202. leht 243-st

Re: 4xIZ 412 IE 91a, 91a, 85a ja 84a; AZLK 2140, 76a stern1

Postitatud: 20 Juul 2016 15:33
Postitas marek
Mossemees141 kirjutas:Mu 412ga sama lugu gaasi andes vilgub enam-vähem normaalselt, aga tühikäigul üliaeglaselt. Huvitaks küll milles asi olla võib...
Laadimispinge liiga madal relee normaalseks tööks tühikäigul. Paigaldades voltmeetri saaksid jälgida kuidas elektrisüsteemi pinge ja relee tööintervall seotud on.

Re: 4xIZ 412 IE 91a, 91a, 85a ja 84a; AZLK 2140, 76a stern1

Postitatud: 21 Juul 2016 19:45
Postitas stern100
Pilt

Teaser uuest venemaalt tulnud pakist. Esimene selline Eestis :P

Re: 4xIZ 412 IE 91a, 91a, 85a ja 84a; AZLK 2140, 76a stern1

Postitatud: 21 Juul 2016 20:13
Postitas Urukoer
kusjuures ei ole.
eelmine nädal nägin keilas 2126 .
jättis päris väsind mulje aga oli eesti nimbritega ja liikus.
üldmulje elusuuruses päris jube :)

Re: 4xIZ 412 IE 91a, 91a, 85a ja 84a; AZLK 2140, 76a stern1

Postitatud: 21 Juul 2016 20:19
Postitas stern100
Aga mis tehnika peal? :P

Re: 4xIZ 412 IE 91a, 91a, 85a ja 84a; AZLK 2140, 76a stern1

Postitatud: 22 Juul 2016 17:54
Postitas stern100
Nii, originaal mosse viiene käigukast. Istub otse UZAM 412 ja selle modifikatsioonide ploki otsa ( koos enda kojaga muidugi ). Kardaani süsteem sama mis tagaveolisel Ladal. Tunnelisse mahtumine...eks varsti selgub.

Infoks veel, vastupidavus kehvem kui lada kastil, ülekanded ralliks paremad kui lada kastil.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: 4xIZ 412 IE 91a, 91a, 85a ja 84a; AZLK 2140, 76a stern1

Postitatud: 24 Juul 2016 16:26
Postitas stern100
Panin koja ja kasti kokku, mõõtsin erinevaid punkte et kuidas alla hakkab istuma. Kardaani leevendusmuhv istub tagaveolise lada oma 1:1, kasti tigu läheb mosse oma aga vaja lada teo hammasratast. Kasti tala kinnitused liiguvad suts tahapoole ning käigukang tuleb kahjuks armatuurile ligemale, vähemalt väljund mis läbi tunneli tuleb. Kang ise sellise nurga all et nupp jääb ikka normaalsesse kohta.
Sellel kastil veel kaks tühja auku kangi juures üleval kuhu vaja miskit ette mõelda.
Pilt

Ja siin oli soov näha, palju kinnitusavad erinevad originaalist.
Pilt

Re: 3xIZ 412 IE 91a, 91a, ja 84a; AZLK 2140, 76a stern100

Postitatud: 06 Aug 2016 15:57
Postitas stern100
Noo, korra leidsime aega ning toppisime kasti siis topeltkarpadega masinale alla. Kang tuli armatuuri poole ning originaaltunnel jääb sutsukene väikseks. See aga meile probleeme ei valmista, kolinal vana maha, küll uue peale saab keevitatud. Sigulli kardaan täpselt õige pikkusega, aga et mosse diffri külge kinni panna, tuleb veits aretada. Pilti sellest siis kui valmis. Ja käigukasti tala kinnitused tuleb poolraami küljest lahti lõigata ning 10cm tagapool uuesti kinni keevitada.

Pilt

Re: 3xIZ 412 IE 91a, 91a, ja 84a; AZLK 2140, 76a stern100

Postitatud: 06 Aug 2016 21:20
Postitas TALUPOEG TALUJA
Kas ilma lõikamata ei kannatanud? Kustkohast vastu hakkas minema?

T.

Re: 3xIZ 412 IE 91a, 91a, ja 84a; AZLK 2140, 76a stern100

Postitatud: 07 Aug 2016 09:41
Postitas stern100
Noh, saaks ka lõikamata kui kõvasti uhmerdada aga eks ta ikka jääks kitsaks. Terve tunneli salongipoolne, ülemine osa on suts kitsas. Ja mis see uus tunnel peale teha on? Originaal tunneli katet niikuinii kasutada enam ei saa kuna kang tuleb teise koha pealt tuppa.

Re: 3xIZ 412 IE 91a, 91a, ja 84a; AZLK 2140, 76a stern100

Postitatud: 10 Aug 2016 21:42
Postitas stern100
Vaatasin kodus helerohelise ülevaatuse jaoks üle, sõitsin linna, ülevaatuspunkti. Co lubatud 4,5 ja mõõdetud 4,0. Pidurite erinevused 9; 11; 20%. Ehk kõik hea....ja siiis järsku maa õli täis, korduv lekke tõttu. Ja tuli välja et bensupumba korpuse seest( täiesti ebareaalne, nagu korpus oleks puruks) kohe korralikult lahmas niiet terve mootoriruum, põhi ja sillad õli täis. Pluss karter tühi. Eks homme panen uue pumba, puhastan ära auto ja uuesti ette näitama.