21. leht 36-st

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 20 Aug 2015 11:02
Postitas Lepik
SORRY ! -aga ka see mootori 33 KW on ju üle lubatud 30 %-i. ja mitte üks piuks ei öeldud 407 esisilla ,407 poolraami ja 407 tagasilla kohta.
Tore oleks,kui keegi ,kellel on 55KW 401 nina vahel jagaks ka veits infi ja kogemusi sel teemal ,......ja kui just siin foorumis ei julge,siis kasvõi PS-is , või veel parem telefonis. 5047924 -Lepik. Tean isegi Viljandis üht401-te millel 408 mootor peal ja ametlikult paberites.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 20 Aug 2015 11:14
Postitas wax
Eks need ole ammu enne seaduse jõustumist ümberehitatud :)

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 20 Aug 2015 11:42
Postitas Lepik
No ma ei usu et auto arvele saab ,kui seal keegi vene ajal näiteks mossele GAZ 53 v8 mootori vahele on pannud.Kas ei ole mitte nii et kõigil inimestel on võrdsed õigused.Ega ikka muidu aru ei saada kui lollusteni minevat mäidet ei too. Või kui vanavanaisa oli jahimees ja võis näiteks Mustamäel igal aastal 3 põtra lasta ,oleks ikka vaatapilt küll ,kui ta elaks ja võiks nüüd ka täitsa ametlikult püssi seal paugutada,-põhjenduseks,et talle on selline luba kunagi antud.
Andke teada, kui kellegil on 401 ja55KW ja kuidas said ? tlf.5047924

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 20 Aug 2015 12:07
Postitas TALUPOEG TALUJA
No see 53 mootor on ikka liig mis liig. 412 oma oleks ikka täitsa normaalne,jõuaks seda keret vedada ja auto ei jääks ka jalgu teistele. Sellest täitsa piisaks.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 20 Aug 2015 12:34
Postitas marek
Kunagi mosse raamatust lugesin et 400 ja 401 võis vene ajal mingist ajast alates peale panna 408 mootori, sest 400-401 mootori juppe enam ühelt maalt ei toodetud ning hakati tegema spets. kinnitustega? 408 mootoreid 400 ja 401 kerdele.
Samas olid üldised ametlikud nõuded masina originaalsele tehnoseisundile palju karmimad kui meil tänapäeval, nt. Lada mehed said miilitsa käest pähe tagaporikummide eemaldamise ja võre/stangede mustaks värvimise eest või kui pandi nt. 06-le Kanada stiilis 05/07 stanged, 01-le veneajal 03-e armatuurlaua panek olevat juba täitsa võimatu ettevõtmine olnud ametlikult. Samas meil võib ladat omavahel ja mosse 408 ja 412 ristata niipalju kui viitsimist on.
Aga teemasse ka, et võta kasutaja TiitS-ga ühendust võimsama mootori paigaldamise teemal.
Muidu auto iseenesest väga kena ja meisterlikult valmistatud!

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 20 Aug 2015 14:02
Postitas hard0
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1068718

Sellest riistapuust oli teema ka siin foorumis kuskil.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 20 Aug 2015 20:54
Postitas Lepik
Õhtust! Sai nüüd siis paar päeva nokitsetud nende auto esitiibade kallal ja seis selline,et tiibade kuju enamvähem valmis,tükid omavahel kokku punktitud. Eks homme hakkan neid tasapisi kinni keevitama ja eks siit-sealt tuleb ikka haamriga ka veel veits koputada,et detailid õige kumerusega saaks. Paar pilti ka ,et sutsu huvitavam oleks.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 20 Aug 2015 21:54
Postitas TALUPOEG TALUJA
Peand hoogu sõber,ära nii kiiresti ja lihtsalt tee,võtad muidu kõigil õppind meestelt leiva käest .. :D Kõik vaatavad,et maru lihtne asi ja hakkavad ka kohe tegema,täitsa jama ju.... :D
Hääd pidupäeva lõppu siis!

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 21 Aug 2015 00:36
Postitas Lepik
:D :D Vaat ma es ole kunagi näinud, kuda see õigesti tegemine selliste tiibade puhul käib,hea meelega õpiks õppinud meeste käest,sest kavatsen selliseid massinaid teha veel mitu tükki. Ja eks need pildid ongi selleks tehtud ,et mõni teine ,kes pole veel julgenud nii jõhkralt oma romu kallale minna, saaks veidikenegi innustust sellest,et saab ka nii teha,kui sul on vaid haamer, relakas ja keevitus. Ja kui keegi tõesti sama moodi midagi teeb ,oleks ju päris tore,siis oleks suvesõidul ka rohkem kui 2-3 m401-te. Tegelikult olen näinud videos kuidas selliseid asju rullikute vahel väänatakse,see oleks lahe ,kui sellist asja ka päriselt näeks. Kuule Talupoeg, sa saaks ka ju selliseid tiibu ehitada,asu aga julgesti oma OPEL kapitani kallale. Diisel perkins peaks ju ammu lõplikult valmis olema, sest mosse 412 -t remonditakse 1 kord -10-ne aasta jooksul,mitte
10 korda ,ühe aasta jooksul. :beer

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 21 Aug 2015 09:21
Postitas TALUPOEG TALUJA
Jah,minu viga,et Opeli kallale pole läinud. Viimane kord keevitasin selle esitiibu ja keret 98 aastal....kui sõbra juurde garaazi sisse sain. Kahjuks on neid keresid keevitada mitmeid ja pole jõudnud kaugemale. Tead küll,naisevõtt,lastetegemine,põlluharimine ja lolli mängimine on võtnud kõik minu aja.... :D
Kumera pleki tegemise sain käppa just selle Opeli esitiiva kallal. Sirget plekki paikasin juba 94 aastal..... Nüüd on kogemusi juba juurde tulnud,et mine tea..... :D Kui veel mõni Sinusugune mulle "jalaga tagumikku" virutab,võibolla hakkangi pihta... :D

Aga jah,jätka samas vaimus. Kui nii edasi läheb,hakkad veel talvel lund lükkama oma Mossega....