täna sai natuke taas auto kallal nokitsetud pärast mõne kuust vaheaega.
Nimelt esmaspäeval tööle sõites juhtus üks asi ja panin tähele ühte häirivad asja. Juhtus see et ahju lüliti lagunes kolmeks, selle vahetasin nüüd ära ja asi jälle töötab. Ebameeldiv asi mida tähele panin oli see et küte kulu oli ebatavaliselt suur (jälle, eelmine aasta samal ajal sama jama ). Võtsin nüüd karpa maha ja oh imet, mingi imelik beež tolm karpas. Esimene mõte et mingi saast paagist tulnud kuid lähemal vaatlusel ja mikroskoobi all kinnitust saanuna sai selgeks et see on hoopis messingu tolm. Kust krt ta sinna sai, keeruline öelda. Ise arvan et uus lada pump vast, sest midagi muud sellist ei ole mis peaks messingu tolmu tekitama. Igatahes, karpa praegu vibreerib ultraheli vannis rõõmsalt, siis ta kokku tagasi ning reedel selgub, kas sai kütte kulu normi või mitte.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
stern100 kirjutas:Hommikul pool 9 seisid riisiperes tee ääres ning rääkisid moobiltelefooniga Ise tulin just Tlna poole ühe sinise 2106ga.
Kui ma ei eksi siis just rääkis minuga kuna masin oli kutu.... Tol hetkel mainisin, et ta sulle helistaks, et oled ligemal ning saad aidata....(oleks võinud uurida mis mureks )
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
stern100 kirjutas:Hommikul pool 9 seisid riisiperes tee ääres ning rääkisid moobiltelefooniga Ise tulin just Tlna poole ühe sinise 2106ga.
sina see olidki siis kes ladaga mööda vuras. Oleksid võinud siis korraks sesima jääda ja aidata ajusi ragistada kus viga om. Õnneks leitsin vea üles (pärast kahte tundi mässamist), selleks oli vigane süütepool, hea et uus oli pagassis kaasa loksumas. Loodan et kotermann on nüüd kadunud mis mind eelmine aastal kevadel piinas.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
stern100 kirjutas:Hommikul pool 9 seisid riisiperes tee ääres ning rääkisid moobiltelefooniga Ise tulin just Tlna poole ühe sinise 2106ga.
sina see olidki siis kes ladaga mööda vuras. Oleksid võinud siis korraks sesima jääda ja aidata ajusi ragistada kus viga om. Õnneks leitsin vea üles (pärast kahte tundi mässamist), selleks oli vigane süütepool, hea et uus oli pagassis kaasa loksumas. Loodan et kotermann on nüüd kadunud mis mind eelmine aastal kevadel piinas.
Käis peast läbi küll tere öelda, kuid kahjuks oli kella peale loengusse tulek. Niigi füüsika loengute ajal jõin kodus kohvi
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
täna sai käigukasti padi ära vahetatud. See mis all oli, oli nagu korras ainult plekkid kummi küljest lahti, peaks proovima olemasolevad plekkid uuesti kinni liimida sest kumm ise täiesti terve. Praegu sain kolisemise ja ragina alt ära aga nüüd hakkas kast undama ebameeldivalt ja tekkis ka harjumatu mootori vibra kersse. Enne kereremonti tuleb veel uued mootoripadjad osta ja ära vahetada ning siis tuleb hakkata naise masinat tööle panema.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
pole ammu midagi täiendanud.
Vahepeal sai karpas düüs väiksema vastu vahetatud. sellega läks masin ökonoomsemaks kl kuid tõmmet sellist ei olnud ja pidi sõitma koguaeg õhuklapp peal. Teisipäeval sai siis düüs maha kruvitud ja teine väheke suuremaks tehtud. Originaal mõõt oli 1.09 kuid oli teine kulunud 1.10 peale, nüüd tegin teisele mõõduks 1.16 ja võimaldab inimese moodi nüüd sõita.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.