3. leht 22-st

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitatud: 18 Veebr 2010 00:31
Postitas Neeme
stupiduser kirjutas:Milleks on mossel vajalik LSD?
Kas ta nüüd vajalik on, aga lihtsalt hea, kui ta olemas on. Halbades oludes annab päris palju juurde. Siis ei ole vaja käsipiduriga "veojõukontrolli" teha, et mõlemad rattad võtaksid.

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitatud: 18 Veebr 2010 01:34
Postitas stupiduser
Kas mosset kavatsetakse kasutama hakata nii halbades teeoludes, et õhest vedavast rattast väheks jääb?
Milleks?
Kas mõistlikum ei oleks investeerida kobedamatesse rehvidesse HiAce silla asemel?

Kui need olud juba nii rasked on siis miks mitte Kemppi?
Ainuke lukk, millest peale ARB ka kasu on :lol

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitatud: 18 Veebr 2010 01:56
Postitas Neeme
Kas Kemppi sild on siis parem?

Aga LSD on parim variant (tavaautol), kui tahad tänaval sõita ja mitte esimese libeda teeperve pärast autolükkajaid kutsuma hakata. Neid difri tüüpe on päris palju, aga tööpõhimõte on kõigil sama - kanda veojõudu üle parema pidamisega rattale.

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitatud: 26 Veebr 2010 14:35
Postitas hannes24
Loodetavasti kestab ka kauem kui originaal, eelmisel mossel sai suht tihti reduktorit vahetatud, eriti ei viitsi, eks jalg on raske ka, sellepärast tulebki parem lahendus leida...

mõttekuse koha pealt veel niipalju, et eks igaüks ise otsustab mis on mõttekas ja mis ei ole, mul proua arvates ei ole mosse ostmine üldse mõtekas nt :)

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitatud: 26 Veebr 2010 16:35
Postitas stupiduser
Noh, kui Te arvate, et tasub vaeva ära siis miks mitte.

Ise eelistan võimalikult originaali.
Ega mossest mugavat ja vastupidavat tänapäevaste sõiduomadustega igapäevaliikurit ikka ei ehita, poogi sinna külge mis osasid tahes.

PS mul õnnestus oma prouale isegi selgeks teha, et mosse ost on mõtekas :D

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitatud: 26 Veebr 2010 17:00
Postitas A.Roosenberg
stupiduser kirjutas:Noh, kui Te arvate, et tasub vaeva ära siis miks mitte.

Ise eelistan võimalikult originaali.
Ega mossest mugavat ja vastupidavat tänapäevaste sõiduomadustega igapäevaliikurit ikka ei ehita, poogi sinna külge mis osasid tahes.

PS mul õnnestus oma prouale isegi selgeks teha, et mosse ost on mõtekas :D
Minumeelest ei pea mosset ümber tegemagi, et oleks hea sõita.
Tegelikult kui vastupidavusest rääkida, siis ma võin tuua näiteks enda mosse, mis on aastast 88 ja kui ma selle ostsin, siis ei olnud sellel mootoril mitte midagi vahetatud ega muudetud.
Aga kui nüüd võtta mõni 2-3 aastat vana auto, mistahes marki, siis paljud on juba nendega mitu korda remonditöökdades käinud.
Ja mida rohkem sa asju sinna juurde poogid, seda suurem on tõenäosus, et midagi sul katki ka läheb.

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitatud: 27 Veebr 2010 01:15
Postitas stupiduser
Seda minagi, et kui juba 1970 selline auto välja mõeldi, mida 20 aastat toota kõlbas siis ei ole seal midagi vaja muuta! :)

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitatud: 27 Veebr 2010 19:23
Postitas Neeme
Kõik oleneb sellest, milleks autot kasutada. Kui pühapäevaautoks, siis võimalikult ilus originaal. Kui igapäevaautoks, siis võiks natuke vastavalt vajadusele muuta. Kui talviseks lõbusõiduautoks, siis miks ka mitte üks pisike blokeeruv differ alla nuputada. Samas nn. diffri blokeeringuna kasutan ma tagaveolisel käsipidurit. Päris palju aitab.

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitatud: 04 Mär 2010 13:13
Postitas hannes24
nii,
eile sai üks mootor toodud, millel omaniku sõnul kolvid madalamaks treitud, et odavama bensiiniga sõita saaks. Tõstan peale ja vaatan mis häält tegama hakkab.
Kui kellegil termostaadi koda Tartus kohe pakkuda on siis hel. 5532096, mudu pean väikse visiidi ülo ärisse tegema.

Re: AZLK 2140 1976? hannes24

Postitatud: 04 Mär 2010 13:32
Postitas hannes24
kütusepump ka puudu, seda võtaks ka kui on kellegil, koos selle vardaga mis ploki sees