21. leht 30-st

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 10 Juun 2013 21:35
Postitas mario
viirusboy kirjutas:
Jossu kirjutas:Kõik tihendid saad Tartust Mekre poest Raatuse ja Jaama nurgalt, nii ukse kui akna ja täiesti mõistliku hinnaga.
Mis see mõistlik hind seal oleks? Omal oleks vaja tervet ringi ustele, pagass ja aknad. Soovitavalt liistuvaoga.
lepime kokku, et ma käin seal ära, uurin ja hõikan maha. Uurin sulle siis ekstra liistusoonega ka.. Muidu, tänud vihje eest, Jossu :beer
Muidu kod. Peeter, kelle Mosse Tartus ühes töökojas sai turgutustöid (Gustavi eks), siis Peetri juures käisin veel eile õhtulgi ja tegin kiire arstitöö karbussi kallal (vähendada seda röögatut kütusekulu) ning tuli tunnistada starteri jonnakust. Aga Peeter pakkus lahkesti oma masina vanu klaasitihendeid, et noh, ilma liistusooneta tihendeid saab ka temalt, usun, et päris soodsa numbri eest.

Eks ta ole jah, oma hoole all hoitud asja on ikka raske näha lahkumas, samas sai Ristole lubatud, et kui isu tuleb mosse lõhna nuusutada ja rooli keerata, siis ta teab, kus võti ripub. ;)

Esimese asjana sai ka tehtud võtmekoopiad, et üks ja ainus võti ei jääks üheks ja ainsaks. Sest see võti on juba päris vana ja paindes ja iga hetk valmis aktiivse käivitamise juures murduma.
Nagu siis viimaselt pildilt näha, SL'i kanginupu asendasin mudelikohase nupuga. Seega on üks üleliigne SL'i nupp juba olemas. Kuskil hea otsimise peale, peaks kapis olema ka GAZ-51 nupuke.. kämblasuurune..

Oh jah, raske on olla nüüd oma uuest hoolealusest eemal. Niipalju uusi mõtteid.
Sai juba eelmisel kuul valmis varutud ka kõik mootoritihendid, ka see sai uhkelt garaaži seinale riputatud.
Esimese asjana tuleb ära teha ka tagaluugi hinged. Õigemini need hakkavad luugi küljest lahti rebenema, vaja veidi elektroodi näidata. Parempoolne nurk on juba päris üleval ja idavirust tulles oli kerge kartus, et äkki võtab tuule alla, aga ei miskit.
Nagu ütlesin, siis esmatähtis on see passi templi saamine. Edasine on juba kökimöki.
Esimese asjana muidugi oli imestus, et pole elus sõitnud 4x trummelpiduriga, siis päris hästi toimis see kombinatsioon ka peale mitut pikka pidurdamist.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 11 Juun 2013 06:30
Postitas moskiito
trummelpidur toimib ikka, pole hullu aga vaat tänapäeva tallinnas, kus liiklus siga tihe ja väga väga väga palju pidurdamist, seal löövad vedelaks. Kui väljas oli +30 kraadi, siis isegi kettad läksid vedelaks ehk siis dot4 läks keema supportites ja pedaal läks siga pehmeks.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 11 Juun 2013 08:51
Postitas MAZ
Õnnitlen Mariot siis uue liikuri puhul. Minu meelest trummelpiduritega Moskvich on tunduvalt lollikindlam kui ketaspiduritega. Juba üks asi on selles,et seisma jättes ei juhtu midagi hullu. Ketaspidurite puhul kolvid roostetavad kinni ja hakkad remonti otsast peale tegema.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 11 Juun 2013 11:25
Postitas r384n3
MAZ kirjutas:Õnnitlen Mariot siis uue liikuri puhul. Minu meelest trummelpiduritega Moskvich on tunduvalt lollikindlam kui ketaspiduritega. Juba üks asi on selles,et seisma jättes ei juhtu midagi hullu. Ketaspidurite puhul kolvid roostetavad kinni ja hakkad remonti otsast peale tegema.
Ketaspiduritega masinal suru kolvid sisse kui plaanid pikemalt seisma jätta ;)

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 11 Juun 2013 13:38
Postitas MAZ
Ei aita ainult pelgalt kolbide sisse surumine. Kõik oleneb kuhu sa auto seisma kavatsed jätta. Parem soovitus oleks,et kui asi aastateks seisma jääb siis võtta üldse support küljest ära.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 11 Juun 2013 14:41
Postitas r384n3
Tolmukaitsed võid ka pidurivedelikku täis süstida, ning ei jää need kolvid kinni midagi :)

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 11 Juun 2013 17:21
Postitas moskiito
olen seda juttu ise ka kuulnud et seismisega lähevad supportid kinni kuid minu ühelgil masinal pole sedasi juhtunud. Pigem on kolvi kinni jäänud pidevalt sõites ja seda ka siis kui tolmukaitse on katki läinud ning vesi ligi saanud. Kuid effektiivuses jääb trummel kohe päris kindlasti kettale alla.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 11 Juun 2013 20:04
Postitas mario
MAZ kirjutas:Õnnitlen Mariot siis uue liikuri puhul. Minu meelest trummelpiduritega Moskvich on tunduvalt lollikindlam kui ketaspiduritega. Juba üks asi on selles,et seisma jättes ei juhtu midagi hullu. Ketaspidurite puhul kolvid roostetavad kinni ja hakkad remonti otsast peale tegema.
tänud Steve. Paistab, et Palgi abil hakkame üksteisele varsti Mosse juppe saatma :lol

Eks see seismine teeb ka moodsal autol oma töö.. mina näed, käin tööle bussi või rattaga ja auto seisab maja ees ja alles tehtud piduriremont jaapani mosset ei kõiguta. Tema otsustab ikka, et pidur peab peale jääma ja nii ma avastangi iga paari sõidu tagant, et üks velg mustemaks läheb, kui teised :ouh
Risto olla juba piduritele ringi peale teinud ning mul peaks selles osas mõnda aega muretu olema. Küll aga tutkin mingi aeg seda piduri ehitust. Tarvis ikka iga mosse kiiksuga tuttav olla. Lada mees olen ma olnud, ehk ei ole siingi mingeid üllatusi. :)
A keegi võiks ikkagi mind käigukasti kulissiga visata. :)

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 12 Juun 2013 08:35
Postitas indrek06
mario kirjutas:Muidu kod. Peeter, kelle Mosse Tartus ühes töökojas sai turgutustöid (Gustavi eks)
Nägin isegi seda viimast paar nädalat tagasi Tartus ühe töökoja ees seismas ilma tagaklaasita. Nägi päris mahe välja madalduse ja nende velgedega. Paar tundi hiljem kui sealt uuesti mööda sõitsin oli mosse läinud ja seisis seal hoopis Moose Volvo. :D

Aga õnne minugi poolt uue liikuri puhul!

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 12 Juun 2013 17:15
Postitas mario
tänud. :)
Peetri masinaga on ikka vaeva ka nähtud. Rääkimata tasemel helisüsteemist+ mürasummutus - müramatt, paks vilt ja mitu kihti vaipa sinna takkaotsa... Eks Peeter on nõus jagama infi, kui ta enne jaani naaseb. seniks peate leppima. Aga ma märkasin, et minu auto on VINi järgi Peetri omast vanem paar tuhat autot. keku keku.