IŽ 21251-010, moskiito

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas partnermosse »

moskiito kirjutas:radikas vahetatud ning avastasin ühe asja, nimelt minu masin ka enam ei taha soojeneda eriti üle 80 kraadi. Sellest järeldan et põhjus oli radikas, mis ei jahutanud piisavalt kiiresti vedeliku. Õnneks on praegusel radikal ribid ees, seega talvel probleeme ei tohiks tekkida.
Kui poleks piisavalt jahutanud siis oleks temperatuur 100 kraadi. Aga see, et piisavalt ei lähe soojaks võib viga olla termostaadis, radiaatori korgis, või jahutussärgis, kus jahutusvedeliku kanalite seinad juba korraliku sette all, et vajaks kogu jahutussüsteemi läbipesu .... ;)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas moskiito »

partnermosse kirjutas:
moskiito kirjutas:radikas vahetatud ning avastasin ühe asja, nimelt minu masin ka enam ei taha soojeneda eriti üle 80 kraadi. Sellest järeldan et põhjus oli radikas, mis ei jahutanud piisavalt kiiresti vedeliku. Õnneks on praegusel radikal ribid ees, seega talvel probleeme ei tohiks tekkida.
Kui poleks piisavalt jahutanud siis oleks temperatuur 100 kraadi. Aga see, et piisavalt ei lähe soojaks võib viga olla termostaadis, radiaatori korgis, või jahutussärgis, kus jahutusvedeliku kanalite seinad juba korraliku sette all, et vajaks kogu jahutussüsteemi läbipesu .... ;)
point ongi selles et enne tema enda radikaga oli temp ilusti kogaeg 80-90 vahel. Soojenedes tõusis korraks natuke üle 90-ne ja siis langes alla kui termostraat avanes. Nüüd eile õhtul oli natuke jahedam ja trassipeal no ei tõuse üle 80-ne. Süsteem ise on puhas ja termostraat korras, pole tal häda midagi, lihtsalt teise kombi radikas on tiba suurem. :D
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas SanderV »

radika suurus nüüd seda ei tohiks küll mõjutada, et masin soojaks ei lähe, pigem mõjutab liiga väike radikas seda et läheb liiga soojaks(ei jõua jahutada) suur radikas ei mängi rolli. termostaad peaks avanema ikkagi 87 kraadi peal ja kuni sinnani käib kogu värk läbi väikese ringi mida radikas ei mõjuta
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas moskiito »

pean vist termostraadivahetuse ette võtma. Avaneb alles siis kui temp 100-ni läheb aga see pole mosse mootori tervisele eriti sobiv varjant.
Ühest asjast ma aru ei saa, kui lumi maas, siis inimesed nagu unustaksid ära kuidas sõita. Eile koju sõites oleksin haapsalu mnt.-l laitse küljeall äärepealt ühele mahukale tagant sisse pannud kuna tüüp otsustas äkki pidurdada ja ei vaadanud peeglitesse et taga sõitev masin pidama ei saa. Hea et teeperv oli piisavalt lai, sai sealt haagisega läbi lipsatud. Tolle mahuka ees oli oma 500m vaba ruumi. Oleks ta piduri asemel kaasi vajutanud, oleks ohtlik olukord olemata olnud.

PM: Mahukas as. mahtuniversaal.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Manks
Postitusi: 475
Liitunud: 18 Apr 2009 10:47
Asukoht: Võrumaa, Rõuge
Kontakt:

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas Manks »

moskiito kirjutas:pean vist termostraadivahetuse ette võtma. Avaneb alles siis kui temp 100-ni läheb aga see pole mosse mootori tervisele eriti sobiv varjant.
Ühest asjast ma aru ei saa, kui lumi maas, siis inimesed nagu unustaksid ära kuidas sõita. Eile koju sõites oleksin haapsalu mnt.-l laitse küljeall äärepealt ühele mahukale tagant sisse pannud kuna tüüp otsustas äkki pidurdada ja ei vaadanud peeglitesse et taga sõitev masin pidama ei saa. Hea et teeperv oli piisavalt lai, sai sealt haagisega läbi lipsatud. Tolle mahuka ees oli oma 500m vaba ruumi. Oleks ta piduri asemel kaasi vajutanud, oleks ohtlik olukord olemata olnud.

PM: Mahukas as. mahtuniversaal.
Oled kindel et ta peeglisse ei vaadanud, tahtis äkki oma masinast parema hinnaga lahti saada? Usun, et paljud mängisid eile kindlustuse peale.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas moskiito »

täna tallinnas tiirutades otsustas mosu jälle mind üllatada. Nimelt tuli vana kotermann tagasi kes kevadel mind piinas korralikult. Nii kui tuled peale tõmbad, lühis sees, kus pole õrna aimugi. Tuled väljas, töötab nii nagu peab. Alguses arvasin et lüliti mingi X valemiga lühisesse läinud, vahetasin ära ja alguses töötas kõik hästi ja juba rõõmustasin et oligi viga seal. Aga tutkit vasja, nii kui gaasi antsin, jälle lühises. Täna sai see probleem alguse sellest et kui sooritasin parem pööret, järsemalt, lõi korraks lühisesse. Kahtlustasin et akku ühenduses mingi jama et kui akku liigub peal, tekkib mingi lühis (aku minu masinal lahtiselt peal :D ) aga samas oleks siis lühis alati sees, nii kui süüte sisse paned. seega seal probleem ei sa olla. Ise pakkun veel ainult kaks varjanti välja, kas armatuur või tulede relee.
Mis teie arvate, milles võib jama olla?
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas partnermosse »

Rooli keeramise ajal ?! Põhi lüliti on armatuuris vasakul , mis paneb gabariidid tööle, seejärel rooli küljes hoovastik lähi- ja kaugtuledele ning suunatuledele. Ise eeldan, et rooli all miskit plaatide ja juhtmete osas.... Kui relee oleks läbi siis oleks sama nähtus ka seismise ajal pidevalt lühises.
Aga samas endal on olnud analoogne nähtus kaitsmetes. Kaitsmetele, mille otsad oleks nagu alumiiniumist , tekib miskit oksiid peale ja kui neid liigutasin ümber oma telje 360 kraadi siis hakkasid taas tuled normaalselt tööle kuni järgmise korrani :) kuniks pingutasin kaitsmeploki vedrusid, mille vahel need kaitsmed on :smokin
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas moskiito »

lüliteid kahtlustasin juba kevadel kuid seal see viga ei olnud. Eile kontrollisin juhtmestiku üle ning paarist kohast oli isolatsioon natuke kannatada saanud. Parandasin selle vea ära, mootorile hääled sisse, tuled peale, üllatus üllatus, lühis sees jätkuvalt. Pärast kui uuesti proovisin, jäid tuled põlema ja lühist ei tekkinud aga nii kui kaasipedaali vajutasin, jälle lühises. Seisis veel 5min, proovisin veel korra ja esialgu jäi ilusti kõik tööle. No ei mõika millest see lühis tekkib ???
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas moskiito »

niih, natuke raporteerin mis toimund. Lühisest sain jagu kui lõlitasin tagumise vasaku gabariidi välja kaitsmeplokist. Seega tuleb sinna ikkagi uus juhe vedada.
Lisaks võtsin täna ette esisilla hoolduse. Määrisin šarniirid ära ja laagrid said uued määrded. See miks esi sillast kostus "krõmps, krõmps, krõmps" tuli sellest et parem esimene välimine laager kutu. Asenduslaager polnud kl teab mis uus, kuid 3x parem selles mis oli all. Seega lähiajal peab kuskile poodi ronima ja välimise laagri ostma.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas moskiito »

Eile õhtul sain enda mosule ka porikad alla pandud. Nüüd näeb auto ikka auto moodi välja, mitte nagu järelhaagis. Nende paigaldamise käigus vaatasin ka kuidas roostesurm töötanud on, peaks mainima et vägagi hästi, plekk suht koht puhas ja tugev.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Vasta