M 401, 1955, hallarvi
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: M 401, 1955, hallarvi
kuule mingid 80 plekid sain kogu kupatusega. aga külge aretamine on paras peavalu, kuna need on välimised ja mul vaja uksepost ka ringi teha.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Uks hakkab vaikselt ilmet võtma, kuid tööd on veel palju. Aga miks sa ei taha originaalset linki jätta?
Luku vahetamine on aga hea mõte. Minu arvates on originaalne link ikka väga ilus.
Luku vahetamine on aga hea mõte. Minu arvates on originaalne link ikka väga ilus.
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: M 401, 1955, hallarvi
Originaal on ilus, aga rahakott peab ka suht priske olema, et kõik uuesti üle kroomida lastafokser kirjutas:Uks hakkab vaikselt ilmet võtma, kuid tööd on veel palju. Aga miks sa ei taha originaalset linki jätta?
Luku vahetamine on aga hea mõte. Minu arvates on originaalne link ikka väga ilus.
Keevitustööd Rakveres. Tel.56933617
Re: M 401, 1955, hallarvi
Ei ole see asi üldse nii hull... kahe lingi kroomimine 34 eurot
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: M 401, 1955, hallarvi
Kas klaasitõstmis mehhanism on siis välimise pleki küljes?hallarvi kirjutas:... Selle lohu tagant ma lihtsalt pikendasin ust, kuna kaugemalt lõigates oleks tulnud ehitada uus klaasitõstuki mehhanism ka.
Ma ei tea, mis projekte sa oled eelnevalt uurinud aga niiviisi kindlasti kohe mitte ei pikendata uksi
Aga palju õnne pusimisel ja jään ootama seda aega, millal seda autot driftiradadel nägema hakkab(need veljed ).
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: M 401, 1955, hallarvi
Kuidas neid uksi siis pikendatakse, mul pole kahjuks kunagi enne vajadust olnud autot neljaukselisest sedaaniks tegemisel.
Re: M 401, 1955, hallarvi
hallarvi kirjutas:Kuidas neid uksi siis pikendatakse...
Võtsin oma piruka pildi näidiseks:
Must joon tähistab välimise pleki lõikejoont. Sisemist lõigud siis nii, kuidas ise paremaks pead, et aknatõstuk toimima jääb. Alt külje lõikad piki pidi, nii nagu vajadus tekib.
Päris elus auto kõrval oleks seda muidugi lihtsam seletada aga usun, et said mõttele pihta.
Kupeeks ikka, see et tänapäeva noored disainerid 2-ukselisi autosi sedaanideks nimetavad ei tähenda veel seda, et see õige oleks. On "Coupe", on "Fastback", on "Roadster", on "Kabriolett" aga mida ei ole on 2 ukseline sedaan!hallarvi kirjutas:mul pole kahjuks kunagi enne vajadust olnud autot neljaukselisest sedaaniks tegemisel.
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: M 401, 1955, hallarvi
Jah, aga mul oli see mure, et ma pidin hakkama saama olemasolevate ustega ja seetõttu mõtlesin välja sellise lahenduse. Ka ei oleks ma saanud teha teistmoodi, kuna mul läheb kere sealt lõikekohast tahapoole kitsamaks, seega oli selline lahendus ainuke võimalus seda ust pikemaks teha. Uksele panin otsa teiselt poolt võetud tagumise ukse otsa ja ülejäänud tükkidest tuleb kinni ehitada need tühjad augud, mis tagauste asemele jäävad.
Re: M 401, 1955, hallarvi
k0ll - nii võid sa kipsplaati pikendada... Muidugi sirgjoone suhtes on sellel omad eelised.
Eelkõige tuleb rõhku pöörata ukse sisemisele küljele (ehk raamile). See on osa, millele välisplekk toetub! Näiteks kõigil lääne autodel on välisplekk selle külge liimitud. Hallarvi - vaata, et sul ukse sisemine osa võimalikult tugev ja jäik tuleks. Võimalusel kasuta lisa tugevdusi. Välisplekk ei tohiks jääda ukse pikenduse "hoidjaks". Suur pluss sinu töö puhul on see, et kasutasid välispleki omavahel ühendamisel toetusplekki. Keevitus tundub piltidel küll vähe kehv, kuid ei saa selle kvaliteedist ka täpselt aru. Lisaks võiksid selle toetuspleki ka seestpoolt välispleki külge kinni keevitada... lase äärtest punktidega kinni. Keevitamisel aga suurt kannatust, korraga pole vaja palju keevitada. Muidu tõmbab pleki kuumusega laineliseks ja selle sirgeks saamine on pea võimatu.
Eelkõige tuleb rõhku pöörata ukse sisemisele küljele (ehk raamile). See on osa, millele välisplekk toetub! Näiteks kõigil lääne autodel on välisplekk selle külge liimitud. Hallarvi - vaata, et sul ukse sisemine osa võimalikult tugev ja jäik tuleks. Võimalusel kasuta lisa tugevdusi. Välisplekk ei tohiks jääda ukse pikenduse "hoidjaks". Suur pluss sinu töö puhul on see, et kasutasid välispleki omavahel ühendamisel toetusplekki. Keevitus tundub piltidel küll vähe kehv, kuid ei saa selle kvaliteedist ka täpselt aru. Lisaks võiksid selle toetuspleki ka seestpoolt välispleki külge kinni keevitada... lase äärtest punktidega kinni. Keevitamisel aga suurt kannatust, korraga pole vaja palju keevitada. Muidu tõmbab pleki kuumusega laineliseks ja selle sirgeks saamine on pea võimatu.
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: M 401, 1955, hallarvi
[quote="hallarvi"]Täna sain õnneks keevituse ka jooksma, eile ainult plätserdas.
quote]
Kas see ukse klaasiraami ja B piilari vahe kuidagi liiga suur ei ole ?
Miskit nagu seal imeliku.
quote]
Kas see ukse klaasiraami ja B piilari vahe kuidagi liiga suur ei ole ?
Miskit nagu seal imeliku.