21. leht 36-st

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 22 Okt 2012 19:55
Postitas partnermosse
moskiito kirjutas:radikas vahetatud ning avastasin ühe asja, nimelt minu masin ka enam ei taha soojeneda eriti üle 80 kraadi. Sellest järeldan et põhjus oli radikas, mis ei jahutanud piisavalt kiiresti vedeliku. Õnneks on praegusel radikal ribid ees, seega talvel probleeme ei tohiks tekkida.
Kui poleks piisavalt jahutanud siis oleks temperatuur 100 kraadi. Aga see, et piisavalt ei lähe soojaks võib viga olla termostaadis, radiaatori korgis, või jahutussärgis, kus jahutusvedeliku kanalite seinad juba korraliku sette all, et vajaks kogu jahutussüsteemi läbipesu .... ;)

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 23 Okt 2012 06:21
Postitas moskiito
partnermosse kirjutas:
moskiito kirjutas:radikas vahetatud ning avastasin ühe asja, nimelt minu masin ka enam ei taha soojeneda eriti üle 80 kraadi. Sellest järeldan et põhjus oli radikas, mis ei jahutanud piisavalt kiiresti vedeliku. Õnneks on praegusel radikal ribid ees, seega talvel probleeme ei tohiks tekkida.
Kui poleks piisavalt jahutanud siis oleks temperatuur 100 kraadi. Aga see, et piisavalt ei lähe soojaks võib viga olla termostaadis, radiaatori korgis, või jahutussärgis, kus jahutusvedeliku kanalite seinad juba korraliku sette all, et vajaks kogu jahutussüsteemi läbipesu .... ;)
point ongi selles et enne tema enda radikaga oli temp ilusti kogaeg 80-90 vahel. Soojenedes tõusis korraks natuke üle 90-ne ja siis langes alla kui termostraat avanes. Nüüd eile õhtul oli natuke jahedam ja trassipeal no ei tõuse üle 80-ne. Süsteem ise on puhas ja termostraat korras, pole tal häda midagi, lihtsalt teise kombi radikas on tiba suurem. :D

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 23 Okt 2012 09:52
Postitas SanderV
radika suurus nüüd seda ei tohiks küll mõjutada, et masin soojaks ei lähe, pigem mõjutab liiga väike radikas seda et läheb liiga soojaks(ei jõua jahutada) suur radikas ei mängi rolli. termostaad peaks avanema ikkagi 87 kraadi peal ja kuni sinnani käib kogu värk läbi väikese ringi mida radikas ei mõjuta

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 27 Okt 2012 11:21
Postitas moskiito
pean vist termostraadivahetuse ette võtma. Avaneb alles siis kui temp 100-ni läheb aga see pole mosse mootori tervisele eriti sobiv varjant.
Ühest asjast ma aru ei saa, kui lumi maas, siis inimesed nagu unustaksid ära kuidas sõita. Eile koju sõites oleksin haapsalu mnt.-l laitse küljeall äärepealt ühele mahukale tagant sisse pannud kuna tüüp otsustas äkki pidurdada ja ei vaadanud peeglitesse et taga sõitev masin pidama ei saa. Hea et teeperv oli piisavalt lai, sai sealt haagisega läbi lipsatud. Tolle mahuka ees oli oma 500m vaba ruumi. Oleks ta piduri asemel kaasi vajutanud, oleks ohtlik olukord olemata olnud.

PM: Mahukas as. mahtuniversaal.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 27 Okt 2012 16:56
Postitas Manks
moskiito kirjutas:pean vist termostraadivahetuse ette võtma. Avaneb alles siis kui temp 100-ni läheb aga see pole mosse mootori tervisele eriti sobiv varjant.
Ühest asjast ma aru ei saa, kui lumi maas, siis inimesed nagu unustaksid ära kuidas sõita. Eile koju sõites oleksin haapsalu mnt.-l laitse küljeall äärepealt ühele mahukale tagant sisse pannud kuna tüüp otsustas äkki pidurdada ja ei vaadanud peeglitesse et taga sõitev masin pidama ei saa. Hea et teeperv oli piisavalt lai, sai sealt haagisega läbi lipsatud. Tolle mahuka ees oli oma 500m vaba ruumi. Oleks ta piduri asemel kaasi vajutanud, oleks ohtlik olukord olemata olnud.

PM: Mahukas as. mahtuniversaal.
Oled kindel et ta peeglisse ei vaadanud, tahtis äkki oma masinast parema hinnaga lahti saada? Usun, et paljud mängisid eile kindlustuse peale.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 05 Nov 2012 21:45
Postitas moskiito
täna tallinnas tiirutades otsustas mosu jälle mind üllatada. Nimelt tuli vana kotermann tagasi kes kevadel mind piinas korralikult. Nii kui tuled peale tõmbad, lühis sees, kus pole õrna aimugi. Tuled väljas, töötab nii nagu peab. Alguses arvasin et lüliti mingi X valemiga lühisesse läinud, vahetasin ära ja alguses töötas kõik hästi ja juba rõõmustasin et oligi viga seal. Aga tutkit vasja, nii kui gaasi antsin, jälle lühises. Täna sai see probleem alguse sellest et kui sooritasin parem pööret, järsemalt, lõi korraks lühisesse. Kahtlustasin et akku ühenduses mingi jama et kui akku liigub peal, tekkib mingi lühis (aku minu masinal lahtiselt peal :D ) aga samas oleks siis lühis alati sees, nii kui süüte sisse paned. seega seal probleem ei sa olla. Ise pakkun veel ainult kaks varjanti välja, kas armatuur või tulede relee.
Mis teie arvate, milles võib jama olla?

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 05 Nov 2012 23:34
Postitas partnermosse
Rooli keeramise ajal ?! Põhi lüliti on armatuuris vasakul , mis paneb gabariidid tööle, seejärel rooli küljes hoovastik lähi- ja kaugtuledele ning suunatuledele. Ise eeldan, et rooli all miskit plaatide ja juhtmete osas.... Kui relee oleks läbi siis oleks sama nähtus ka seismise ajal pidevalt lühises.
Aga samas endal on olnud analoogne nähtus kaitsmetes. Kaitsmetele, mille otsad oleks nagu alumiiniumist , tekib miskit oksiid peale ja kui neid liigutasin ümber oma telje 360 kraadi siis hakkasid taas tuled normaalselt tööle kuni järgmise korrani :) kuniks pingutasin kaitsmeploki vedrusid, mille vahel need kaitsmed on :smokin

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 06 Nov 2012 07:20
Postitas moskiito
lüliteid kahtlustasin juba kevadel kuid seal see viga ei olnud. Eile kontrollisin juhtmestiku üle ning paarist kohast oli isolatsioon natuke kannatada saanud. Parandasin selle vea ära, mootorile hääled sisse, tuled peale, üllatus üllatus, lühis sees jätkuvalt. Pärast kui uuesti proovisin, jäid tuled põlema ja lühist ei tekkinud aga nii kui kaasipedaali vajutasin, jälle lühises. Seisis veel 5min, proovisin veel korra ja esialgu jäi ilusti kõik tööle. No ei mõika millest see lühis tekkib ???

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 08 Nov 2012 22:03
Postitas moskiito
niih, natuke raporteerin mis toimund. Lühisest sain jagu kui lõlitasin tagumise vasaku gabariidi välja kaitsmeplokist. Seega tuleb sinna ikkagi uus juhe vedada.
Lisaks võtsin täna ette esisilla hoolduse. Määrisin šarniirid ära ja laagrid said uued määrded. See miks esi sillast kostus "krõmps, krõmps, krõmps" tuli sellest et parem esimene välimine laager kutu. Asenduslaager polnud kl teab mis uus, kuid 3x parem selles mis oli all. Seega lähiajal peab kuskile poodi ronima ja välimise laagri ostma.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 30 Nov 2012 07:19
Postitas moskiito
Eile õhtul sain enda mosule ka porikad alla pandud. Nüüd näeb auto ikka auto moodi välja, mitte nagu järelhaagis. Nende paigaldamise käigus vaatasin ka kuidas roostesurm töötanud on, peaks mainima et vägagi hästi, plekk suht koht puhas ja tugev.