22. leht 33-st
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 14 Aug 2013 20:16
Postitas hallarvi
See post tuleb jah veel lahti lõigata, kuna sai alguses valesti vähe arvestatud.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 14 Aug 2013 22:03
Postitas 401
fokser kirjutas:Ei ole see asi üldse nii hull... kahe lingi kroomimine 34 eurot
Nii odav kohe
Jaga mulle ka infi kus nii odavalt saab
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 14 Aug 2013 22:05
Postitas m401
401 kirjutas:fokser kirjutas:Ei ole see asi üldse nii hull... kahe lingi kroomimine 34 eurot
Nii odav kohe
Jaga mulle ka infi kus nii odavalt saab
Arvan, et neid huvilisi on rohkem, kes seda infi tahaks!!!!mina kaasaarvatud!
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 15 Aug 2013 00:20
Postitas kOll
fokser kirjutas:k0ll - nii võid sa kipsplaati pikendada...
Muidugi sirgjoone suhtes on sellel omad eelised...
Miks peaks keegi tahtma kipsplaati pikendada?
Või tahad sa öelda, et usas ehitatakse kipsplaadist SEMA ja Riddler'i näituseautosi?
Ei viitsi linke otsima hakata kuna eesti autoehitusjumalad teavad ju asju paremini...
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 15 Aug 2013 08:49
Postitas fokser
Hallarvi sorry, et sinu teemat risustan, aga ehk läheb ka sinul seda infi vaja.
Väljavõte minu auto teema alt:
Paistab, et ukselinkide kroomimisega läheb lõbusaka, kuna need on tehtud silumiiniumist. Kroomijate sõnade järgi lähim koht nende kroomimiseks on Poola, kuna nende kroomimiseks on mingit x keemiat vaja, mida aga juba pikemat aega ei toodeta. Eestis soovitavad kõik Narvas asuvat BKK Crome OÜ (seda soovitas isegi OÜ Vasar koomija).
Ühesõnaga, antud firma on tõesti hea. Mul oli tutvustav jutt sellest firmast, kuid antud leht on nüüdseks juba maha võetud. Ma ise helistasin meistrile, leppisin asja kokku, saatsin enda lingid SmartPostiga Narva. Raha (34,04 eurot) maksin alles siis, kui lingid minu käes tagasi olid. Kontaktid:
http://webb.ee/company/64173/
Narva, Kadastiku 57C
Mob.+372 5108 706
E-mail.
riparko@mail.ru
Igor Brokk
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 15 Aug 2013 19:05
Postitas hallarvi
Tänud info eest, kuid mul siin naabrimees saab ilmselt Tarkonis ära teha need kroomimistööd.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 16 Aug 2013 20:33
Postitas hallarvi
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 16 Aug 2013 20:47
Postitas Urukoer
tagumine klaasiosa tundub päris pikk ikka olema.
kas uks ikka piisavalt pikemaks venitatud ,et mahuks taha pingile ka ronima?
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 16 Aug 2013 22:46
Postitas MAZ
Iidvanal (1939-43.a) Opel Kadettil on sarnane põhimõtte.Pikk klaas taga ja kaks ust.
Kuid seal,kus M400-401 on uks, seal on opelil seespool,lisatala toestuseks. Selle soovitan kindlasti sinna keevitada,et kere läbipaindumist vältida. Selline tala on enam vähem igal kahe ukselisel autol seespool olemas.
Neile,kes ei tea kuidas tagaistmele sellisel autol pääseb. Siis selleks lastakse alla või kallutatakse küljele, kõrvalistuja istme seljatugi.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 16 Aug 2013 23:17
Postitas fokser
Pole paha... see lausa Opel Kadett K38, MAZ tõi ilusti pildi ka välja
Kui veel ukse ja tagumise osa korralikult ära tugevdad, siis lausa 5+
Ukse saad seest sirgeks, kui lõikad ukse pikkisuunas alt lahti, tood sisemist külge keskelt sisse poole ja uus plekk vahele.