AZLK 408, AZLK 2140SL ,iz 412. randoA
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
mootor läks käima kehvemini kuna sa panid süüte paika valesti
NB. rihmarattal ESIMENE märk on süütemomendi märk. Teine märk(mille järgi sina panid) on ÜSS ehk ülemine surnud seis.
NB. rihmarattal ESIMENE märk on süütemomendi märk. Teine märk(mille järgi sina panid) on ÜSS ehk ülemine surnud seis.
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
ahsoo
no selge, siis panin valesti.Laupäeval on siis järgmine katse.
kombi on veetnud viimased 2 päeva garaažis, just natuke aega tagasi asendasime vennaga pagassi amordid.Luugi külge keevitas ta uued kińnitused ja külge läksid mingisuguse Nissani amordid
Kuna nood on juba oma elutee lõpusirgel siis nii edukalt nad ka ei funktsioneeri.Aga plaanis esimesel võimalusel need uued soetada.
ja muidugi kui jõudis järg väljaajamiseni, siis ei teinud kombi mitte kui üht häält, ei lubanud ka, ometigi kütet oli ja topkaga käima läks.
Laupäev tõotab tulla tegus, peale rändab vana karpa ja süüte prooviks siis korralikult paika panna
no selge, siis panin valesti.Laupäeval on siis järgmine katse.
kombi on veetnud viimased 2 päeva garaažis, just natuke aega tagasi asendasime vennaga pagassi amordid.Luugi külge keevitas ta uued kińnitused ja külge läksid mingisuguse Nissani amordid
Kuna nood on juba oma elutee lõpusirgel siis nii edukalt nad ka ei funktsioneeri.Aga plaanis esimesel võimalusel need uued soetada.
ja muidugi kui jõudis järg väljaajamiseni, siis ei teinud kombi mitte kui üht häält, ei lubanud ka, ometigi kütet oli ja topkaga käima läks.
Laupäev tõotab tulla tegus, peale rändab vana karpa ja süüte prooviks siis korralikult paika panna
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
kui ei mõista miks süüde enne ÜSSi on siis mulle seletati seda nii, et kuna voolu liikumine juhtmes võtab ka mingi aja siis see märk on enne üssi, et kui säde lõpuks küünla jõuab siis on kolvi asend ka vist juba üssis või üssist edasi natust
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
ehehh, okei
laupäeval võiks süütega ühele poole saada.Võimalik et on meeles ka pilte teha
laupäeval võiks süütega ühele poole saada.Võimalik et on meeles ka pilte teha
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
teine märki järgi pannakse nukkvõlli asendit õigeks
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Ja päripäeva keerates, siis esimene märk ja selle järgi süüde?
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
ma ei mäleta enam kas päri või vastu päeva aga vända liikumise suunas esimene märk
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Ikka päripäeva liigub vänt.SanderV kirjutas:ma ei mäleta enam kas päri või vastu päeva aga vända liikumise suunas esimene märk
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Vahepeal on natuke midagi jälle korda saadetud.
Kombil regullisin süüte paika ja vahetasin ka karpa tagasi.Käivitumine oli nii ja naa, kaks korda läks suht normilt käima ja käis ka, siis läks käima, gaas oli põhjas, ja käis nagu tühikäigul.Siis sai tõesti siiber sellest, ning sain omale tasuta korraliku mootori.Öeldi et olla sõitnud kuskil 70k.Kuigi välimuse järgi pakuks nagu mingi 20k
ehk siis suhteliselt puhas, ainult kruusatolmune.Matsu tundus olema, ringi käis-no mis sa hing veel ihkad!
Ehk siis talvel on plaanis mootorivahetus ja mootoriruumi värvimine, ilmselt ka põhja tegemine ja kere värvimine.
Pirukas pani taas mu kannatuse proovile.Nimelt kallasin sisse uue tosooli, ning läksin siis külavahele sõitma et saaks mootori soojaks ja termostaat avaneks.Sain sõita mingisuguse kilomeetri ehk, jõudsin oma teeotsa tagasi, kui märkasin et salongiradika voolik ajab läbi,Hakkasin teist siis kohendama, aga kui peale lükkasin siis läks see voolikuraisk pooleks.Ja muidugi laskis ta oma mahlad kõik maha,
Sain siis majajuurde, kollektor maha ja rohkem teha ei jõudnudki.
Täna panin uue vooliku ja ladusin kokku tagasi teise.Toimib taas.
Põhja otsustasin ka natuke uurida, mis too endast kujutab.Nimelt oli seal igast muda ja vanu ajalehti, mis pidid tõenäoliselt mastiksi eest olema.
Pahtlilabidaga korjasin teist kokku kui labidas istmeraami alla kadus.Avastasin nii mõnegi roosteaugu sealt.Aga rääkisin vennaga ja ta lubas ära keevitada nood.Samuti tegin algust ka kongi mahavõtmisega,
Suur tahtmine on ikka näha milline ilma kuudita välja näeb.
Kombil regullisin süüte paika ja vahetasin ka karpa tagasi.Käivitumine oli nii ja naa, kaks korda läks suht normilt käima ja käis ka, siis läks käima, gaas oli põhjas, ja käis nagu tühikäigul.Siis sai tõesti siiber sellest, ning sain omale tasuta korraliku mootori.Öeldi et olla sõitnud kuskil 70k.Kuigi välimuse järgi pakuks nagu mingi 20k
ehk siis suhteliselt puhas, ainult kruusatolmune.Matsu tundus olema, ringi käis-no mis sa hing veel ihkad!
Ehk siis talvel on plaanis mootorivahetus ja mootoriruumi värvimine, ilmselt ka põhja tegemine ja kere värvimine.
Pirukas pani taas mu kannatuse proovile.Nimelt kallasin sisse uue tosooli, ning läksin siis külavahele sõitma et saaks mootori soojaks ja termostaat avaneks.Sain sõita mingisuguse kilomeetri ehk, jõudsin oma teeotsa tagasi, kui märkasin et salongiradika voolik ajab läbi,Hakkasin teist siis kohendama, aga kui peale lükkasin siis läks see voolikuraisk pooleks.Ja muidugi laskis ta oma mahlad kõik maha,
Sain siis majajuurde, kollektor maha ja rohkem teha ei jõudnudki.
Täna panin uue vooliku ja ladusin kokku tagasi teise.Toimib taas.
Põhja otsustasin ka natuke uurida, mis too endast kujutab.Nimelt oli seal igast muda ja vanu ajalehti, mis pidid tõenäoliselt mastiksi eest olema.
Pahtlilabidaga korjasin teist kokku kui labidas istmeraami alla kadus.Avastasin nii mõnegi roosteaugu sealt.Aga rääkisin vennaga ja ta lubas ära keevitada nood.Samuti tegin algust ka kongi mahavõtmisega,
Suur tahtmine on ikka näha milline ilma kuudita välja näeb.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Pilte uuest "pirukast" ?!
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
