MZMA 401 1955 TiitS
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Kui kellegil Rapla/Tallinna kandis tavalisi mosse vedrusid odavalt on pakkuda võib ühendust võtta, ei taha uute peale raha raisata. ps.
Viimati muutis TiitS, 22 Sept 2020 11:26, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Küsimus suurele ringile.
Mul on olemas 2 15 tollist mosse velge. Üks velg on 12,5 cm ja teine velg 14 cm lai. Kitsamal veljel kinnitub keskosa välisvõru külge neetidega, laiemal punktkeevitusega. Kumb nendest velgedest kuulub 407-le ja kumb 402-le? Ise oletan, et 402-l on kitsam velg.
Kui kellegil on ülearu üks laiem velg võiks seda mulle pakkuda. Samuti otsin ka korralikke rehve selliste velgede peale.
Mul on olemas 2 15 tollist mosse velge. Üks velg on 12,5 cm ja teine velg 14 cm lai. Kitsamal veljel kinnitub keskosa välisvõru külge neetidega, laiemal punktkeevitusega. Kumb nendest velgedest kuulub 407-le ja kumb 402-le? Ise oletan, et 402-l on kitsam velg.
Kui kellegil on ülearu üks laiem velg võiks seda mulle pakkuda. Samuti otsin ka korralikke rehve selliste velgede peale.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Mossed 402,403 ja 407 on veljed raamatu andmetel kõik 4,5x15 tolli.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: MZMA 401 1955 TiitS
eks mu unine pilk võib praegu igast udu ka näha aga pakun, et laiem velg kuulub Gaz 21-le. Silm nagu eristaks keskavade erinevusi. Kas auguvahed ikka klapivad?
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Poldiaugud kõik sobivad, kitsamal on ainult keskava natukene väiksem. Kilbiosa profiil on täpselt sama ja külge sobib 407 ilukilp.
Aga igatahes äkki kellegil kuuri all vedeleb mõni üksik 407 velg (laiem). Oleks vaja ette ikkagi kitsamaid rattaid, kuna laiendatud velgedega jäävad esimesed rattad kõvasti koopast välja turritama ning sellega võib juba probleeme tekkida.
Neid kitsamaid oli mul 2tk ja laiemaid 4tk. Aga kuna laiendamisse viimisel olid kõigil rehvid peal ning laiuse vahet ei märganud, läks laiendamisesse 3tk laiemaid ja 1tk kitsam ja nüüd ongi jama, et järgi jäid 1 kitsam ja üks laiem. Ei tahaks erineva laiusega velgi alla ka panna ette.
Aga igatahes äkki kellegil kuuri all vedeleb mõni üksik 407 velg (laiem). Oleks vaja ette ikkagi kitsamaid rattaid, kuna laiendatud velgedega jäävad esimesed rattad kõvasti koopast välja turritama ning sellega võib juba probleeme tekkida.
Neid kitsamaid oli mul 2tk ja laiemaid 4tk. Aga kuna laiendamisse viimisel olid kõigil rehvid peal ning laiuse vahet ei märganud, läks laiendamisesse 3tk laiemaid ja 1tk kitsam ja nüüd ongi jama, et järgi jäid 1 kitsam ja üks laiem. Ei tahaks erineva laiusega velgi alla ka panna ette.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Minu mäletamist mööda tehti neetidega velgi 402-le, alates 407-st tuli moodi punktkeevitus.TiitS kirjutas:Küsimus suurele ringile.
Mul on olemas 2 15 tollist mosse velge. Üks velg on 12,5 cm ja teine velg 14 cm lai. Kitsamal veljel kinnitub keskosa välisvõru külge neetidega, laiemal punktkeevitusega. Kumb nendest velgedest kuulub 407-le ja kumb 402-le? Ise oletan, et 402-l on kitsam velg.
Lauri.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Hetkeseis on mokitsaga siis selline, et liiklen masinaga päris tihti. Siiamaani pole suuri probleeme esinenud. Vahepeal tuli selline mõte pähe, et keeraks ikka nukkvõlliratast hamba võrra veel varasemaks, sest tunda oli, et mootor ei töötanud täisvõimsusel. Mõeldud tehtud (seekord ei kukutanudki padrunotsikut ketikambrisse ) ja proovisõidule minek. Tundus, et nüüd liigub masin ikka täisvõimsusel. Minek oli võrreldes varasemaga ikka tunduvalt parem. Kiirendades käib esimene käik tühja, suurem osa teisest käigust samuti ning siis tekib alles pidamine . Igatahes jõudu on piisavalt . Järgmisena tuleks välja vahetada tagareduktor, mis alates kiirusest 80 km/h hakkab kõvasti ulguma, maanteel on suhteliselt ebamugav sõita.
Mõni hägune pildike ka jutu tõestuseks:
Mõni hägune pildike ka jutu tõestuseks:
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Ükspäev sõitsin Mossega mööda Viljandi maanteed Rapla poole. Eelmine Reede oli vist. Ilm oli vihmane ning poole teepeal otsustasid ka kojamehed hoovastikust lahti tulla ning töölepingu lõpetada. Viimasel pikal sirgel enne kojujõudmist vaatame sõbraga, et mingi imelik kitsas aparaat tuleb vastu, mõtlesin, et äkki mingi traktor vms. Mida lähemale aparaat jõudis, seda tuttavlikum see masin tundus. Ja arvake ära, mis automobiil sõitis mulle vastu keset tühja metsavahelist Tallinn-Rapla maanteed vihmase ja tusase ilmaga......muidugi oli see Moskvich 400/401 . Päris uhke kokkusattumine või mis. Kahjuks ei jõudnud isegi signaaliga eakaaslast tervitada.
Aga mingi hetk sai mossega mõned fotosessioonid tehtud ning sellised pildid tulid välja:
Aga mingi hetk sai mossega mõned fotosessioonid tehtud ning sellised pildid tulid välja:
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Oleks madal(am) kah, siis oleks väga viis aparaat.