No, käisime vahepeal Varbola Rahvalli 2016 sõitmas. Lootused olid suured, meie mossega 16 siksi vastu SU klassis. Alustasime päeva positiivselt. Küll rikkus teisel katsel asja ära juba käigukast mis oma kulunud teise käigu sünkro tõttu enam ei lasknud teha mootoriga pidurdamist(ehk siis kolmandal alla tõmmata otse ei saanud, alles siis sai kui käik väljas pidurdasid ja siis teise sisse panid). Seejärel kolmandal katsel oli järsku tunda räiget bensiini lõhna millele järgnes juba jõu kadumine. Nimelt bensiinipumba väljund, mis tehase poolt on lihtsalt sisse pressitud, oli leebet lasknud ning kogu bensiin, mida pump ette tõi, lendas kapote alla laiali. Täname ma ei tea keda, et auto maha ei põlenud. Toksisime kinnituse sisse tagasi ja see pidas terve ralli vastu...täiesti arusaamatu miks see just seal pidi juhtuma..?? Seejärel avastasime karpast suure mutri(see mis õhupuhastit kinni hoiab). Kohapeal ei olnud aega lahata kuidas see sinna sai, vaid olime tänulikud et meil niisuured mutrid on mis siibrist läbi ei vaju. Hiljem avastasime et üks karpa õhufiltri kinnituse tikkpolt oli purunenud ja seejärel mutter karpasse kukkunud. Hoolimata tohutust ajakaost ja teadmisest, et enam midagi ei saavuta, jätkasime positiivselt. Sama katse lõpus purunes tutikas rehv...Okei, vahetasime rehvi ära, edasi, AKPS ajakaarti ulatades jäi pihku aknavänt mis heast peast purunes! Kogu tralli näete ühest videost. Pausi ajal remontisime kõik ära ja lõpetasime ralli 12. kohal. Kokku SU klassis lõpetaski 17st 12.
Pilte hiljem, videod nüüd.
SS1 koos põllul käiguga.
SS3 koos bensiinipumba rikke ja rehvi purunemisega jne. VAADAKE IKKA SIIS HÄÄLEGA
Nii, täna jõudis jälle Venemaalt kaua oodatud pakike. Vähe kangemad puksid mossele siis. Eks peab mingiaeg alla lööma terve mängu. Kellel huvi, võin aidata tellimisega.
Ja täna hommikul saabus õuele nr 29. Rohkem jällegi varuosade teemas.
Noo, eile saabus hoovile järgmine isend. 2138, küll juba 412 mootoriga. Esialgu juppideks ei lähe, vaatame mis saab Kusjuures siis kolmekümnes mosse mis minu omandisse satub!
Kere poole pealt uksed ja karbid on suht läbi aga muu enamvähem. Rohkem pilte tulevikus.
Vaikselt UZAM3317 ehitus käib ikka. Sai nüüd nukaratta valmis freesitud. Katsetatud ja selline toimib maru kenasti. Hetkel siis 2 tk üle kui keegi soovib endale ka sellist saada. Ja saab iga kell juurde teha. Kel soovi, PS.
Muhulane kirjutas:Kas nukal siis ketiratta fikseerimissõrme pole? Vaatan,et see auk freesimata jäänud.
Kui tahad nukka keerata, koputad ikka nukal selle fikseerimisdifti niikaugele ära et siis ratast sellest üle kannataks keerata Tsentreerimine on ju keskmise istuga tagatud.
hard0 kirjutas:Ei tea kui suur on oht, et poldid end lahti keeravad?
Originaal fiksaatorit ju saad ikka kasutada mõne suurema seibi peal! Aga kusjuures, enda samasugusel nukarattal mis praegusel mootoril juba päris mitmed aastad peal olnud, siis nagu näha, ei keera nad ennast kuhugi.