Jep,sest seda moodsat logarit ei ole võimalik muud moodi kinnitada.Tiib nagu nii pole miski iludus enam,seega,miks ka mitte siis kipsikruvi panna. Nagu nii see auto on juba paras "kolhoosi tuuning"iisak kirjutas:Kipsikruvi esitiivas
MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Täna siis tegin tagumise pidurivooliku vahetuse ära. Õhk sai ka tagant välja aga sihuke tunne on,et ees võib olla veel õhk sees,sest pidur ei ole kuigi äkiline vaid väikse viivitusega ees. Tagumise võtab kohe plokki.
Seega ilmselt üks üleõhutamine ei teeks siis paha.
Tagasild sai ka nii hästi kui oli võimalik,põllumajandusliku möksi alla. Nüüd siis jääb veel põhi ka korra üle käija ja mõnest kohast veel tõmmata pintsliga,kuid siis vaja kanalit. Tagaluuk on ka varsti valmis ainult valgustus külge panna numbritule jaoks.
Ilmselt jätkan värviparandusetega ning üritan mootorit ka viisakamaks teha,loe: pesta sodi bensiiniga maha.
Ega põhimõtteliselt on auto sisuliselt tehniliselt korras, vaja veel pisi tööd lõpetada ja eesmärk oleks see aasta ikka TÜV ära teha.
Seega ilmselt üks üleõhutamine ei teeks siis paha.
Tagasild sai ka nii hästi kui oli võimalik,põllumajandusliku möksi alla. Nüüd siis jääb veel põhi ka korra üle käija ja mõnest kohast veel tõmmata pintsliga,kuid siis vaja kanalit. Tagaluuk on ka varsti valmis ainult valgustus külge panna numbritule jaoks.
Ilmselt jätkan värviparandusetega ning üritan mootorit ka viisakamaks teha,loe: pesta sodi bensiiniga maha.
Ega põhimõtteliselt on auto sisuliselt tehniliselt korras, vaja veel pisi tööd lõpetada ja eesmärk oleks see aasta ikka TÜV ära teha.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Täna, lõpetasin mõned värvi paranduse tööd ära, miskit ideaalset ei saanud aga ütleme,et käib küll.
Tagasild kuvanud ja tahaks veel kohati ülekäimist,sest mõni koht on kahe silma vahele jäänud, kuid nagu ma eelmises postituses kirjutasin on selleks kanalit vaja.
Tagaluugi tegin ,nii hästi kui sai korda, plekk loperdab mõnusalt aga ma ei näe mõtet seda luuku pahtledada,kuna tegu pole originaal osaga.
Komplekteerisin ka vajalikud tööriistad välja, loodan,et saan mingi aeg ladaklubi kasutajaga erxx kokku,siis
saan korraliku tööriista koti nendele võtmetele.
Ning eile pidurivedelikku otsides avastasin,et sõber rott on käinud ühe pudeli kallal maiustamas, ei tea,kas pidurivedelik siis tõesti oli nõnda hea maitsega olnud.
Tagasild kuvanud ja tahaks veel kohati ülekäimist,sest mõni koht on kahe silma vahele jäänud, kuid nagu ma eelmises postituses kirjutasin on selleks kanalit vaja.
Tagaluugi tegin ,nii hästi kui sai korda, plekk loperdab mõnusalt aga ma ei näe mõtet seda luuku pahtledada,kuna tegu pole originaal osaga.
Komplekteerisin ka vajalikud tööriistad välja, loodan,et saan mingi aeg ladaklubi kasutajaga erxx kokku,siis
saan korraliku tööriista koti nendele võtmetele.
Ning eile pidurivedelikku otsides avastasin,et sõber rott on käinud ühe pudeli kallal maiustamas, ei tea,kas pidurivedelik siis tõesti oli nõnda hea maitsega olnud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
ei saa mina aru miks panna roostes tagasilla peale mastiksit
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Sander see pole maksiks,pigem midagi sihukest,millega omal ajal värviti veoka raame ja põhjasid autodel,mastiks on paks see aga vedel ja üsna õhuke kiht jääb. Aga miks roostes tagasillale? Vot aga ma tahtsin nõnda, suurema sodi nühkisin traatharjaga maha ja parem ikka kui roostes tagasilda vahtida. Ideaalis võiks igasugu asju teisiti teha aga selleks on mul teine masin,mille kalla siis asju teen poldi ja mutri tasemel,see on siiski rohkem töömasin.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Panin tagaluugile vajalikud asjad nagu lingi ja numbrituled külge. Link on jah imelikult,kui keegi küsib,miks siis see ,kes valmistas selle luugi,tegi nii,et seda linki eriti paremini ei anna panna. Numbrituled on uuema malli omad,kroom kattega numbri tuled olid liialt ära oksüdeerunud,et neid taaskasutada.
Kuid ega siis kõik alati ,ka lähe seda mööda kuidas ma tahaks...
Panin bensiini paaki ja kanistrist loksus natuke bensiini numbri peale ja vot ,mis juhtus
Sisuliselt uue numbri pealt lahustus värv maha,kui kaltsuga üle tõmbasin.
Mul pole varem sellist asja olnud, sõber Talupoeg arvas,et kuna tegu on praak tööga,mis see ka ilmselt on olnud,siis peaks maanteeamet need tasuta välja vahetama. Aga päris kindel ei saa olla selles,pean ennem üle küsima,mis sealsed ametnikud sihukse asja kohta arvavad.
PS! Numbrid olid pakendis ja alles see aasta võtsin välja.
Mõtlesin siis katsetada autot ka:
Sõita on täitsa mõnus, korra hakkas jälle kojamehe mootor lambist tööle ,peab ikka lüliti ära vahetama asi juba muutub tüütuks.
Pidurid ei ole eriti head, on tunda,et õhk ikka süsteemis sees, ilmselt kõik uuesti üle õhutada ja olen siis targem ja panen ka mootori tööle,sest kui uskuda seda,mis raamatus kirjas. Siis peab töötava mootoriga seda õhutamist tegema,muidu õhku välja ei saa.
Mäletan,et möödunud aastal suutis ,vist kasutaja Gurja.Enda auto alla paraja heinapalli ümber kardaani mähkida,ristiku põllul sõites. No tegin siis ka eluskatse ära ja heal juhul korjasin paar taime põhja alla
Seega, ma oletan,et sihukest korralikku heinapalli alla tekitada kardaani tunnelisse,peab vist ikka madala käiguga ja hästi suurtel pööretel ringi kihutama, muud moodi pole see võimalik. Võib olla,ma tegin katse ka vähe valesti aga alati saab ju uuesti proovida .
Kuid ega siis kõik alati ,ka lähe seda mööda kuidas ma tahaks...
Panin bensiini paaki ja kanistrist loksus natuke bensiini numbri peale ja vot ,mis juhtus
Sisuliselt uue numbri pealt lahustus värv maha,kui kaltsuga üle tõmbasin.
Mul pole varem sellist asja olnud, sõber Talupoeg arvas,et kuna tegu on praak tööga,mis see ka ilmselt on olnud,siis peaks maanteeamet need tasuta välja vahetama. Aga päris kindel ei saa olla selles,pean ennem üle küsima,mis sealsed ametnikud sihukse asja kohta arvavad.
PS! Numbrid olid pakendis ja alles see aasta võtsin välja.
Mõtlesin siis katsetada autot ka:
Sõita on täitsa mõnus, korra hakkas jälle kojamehe mootor lambist tööle ,peab ikka lüliti ära vahetama asi juba muutub tüütuks.
Pidurid ei ole eriti head, on tunda,et õhk ikka süsteemis sees, ilmselt kõik uuesti üle õhutada ja olen siis targem ja panen ka mootori tööle,sest kui uskuda seda,mis raamatus kirjas. Siis peab töötava mootoriga seda õhutamist tegema,muidu õhku välja ei saa.
Mäletan,et möödunud aastal suutis ,vist kasutaja Gurja.Enda auto alla paraja heinapalli ümber kardaani mähkida,ristiku põllul sõites. No tegin siis ka eluskatse ära ja heal juhul korjasin paar taime põhja alla
Seega, ma oletan,et sihukest korralikku heinapalli alla tekitada kardaani tunnelisse,peab vist ikka madala käiguga ja hästi suurtel pööretel ringi kihutama, muud moodi pole see võimalik. Võib olla,ma tegin katse ka vähe valesti aga alati saab ju uuesti proovida .
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Kas mingil leheküljel polnud mitte kirjas et numbrit ei tohi lahustite, bensiini jms nühkida, samuti pole hea harjapesu. Lugenud olen seda kuskilt raudselt. Seega 6€ ja trev2 uus number (vist).
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Jah kasutaja iisakul on seekord vägagi õigus, sain seda ka teada paari tuttava käest väljaspoolt seda foorumi,et selle paari numbritega pole muud teha kui vaheta välja või tõmba värviga uuesti üle. Ühesõnaga teadmatus pluss oma lohakus võrdus seekord õnnetu juhus.
Mina sain numbrid pakendis aga ei olnud seal ainsatki kasutusjuhendit ega hoiatus silti,et mida tohib teha ja mida mitte.
Mina sain numbrid pakendis aga ei olnud seal ainsatki kasutusjuhendit ega hoiatus silti,et mida tohib teha ja mida mitte.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Pintsliga musta värvi peale ja läheb. Isiklikult olen isegi kiirkorras enne ülevaatust tähed veekindla markeriga üle teind ning valele osale, seal kus rooste vohas, umbes pintsliga värvi selga visand.
Muidugi kui välimus tähtis on siis pead tõesti uue nri tellima.
Muidugi kui välimus tähtis on siis pead tõesti uue nri tellima.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 125 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 125 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
USA-s oleks see kindel kohtulaksMAZ kirjutas:Mina sain numbrid pakendis aga ei olnud seal ainsatki kasutusjuhendit ega hoiatus silti,et mida tohib teha ja mida mitte.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.