Moskvich 412 75a, koopaplekid ja piduritorud.
Re: Moskvich 412 75a, koopaplekid ja piduritorud.
Volga kaupluse kohta veel nii palju, et olen seal käinud juba päris palju, aga esimese korraga pole seda poodi kunagi veel üles leidnud... tean lihtsalt et pood asub Tehnika tänavaga paraleelsel tänaval
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: Moskvich 412 75a, koopaplekid ja piduritorud.
Kauplus "Volga" asub Videviku 14 ja maja näeb ise välja selline: http://www.mosseliiga.ee/poed/pood1.jpgjaak123 kirjutas:Tervist.
On juhtumisi keegi lähiajal "Volga Poodi" külastanud. Mõni nädal tagasi sai otsitud kuid jäigi leidmata, kohalik arvas, et enam pole. Kuidas tegelikult on?
Kui Regio kaardilehele aadress otsingusse panna, ütleb see sulle täpse asukoha ja näitab ka samas ära, kuidas sinna poe juurde kõige paremini pääseb.
Re: Moskvich 412 75a, koopaplekid ja piduritorud.
Selline plekk on tõesti Mossedel alates mudelist 408 ja lõpetades 2140. Analoogne plekk on ka Gaz 24-l. Uuena katab seda vaid õhuke, musta värvi kiht. Kui mingi aeg tulid müügile juba tehase ''Talleks'' alumiiniumist logarid, siis kaasaantud paigaldusõpetuses pidigi eemaldama selle olemasoleva plekitüki. Vene ajal neid plekke ikka kaubandusvõrgus liikus. Selle plekitüki kuju on nii lihtne, tasub olemasolev liivapritsada ja mädased kohad uue plekiga asendada. Kokku keevitada ikka serv servaga, mitte ülekattega.jaak123 kirjutas:Õhtust.
Lubasin oma otsitavale detailile pildi panna, olemas.
Käib mutritega kinni ja on vahetatav. On kellegil aimu kas sellist plekki on veel saada ka?
Kogu piduritorustiku juures mõtlesin puhtalt ainult torusid, ei muud sinna kuuluvat, kas hind on ikka sama. Mitte ei karda hinda vaid soovin täpsustavalt teadmist hankida.
1975. a. Moskvitsil on piduritorudeks vasktorud ja neid ei soovitaks ma üldse vahetada, kuna need läbi ei korrudeeeru. Mis on vahetamise põhjus?
Re: Moskvich 412 75a, koopaplekid ja piduritorud.
Karu2 õigus, ise leidsin sellised uued 408-2140 logarid vanametalli kokkuostust uuena. GAZ 24 oma on kujult ja suuruselt natuke teistsugune. Tavaliselt asendati need roriginaal logarid suurte alumiinium plekist logaritega mida toodeti tartus ja veel kusagil (ei mäleta selle asutuse nime) ning need katsid rattakoopa enam ära.
Ma arvan,et puht praktilistel põhjustel on neid alumiinium plekist logareid enam autodel kui originaale.
Ma arvan,et puht praktilistel põhjustel on neid alumiinium plekist logareid enam autodel kui originaale.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981