21. leht 26-st
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Postitatud: 28 Sept 2013 22:14
Postitas Lauri-L
Seega segu saab reguleerida ainult düüsidega ?..
Kiiredus pumba membraan jääb ju teisele poole karpat, hetkel peal oleval karpal üldse puudub selline asi, korpus on teise kujuga jne, piltidel oleval karpal aga "mingisugune kiirendus pumba värk" veel juures.
EDIT:
Mõned pildid veel :
Kiirendus pump, nelja poldiga kinnitatud kaane all on membraan :
Selline hoovastik ühendab neid kahte :
Ja see on see klapp vms mida kombi karpal üldse pole :
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Postitatud: 29 Sept 2013 08:30
Postitas moskiito
see on mehaaniline daaz karpa, minu masinal on selline karpa ültse 412 markeerinuguga ning olen selle karpaga üsna rahul, külm-käivitus on problemaatiline natuke aga muid probleeme pole. Külm-käivitus probleemi põhjustab mnu karpal arvatavsti mingi sittatükk mis kuskile kanalisse pugenud. Muidu hea ja lollikindel karpa.
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Postitatud: 29 Sept 2013 08:59
Postitas SanderV
tühikäiku saab regullida 2 kruviga... 1 see segukruvi mida sa näitasid, sellest timmid tühikäigu segu, ja teine on gaasihoova juures, sealt regullid pöördeid... meetod väga lihtne... keerad gaasihoova irvakile natuke et natuke kõrgemalt käib... regullid segukruviga töö õhtalseks, siis alandad kruvist natuke pöördeid, jälle segukruvist töö ühtlaseks jne jne kuni soovitud ühtalne pööre käes... ise sain 01 mehaanilise karpaga masina isegi 500 pöörde peale rahulikult tuksuma, aga see nats jama, kuna pöördesse minek on siis natuke problemaatiline, niiet sättisin kuskile 800-1000 pöörde peale omale thikäigu
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Postitatud: 05 Okt 2013 20:38
Postitas Lauri-L
Täna oli tegus päev, asi algas tegelikult juba eile kui kombi garaasi jurde viisin ja kastika alt esivedrud ärs kiskusin. Nimelt kombil nina nüüd ca 10cm kõrgem. Läksid siis lõigamatta põllumajanduslikud vedrud alla. Tagumise otsaga plaan kasutada lisa keerd vedrusi, korra proovisin kombi lõigatud esivedrusi, täpselt paraja kõrgusega. Homme hakkan tegutsema tagaos kallal, üritan ka karpa ringi visata. Vee ja tosooli segu on veel vaja välja vahetada enne talve ja kõige tähtsam on veel sidur mida pole endiselt saanud.
Pärast poole ka mõningad pildid.
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Postitatud: 08 Okt 2013 21:14
Postitas Lauri-L
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Postitatud: 09 Okt 2013 06:47
Postitas moskiito
täitsa tibens tobens. Too salvo ohukolmnurk on hea uunikum
ainult et kui ÜV tegial sitt päev on, siis võib nokkima hakkata.
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Postitatud: 09 Okt 2013 08:45
Postitas Lauri-L
See on autos ainult ilu pärast, kasutamiseks on bemmist ülejäänud ohukolmnurk
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Postitatud: 09 Okt 2013 19:36
Postitas crazygamer
Miks aku kärriga kinni on ? Minu teada olid need krutitavad aku kronsteinid ka Kombitsatel.
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Postitatud: 09 Okt 2013 21:33
Postitas Lauri-L
Algusest peale sellega kinni olnud, eelmise omaniku looming. Toimib hästi igatahes, eks üks kord jõuab ka selle välja vahetamiseni, loodan et homme ÜV onud nokkima ei hakka selle pärast.
Kallasin ka täna jahutus vedeliku sisse, läks roheline, hinna vahe tosooliga oli 40 senti 5L kanistri kohta, miks ka mitte, las vana masin naudib
Bensu kallasin ka sisse, karpat vahetades sain ainult korra käivitada ja otsas ta oligi, pole veel sellist minekut mosses tunda saanud, poole gaasiga ehk siis ühe lõõri peal nagu mosse ikka, aga põhja lüües hakkab kohe edasi astuma niiet vähe pole. ME HAPPY
Nädala vahetusel saab ehk siduri ka korda ja uuel nädalal mossega kulgemas.
Reedel saan ka pantermosse käest ostetud rehvid kätte, vaja kohe velgedele panna ja niikui lume maha viskab topin alla, seega nädala vahetuse kaugusel talveks valmis olevast mossest
Sobilikud lisa vedrud tõin ka täna ära, tegemist VW passati taga vedrudega, täpselt parajad, uued taga amordid sain ka, vene aegsed tutikad, hetkel all ühe asja tundja sõnul tehase originaalid, eks nad ole kehvad ka juba.
Tegus nv on tulekul
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Postitatud: 09 Okt 2013 22:30
Postitas Lauri-L
Teine post väikse vahega, aga mis seal ikka, ennem unustasin kirjutada.
Nimelt täna avastasin et mul pooled ukse tihendid puudu
Peaks ju olema ka ukse küljes tihend, mul igatahes pole
Kui kellegil pakkuda siis olen huvitatud.