21. leht 243-st
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 17 Apr 2010 19:06
Postitas stern100
See studtbar pagassis on pm iluasi
Tegelikult ma tahangi näha kas painutab lahti selle koobaste küljest, kui jah, siis on kere ikkagi vedel. Seletage palun lahti ka et mis mõttes mul amodrikanne vaja
Täna sai siis ka kangemad vedrud alla lõpuks, 6-lehelised, altpoolt kolmas tagurpidi vahel. Väga madal jäi, nagu ka soovitud. Nelja inimesega enam eriti kruiisida pole mõtet. Hetkel sumps maast u.10cm kõrgusel, seda viin põhjale lähemale veel millalgi. Samuti läksid vedruotstesse igale poole uued puksid sisse. Kässarit proovisin ka peale keerata aga ei hakanud ikka tööle. Pilt siis auto kõrgusest nüüd:
Ja iluasi studtbar
Praegu meelega ilma tugevdusteta.
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 19 Apr 2010 20:41
Postitas stern100
Sai madala autoga proovisõidud ka tehtud, sirge maa peal, kui kedagi sees pole, on tagumise poolraami ja selle kummipadja vahe 1 cm
Kui 4 matsi peal istus, oli see kummipadi täiesti laiaks litsutud, vedrud olid ka juba tagurpidi ja sumps suhteliselt madalal.
Nelja inimest ma enam autosse ei lase
Tee peal istub ikka sitaks hästi nüüd. Tunduvalt stabiilsem ja jäigem, ei tõsta kurvis ratast üles ega ei ketsi tühja. Kahekesi täpne kõrgus autol, jääb isegi väike vetrumismaa, aga suht puupaku peal sõitmine on nüüd. Sumpsi tõstsin kõrgemale sest see läks nati kortsu juba altpoolt. Igatahes olen madalusega rahul.
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 19 Apr 2010 20:54
Postitas mart
Talts kirjutas:Eks strutbari üks ülesannetest on hoida ka lansekaid, paha ta ei tee. Vabalt annab keevitada "kõrvad" lansekate külge. On ju olemas ka Ladale (tagavedused) lansekate tugi. Huvitav mispärast ta siis VFTS-idel peal oli? amordikanne kui selliseid ju pole või mis? Ja oma üleoleva käitumise võid omale hoida Hr. Mart
Ei ei... Käitumine/suhtumine pole mul üleolev, lihtsalt pole ju mõtet krudida või keevitada mossele külge midagi sellist, mis reaalsuses tegelikult mitte midagi juurde ei anna ja oma tööpõhimõtet ei täida.
Kui vaadata Ladat, siis mart leiab sealt enamus autodele omapärased 4 amordikannu, mille vahele on võimalik aretada strutbarid.
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 19 Apr 2010 21:06
Postitas stern100
... lihtsalt pole ju mõtet krudida või keevitada mossele külge midagi sellist, mis reaalsuses tegelikult mitte midagi juurde ei anna ja oma tööpõhimõtet ei täida....
Aga miks mitte? See ongi katsekorras, et näha kas kere annab sealt läbi painduma veel. Sellel isendil nkn dokke pole, korra puus käinud ja 2 korda külili, siis suht suva ju mida ma sellega teen.
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 19 Apr 2010 21:38
Postitas mart
Katsetamises pole mitte midagi halba, see oli lihtsalt nõuanne. Mitte midagi muud...
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 02 Mai 2010 20:55
Postitas stern100
Sai siis ka 2140 värske õhu kätte aetud.
Värvilise iš madaldus aitas ikka s...ks kaasa stabiilsusele. Kurvis vaata et jääb juba jõudu väheks. Kurvis on mõlemad rattad ikka maas ja ketsivad nagu blokkdiffriga
Eile ainult jäi mingi asi sidurikoja ja hooratta vahele. Eks näis mis seal on kui uurima hakkan.
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 08 Mai 2010 22:00
Postitas stern100
Pean juba vist valmistuma teie kriitikat taluma
Täna oli Piirsalu sõjaväebaasis väiksemat sorti ralli. Väga p...e läks kõik. Mossel kadus kõigepealt ära parem esimene pidur, kuna hoo pealt hakkas kiskuma, panin külg ees vastu betooni ja siis edasi vastu puud. Kõik plekid kobedalt lömmis jälle. Siis mõtlesime, ah mis ikka sõidame siis juba päeva lõpuni kui nkn auto puruks. Sõidu ajal kadus ära esimene käik, ega tulnudki tagasi. Koju jõudes kadus ära ka teine käik ning sidur ei lahutanid õigesti.
Autos natuke kahju on aga peaasi et ise terve olen. Nüüd käib juba hoolega remont.
Paar pilti sõidust:
Paar pilti auto välimusest peale betooni ja puud:
Hetkeseis: kõik lömmi läinud plekid-jupid küljest ära korjatud ja enamvähem sirged et kannatab külge tagasi pookida. Vahetan ära pidurimansetid, käigukasti ja uurin kas vaja ka uus siduriketas panna. Pärast natukest värvi poole pealt täiustamist jätan auto ilma stangedeta.
Niiet nüüd taastamisega tööd jagub.
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 08 Mai 2010 22:20
Postitas stern100
Ise jäin muidu teiseks
Hea saavutus, kui arvestada seda et kolmest sõidust 1 panin puusse ja teise kahe ajal ei olnud pidureid. Ja mul ei ole tuju ka ni kurb sest seal kanti täiesti maha veel üks siguli 01.
Video matsust: vabandage väga kehva kvaliteedi ja ropu suuvärgi eest
http://www.youtube.com/watch?v=H6YmNJ17mh0
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 08 Mai 2010 23:22
Postitas A.Roosenberg
stern100 kirjutas:Ise jäin muidu teiseks
Hea saavutus, kui arvestada seda et kolmest sõidust 1 panin puusse ja teise kahe ajal ei olnud pidureid. Ja mul ei ole tuju ka ni kurb sest seal kanti täiesti maha veel üks siguli 01.
Video matsust: vabandage väga kehva kvaliteedi ja ropu suuvärgi eest
http://www.youtube.com/watch?v=H6YmNJ17mh0
Mine ise mu**i
Stern sul ikka on sellel autol mingi needus peal. Kaks korda külili, millest ühel korral käisime puus ära ja nüüd see ka veel. Aga mosse vaim on tugev ja ta ei anna nii kiiresti alla !
Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 09 Mai 2010 00:09
Postitas jartmok
Ei mõista sind ja sinu tegemisi!