K:Mossele sissepritse.
Re: K:Mossele sissepritse.
aga kas seda ratsi ARK-is legaalseks ei saaks?
Re: K:Mossele sissepritse.
Teoorias võimalik, aga praktiliselt raske - tegemist siiski Eestiga.
Re: K:Mossele sissepritse.
Ma arvan et saab ikka küll. Kui üksipulgi lahti seletad, siis ei tohiks probleeme tulla. Venemaal tehakse 1.6-2.0 mootoreid Boschi pritsega. Peaks ainult otsima üles ja näitama ARKi poistele, siis võib legaalselt jämedamaid mootoreid vahele panna.
Re: K:Mossele sissepritse.
Tõsi, kuid niikaua, kuni neid näidatud ei ole, pole teha midagi. Samas mootori ehitamise teema huvitab mindki - alustuseks tahaks jagajast lahti saada, sealt saab edasi sättima hakata. Pritse polegi nii oluline - saab ka karburaatoriga(itega).
Re: K:Mossele sissepritse.
Nooo eks ikka Megasquirt n Spark aitab + wasted spark. Aga IHO on MS ja karpa natuke imelik kooslus (st. juhib ainult süüdet). Karpade sünkrooni saamisega soovin edu.
Re: K:Mossele sissepritse.
Milleks kaks lolli karpat, kui on võimalik ajuga mootorit juhtida?
MS paigaldamine võimaldab järk-järgulist ehitamist. Alguses asendad jagaja. Hiljem saad juurde pookida pritse jne. Muidu ainult ehitadki, aga sõita ei saa. Ja vihmaste ilmadega on jagaja just see peamine põhjus, miks auto normaalselt ei taha töötada.
MS paigaldamine võimaldab järk-järgulist ehitamist. Alguses asendad jagaja. Hiljem saad juurde pookida pritse jne. Muidu ainult ehitadki, aga sõita ei saa. Ja vihmaste ilmadega on jagaja just see peamine põhjus, miks auto normaalselt ei taha töötada.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: K:Mossele sissepritse.
Oma 16 aasta mossepraktika jooksul pole olnud probleemi õhuniiskusest (vihmane ilm) tingituna jagaja töö kvaliteedi langust !!!Õigeaegne hooldus ja niiskuse tõrje on olnud need abivahendid, mis hoidnud ära jamadest ja teele jäämistestTiit kirjutas: Ja vihmaste ilmadega on jagaja just see peamine põhjus, miks auto normaalselt ei taha töötada.

Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

Re: K:Mossele sissepritse.
Ütlen täiesti siiralt, et ei ole ka mul olnud mingeid probleeme jagajaga niiskuse või vee tõttu ja seda nii tavasõidul kui võistlustel, kus on kohati olnud ikka väga palju vett ja muda!
Re: K:Mossele sissepritse.
Oleneb karpadest. Solexit või Weberit on küll võimalik paika panna, ise olen esimesena mainitutega tegemist teinud. Asja peaks tunduvalt lihtsamaks tegema see, kui kollektori pealt saaks igast torust eraldi heitgaase kontrollida. Siibrite avamise kontrollimiseks on ka üldjuhul omad avad. Pole hullu midagi, see eest on ilus vaatepilt kapoti all. Ahjaa, lihtsam on kasutada vertikaalseid karpasid, kuna horisontaalsed lähevad vastu pidurivõimendit.Kombimiis kirjutas:Karpade sünkrooni saamisega soovin edu.
Re: K:Mossele sissepritse.
Järelikult erand kinnitab reeglit. Kuna mul sõidab Mosse peamiselt lühikesi otsi, siis võib probleemid mõneti ka sellest tingitud olla. Seni pole aidanud ka jagaja lakkimine.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.