemisega kõrtsi ette ja napilt jäi puudu,et olekski teine sinna laudadesse raiunud,sinna kus inimesed istusivad,aga mingi ime läbi muutis siiski suunda ja tuiskas poe eest läbi,tegi kannaka ja kimas tagaukse lehvides tagasi sinna,kust ootamatult ilmus...
Kainemaks tõmbas küll see vahejuhtum
Kas see võis seesama masin olla?
Igatahes jõudu ja kindlat meelt Indrekule mossemaailma avastamisel.
Tervitused Iisaku meestele Iisaku mehelt

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 29 Dets 2009 01:09
Postitas indrek06
Tänud!

Ei usu eriti, et see see sama masin oli, kuna minu masin on kõigepealt Jõhvis olnud, kus see oma viimased 5-6 aastat garaazis seisis ja siis Iisakusse toodi.

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 14 Jaan 2010 20:08
Postitas indrek06
Nii, vahepeal siis ka midagi toimunud. Nimelt olid tagumised rehvid üle 10 aasta vanad ja pea, et olematu mustriga. Vahepeal sain sõbralt 2 pmst kasutamatta vene mudarehvi (peaks olema luazi orig. rehvid). Vanad rehvid said siis vanaisa abiga velgedelt maha kangutatud ja uued asemele pandud. Võrreldes vanade rehvidega on uutega läbivus ikka palju-palju parem.
Juhipoolne kojamees oli ka suht kõver ja räbal ning õhufilter ka väga must. Õnneks otsis vanaisa välja tuttuue kojamehe ning õhufiltri ( oli kunagi oma mossele tagavaraks ostnud). Kojamehe vahetasin ära ning õhufilter läks ka uus peale, vahetasin ära ka küünlad. Veel sai karpat reguleeritud ning nüüd ei saa enam liialt bensiini kätte.
Ahjaa, sain ka Kevin68 käest korraliku maki (tänud talle siis)
Aga pilte hetkeseisust:
Nagu näha, siis on karbid tagantpoolt roostetanud ja tagatiiva äärest õnnestus leida 2 kamakat pahtlit.

Kevinilt saadud makk:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 14 Jaan 2010 20:11
Postitas Killa
Krt see kummide ise peale panek on ikka üks paras jama küll. Tahab lohvid ära lõhkuda. Ise pole veel ühtegi ise peale saand nii,et lohv katki ei läheks

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 14 Jaan 2010 20:19
Postitas indrek06
Ma ka suutsin ühe lohvi ära lõhkuda. Aga panin paiga peale ja peab siiamaani.

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 14 Jaan 2010 21:44
Postitas Killa
Need kummid ma usun veavad vägevalt, peaks enda mosule ka sellised otsima

aga vägev pill ja jõudu tööle

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 14 Jaan 2010 21:50
Postitas stern100
Killa kirjutas:Krt see kummide ise peale panek on ikka üks paras jama küll. Tahab lohvid ära lõhkuda. Ise pole veel ühtegi ise peale saand nii,et lohv katki ei läheks

Ma olen eluaeg ise kõik rehvid peale löönud, õiget eeblit on vaja lihtsalt, siis ei ole mingi probleem.
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 14 Jaan 2010 22:07
Postitas indrek06
Pilt lähemalt ka nendest rehvidest

:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 14 Jaan 2010 23:35
Postitas Edel
Killa kirjutas:Krt see kummide ise peale panek on ikka üks paras jama küll. Tahab lohvid ära lõhkuda. Ise pole veel ühtegi ise peale saand nii,et lohv katki ei läheks

Oi issand sai neid oma eelmisel Mossel ise küll ja küll vahetatud! Alul olid kehas seisus rehvid mis kaua ei pidanud ja nii vahetama pidingi. Rehvi surusin velje serva küljest lahti sinna Mossega esimese rattaga peale sõites. See too oli enamasti parasjagu aeganõudev sest ega alati tahtnud hästi lahti tulla. Peale lahtisurumist sai kahe heebliga omajagu aega jännates rehvi veljelt kätte.
See oli harv juhus kui sisekumm monteerimisel viga sai. Küll sai neid kummiliimiga ja teisest sisekummist lõigatud paigaga küll lapitud aga vahel juhtusid need lahti tulema ja siis sai jälle tee peal ratast vahetatud...
Viimast korda tegin seda tööd aastal 2003. Ja ütlen ausalt,ega enam ei viitsi kah,kasutan kummitöökoda selleks ja töö kvaliteet on ka parem.
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 15 Jaan 2010 11:16
Postitas MAZ
indrek06 kirjutas:Pilt lähemalt ka nendest rehvidest

:

Oi kurja Luazi rehvid

See,et nad jäigad ja sitt peale panna on,see on juba tuttav kogemus.