Foorumi reeglid
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
Põnev artikkel, mulle meeldis
Mind pani imestama see rida,et ametlikult on arvel vaid 3 ZUKi ja 2 Jerazi....ausalt ei imesta aga
kuna need autod ei olnud ka just omal ajal rahva lemmikud siis usun,et nii mõnigi arvelt maas masin
seisab kusagil ja ootab oma aega ja uut omanikku kes asja käsile võtaks ja masina korda teeks.
Isiklikult olen rohkem Jerazi pooldaja.
Meeldiv oli seda artiklit lugeda, ainult et pilt oleks võinud olla midagi muud . Järva - Jaanis pildistatud AT - T pole kindlasti arvel ega oma kindlustust . Huvitav oleks teada, millised mosse mudelid ja kui palju on üldse arvel (mudelite kaupa). Tahtsin kunagi teada, palju on parempoolse rooliga moskvitse arvel ja seda ei saanudki teada, ARK -i süsteem ei võimaldavalt seda välja võtta
Täitsa uhke tunne on, kui mõtlen, et üks Moskvitš ja üks Vaz Harjumaalt on minu käsutuses
Täpselt sama ka minul. Kahju,et ei ole ära toodud nõukogude ajal liikunud "välismaa" marke. Palju on arvel Ikarus-busse? Üks Ikarus on praegu minu käes...
Eks need arvud ole sellised, nagu nad on. Päris palju nõukaaegseid sõidukeid on kuskil garaažides tegemises, omajagu lihtsalt seisab vanainimeste kuurides. Palud näiteks ei teegi talveks kindlustust jne jne.
Endal kaks Kopikat, millest üks vallutab varsti maantteid. Pigem on asi kriitiline korralike ja originaalsete isenditega.