M 401, 1955, hallarvi

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

See post tuleb jah veel lahti lõigata, kuna sai alguses valesti vähe arvestatud.
Kasutaja avatar
401
Postitusi: 97
Liitunud: 23 Nov 2011 21:50
Asukoht: Rakvere

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas 401 »

fokser kirjutas:Ei ole see asi üldse nii hull... kahe lingi kroomimine 34 eurot :)
Nii odav kohe :D
Jaga mulle ka infi kus nii odavalt saab
Keevitustööd Rakveres. Tel.56933617
Kasutaja avatar
m401
Postitusi: 56
Liitunud: 13 Mai 2013 19:49
Asukoht: Tori
Kontakt:

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas m401 »

401 kirjutas:
fokser kirjutas:Ei ole see asi üldse nii hull... kahe lingi kroomimine 34 eurot :)
Nii odav kohe :D
Jaga mulle ka infi kus nii odavalt saab
Arvan, et neid huvilisi on rohkem, kes seda infi tahaks!!!!mina kaasaarvatud!
Messing with my Mosse may result serious insury or death! :smokin
Kasutaja avatar
kOll
Postitusi: 450
Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Asukoht: NWO Lõuna Sektor
Kontakt:

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas kOll »

fokser kirjutas:k0ll - nii võid sa kipsplaati pikendada... :D Muidugi sirgjoone suhtes on sellel omad eelised...
Miks peaks keegi tahtma kipsplaati pikendada? :kill
Või tahad sa öelda, et usas ehitatakse kipsplaadist SEMA ja Riddler'i näituseautosi?
Ei viitsi linke otsima hakata kuna eesti autoehitusjumalad teavad ju asju paremini...
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Kasutaja avatar
fokser
Postitusi: 330
Liitunud: 24 Mai 2013 15:48
Asukoht: Tallinn

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas fokser »

Hallarvi sorry, et sinu teemat risustan, aga ehk läheb ka sinul seda infi vaja.

Väljavõte minu auto teema alt:
Paistab, et ukselinkide kroomimisega läheb lõbusaka, kuna need on tehtud silumiiniumist. Kroomijate sõnade järgi lähim koht nende kroomimiseks on Poola, kuna nende kroomimiseks on mingit x keemiat vaja, mida aga juba pikemat aega ei toodeta. Eestis soovitavad kõik Narvas asuvat BKK Crome OÜ (seda soovitas isegi OÜ Vasar koomija).

Ühesõnaga, antud firma on tõesti hea. Mul oli tutvustav jutt sellest firmast, kuid antud leht on nüüdseks juba maha võetud. Ma ise helistasin meistrile, leppisin asja kokku, saatsin enda lingid SmartPostiga Narva. Raha (34,04 eurot) maksin alles siis, kui lingid minu käes tagasi olid. Kontaktid: http://webb.ee/company/64173/

Narva, Kadastiku 57C
Mob.+372 5108 706
E-mail. riparko@mail.ru
Igor Brokk
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Tänud info eest, kuid mul siin naabrimees saab ilmselt Tarkonis ära teha need kroomimistööd.
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Ei ole see uue auto ehitamine midagi nii lihtne, kuidagi kõik asjad tuleb ise ehitada, seoses sellega läheb ka hirmus aeg. Post sai täna õigesse kohta ja natuke veel tehtud ja päevake juba õhtas. Esimesel pildil siis ka näha, kui kõver on uks seestpoolt.

Pilt

Pilt

Pilt
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas Urukoer »

tagumine klaasiosa tundub päris pikk ikka olema.
kas uks ikka piisavalt pikemaks venitatud ,et mahuks taha pingile ka ronima?
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas MAZ »

Iidvanal (1939-43.a) Opel Kadettil on sarnane põhimõtte.Pikk klaas taga ja kaks ust.
Pilt
Kuid seal,kus M400-401 on uks, seal on opelil seespool,lisatala toestuseks. Selle soovitan kindlasti sinna keevitada,et kere läbipaindumist vältida. Selline tala on enam vähem igal kahe ukselisel autol seespool olemas.
Neile,kes ei tea kuidas tagaistmele sellisel autol pääseb. Siis selleks lastakse alla või kallutatakse küljele, kõrvalistuja istme seljatugi.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
fokser
Postitusi: 330
Liitunud: 24 Mai 2013 15:48
Asukoht: Tallinn

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas fokser »

Pole paha... see lausa Opel Kadett K38, MAZ tõi ilusti pildi ka välja :)
Kui veel ukse ja tagumise osa korralikult ära tugevdad, siis lausa 5+
Ukse saad seest sirgeks, kui lõikad ukse pikkisuunas alt lahti, tood sisemist külge keskelt sisse poole ja uus plekk vahele.
Viimati muutis fokser, 17 Aug 2013 07:32, muudetud 1 kord kokku.
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Vasta