M 401, 1955, hallarvi
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: M 401, 1955, hallarvi
See post tuleb jah veel lahti lõigata, kuna sai alguses valesti vähe arvestatud.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Nii odav kohefokser kirjutas:Ei ole see asi üldse nii hull... kahe lingi kroomimine 34 eurot
Jaga mulle ka infi kus nii odavalt saab
Keevitustööd Rakveres. Tel.56933617
Re: M 401, 1955, hallarvi
Arvan, et neid huvilisi on rohkem, kes seda infi tahaks!!!!mina kaasaarvatud!401 kirjutas:Nii odav kohefokser kirjutas:Ei ole see asi üldse nii hull... kahe lingi kroomimine 34 eurot
Jaga mulle ka infi kus nii odavalt saab
Messing with my Mosse may result serious insury or death!
Re: M 401, 1955, hallarvi
Miks peaks keegi tahtma kipsplaati pikendada?fokser kirjutas:k0ll - nii võid sa kipsplaati pikendada... Muidugi sirgjoone suhtes on sellel omad eelised...
Või tahad sa öelda, et usas ehitatakse kipsplaadist SEMA ja Riddler'i näituseautosi?
Ei viitsi linke otsima hakata kuna eesti autoehitusjumalad teavad ju asju paremini...
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: M 401, 1955, hallarvi
Hallarvi sorry, et sinu teemat risustan, aga ehk läheb ka sinul seda infi vaja.
Väljavõte minu auto teema alt:
Paistab, et ukselinkide kroomimisega läheb lõbusaka, kuna need on tehtud silumiiniumist. Kroomijate sõnade järgi lähim koht nende kroomimiseks on Poola, kuna nende kroomimiseks on mingit x keemiat vaja, mida aga juba pikemat aega ei toodeta. Eestis soovitavad kõik Narvas asuvat BKK Crome OÜ (seda soovitas isegi OÜ Vasar koomija).
Ühesõnaga, antud firma on tõesti hea. Mul oli tutvustav jutt sellest firmast, kuid antud leht on nüüdseks juba maha võetud. Ma ise helistasin meistrile, leppisin asja kokku, saatsin enda lingid SmartPostiga Narva. Raha (34,04 eurot) maksin alles siis, kui lingid minu käes tagasi olid. Kontaktid: http://webb.ee/company/64173/
Narva, Kadastiku 57C
Mob.+372 5108 706
E-mail. riparko@mail.ru
Igor Brokk
Väljavõte minu auto teema alt:
Paistab, et ukselinkide kroomimisega läheb lõbusaka, kuna need on tehtud silumiiniumist. Kroomijate sõnade järgi lähim koht nende kroomimiseks on Poola, kuna nende kroomimiseks on mingit x keemiat vaja, mida aga juba pikemat aega ei toodeta. Eestis soovitavad kõik Narvas asuvat BKK Crome OÜ (seda soovitas isegi OÜ Vasar koomija).
Ühesõnaga, antud firma on tõesti hea. Mul oli tutvustav jutt sellest firmast, kuid antud leht on nüüdseks juba maha võetud. Ma ise helistasin meistrile, leppisin asja kokku, saatsin enda lingid SmartPostiga Narva. Raha (34,04 eurot) maksin alles siis, kui lingid minu käes tagasi olid. Kontaktid: http://webb.ee/company/64173/
Narva, Kadastiku 57C
Mob.+372 5108 706
E-mail. riparko@mail.ru
Igor Brokk
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: M 401, 1955, hallarvi
Tänud info eest, kuid mul siin naabrimees saab ilmselt Tarkonis ära teha need kroomimistööd.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Ei ole see uue auto ehitamine midagi nii lihtne, kuidagi kõik asjad tuleb ise ehitada, seoses sellega läheb ka hirmus aeg. Post sai täna õigesse kohta ja natuke veel tehtud ja päevake juba õhtas. Esimesel pildil siis ka näha, kui kõver on uks seestpoolt.
Re: M 401, 1955, hallarvi
tagumine klaasiosa tundub päris pikk ikka olema.
kas uks ikka piisavalt pikemaks venitatud ,et mahuks taha pingile ka ronima?
kas uks ikka piisavalt pikemaks venitatud ,et mahuks taha pingile ka ronima?
Re: M 401, 1955, hallarvi
Iidvanal (1939-43.a) Opel Kadettil on sarnane põhimõtte.Pikk klaas taga ja kaks ust.
Kuid seal,kus M400-401 on uks, seal on opelil seespool,lisatala toestuseks. Selle soovitan kindlasti sinna keevitada,et kere läbipaindumist vältida. Selline tala on enam vähem igal kahe ukselisel autol seespool olemas.
Neile,kes ei tea kuidas tagaistmele sellisel autol pääseb. Siis selleks lastakse alla või kallutatakse küljele, kõrvalistuja istme seljatugi.
Kuid seal,kus M400-401 on uks, seal on opelil seespool,lisatala toestuseks. Selle soovitan kindlasti sinna keevitada,et kere läbipaindumist vältida. Selline tala on enam vähem igal kahe ukselisel autol seespool olemas.
Neile,kes ei tea kuidas tagaistmele sellisel autol pääseb. Siis selleks lastakse alla või kallutatakse küljele, kõrvalistuja istme seljatugi.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: M 401, 1955, hallarvi
Pole paha... see lausa Opel Kadett K38, MAZ tõi ilusti pildi ka välja
Kui veel ukse ja tagumise osa korralikult ära tugevdad, siis lausa 5+
Ukse saad seest sirgeks, kui lõikad ukse pikkisuunas alt lahti, tood sisemist külge keskelt sisse poole ja uus plekk vahele.
Kui veel ukse ja tagumise osa korralikult ära tugevdad, siis lausa 5+
Ukse saad seest sirgeks, kui lõikad ukse pikkisuunas alt lahti, tood sisemist külge keskelt sisse poole ja uus plekk vahele.
Viimati muutis fokser, 17 Aug 2013 07:32, muudetud 1 kord kokku.
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...