21. leht 36-st

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitatud: 04 Dets 2011 22:30
Postitas Killa
mossejumal kirjutas:
Urukoer kirjutas:Kas siis pirukal ja sedaanil erinev teljevahe? Et siis kardaanid ka erineva pikkusega?
Kardaanid ikka on samad

Siis peavad ju karbid ka samas mõõdus olema, kui tagasild samakoha peal.

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitatud: 04 Dets 2011 22:39
Postitas Urukoer
Kuna esiuksed 1:1 samad ja kardaan sama ,siis peab olema erinev tagaratta koopa joon või?

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitatud: 05 Dets 2011 00:18
Postitas Killa
Urukoer kirjutas:Kuna esiuksed 1:1 samad ja kardaan sama ,siis peab olema erinev tagaratta koopa joon või?

Üks lahendus on veel mootorit koos tagusillaga ettepoole viia :D

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitatud: 05 Dets 2011 20:28
Postitas mossejumal
Mis siin teemat risustada. Pirukas on 412 baasil tehtud .

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitatud: 05 Dets 2011 20:51
Postitas randoA
Krt kui see asi kellegile nii südamesse nüüd läks siis võtan kätte ja mõõdan need karbid ära.
On pikemad siis on, ei ole siis ei ole.

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitatud: 05 Dets 2011 22:47
Postitas Edel
randoA kirjutas:Krt kui see asi kellegile nii südamesse nüüd läks siis võtan kätte ja mõõdan need karbid ära.
On pikemad siis on, ei ole siis ei ole.
No idee järgi peaks olema 412 ja "piruka" kere altpoolt identne, ülevalt alates keskelt hakkab erinema :D Mootorid,kastid,kardaanid,sillad on ju samad.
Edu "kaubikuga"! Minu kauges ähmases unistuses oleks endal ka soov kunagi sellist isendit omada.

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitatud: 05 Dets 2011 22:52
Postitas randoA
Minul oli ka unistus omale selline saada. Ja näe, saingi
Küllap saad Sina ka

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitatud: 07 Dets 2011 21:05
Postitas randoA
Täna sai märgatavalt suur ajahulk kombi kallal veedetud.
Eile selgus et küttetoru on taas umbes.natuke aega vandusin, siis läksin ja tõin garaagest bensukanni ja SLi vana küttetoru,Kann kapotialla ja toru sisse.Esialgu ajame siis nii läbi.
Natuke uurisin, miks too nii jõuetu on.Mootor nagu hõre ei ole, klapid kontrollisin üle.Okei, vend kontrollis.
Süüdet näppisin.Proovisin siis tolle lambiga teist paika ajada.
Mootorit ajasin vändaga ringi, nii et päripäeva keerates 2ne märk rihmarattal jääks tolle osuti v teraviku juurde.
panin jagaja selle -+12 skaalal nulli ja lambi külge.Sättisin nii, et põleb ja siis nõks tagasi, et ära kustuks.Seda ta ka tegi.
Proovisin.
Käima läks oluliselt halvemini, aga kui mootor nagu pöördes on ja siis gaasi anda, reageerib ikka paremini küll.
Aga kui tühikäigul käib ja siis gaasi anda, peab natuke toorega ka mängima, et jääks käima.
Praegu suundun garaaži, vahetan karpa ära.Vaatan mis teine sigulli karpaga teeb

Omma alustab vend taas SLi keevitusega, paar väiksemat kohta ja eest need kõrvad vaja ära teha.Küllap siis ka pildid

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitatud: 08 Dets 2011 00:07
Postitas tafi
Suur respekt,et tegeled selliste olevustega! Jätka samas vaimus! :beer

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitatud: 08 Dets 2011 14:38
Postitas randoA
Ma tänan!
Eks see tehnikahuvi ole vist päritud, vanaisa, isa ja vend on ka kõik autode kallal olnud ja töötavad autoalal.
vanaisa enam siiski mitte.Kuid tema kostitab mind enamasti uute juppidega(süütepoolid, kontaktid, juhtmed, jne)

Praegu suundun õue et SL taas katuse alla lükata.