22. leht 243-st

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 09 Mai 2010 08:23
Postitas stern100
Ega siin ei olegi midagi mõista. Rallis juhtub ikka. Kui pidurid kisuvad, taga sile rehv ja pinnas ka niiske.... Kui aega on siis viskan sellele mossele kohe lihvitud-tehtud mootori ka peale.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 09 Mai 2010 09:34
Postitas SanderV
videost jäi küll mulje et selle betooni matsu tekitas gaasi vajutamine mitte pidurdamine...

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 09 Mai 2010 10:40
Postitas SanderV
aga jah ma ka ei saa aru mis siin mõista on... angu ma aru saan on sul see masin raasimis ja ralli eesmärgil.. umbes sama mida ma ehitan oma beezist... ja rallis ikka juhtub..

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 09 Mai 2010 17:52
Postitas A.Roosenberg
SanderV kirjutas:videost jäi küll mulje et selle betooni matsu tekitas gaasi vajutamine mitte pidurdamine...
:help On ta öelnud, et see mats tekkis pidurdamisega ? Ta ütles, et arvestades seda, et EI OLNUD PIDUREID ja pani matsu ka veel jäi ikkagi teisele kohale.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 09 Mai 2010 17:56
Postitas SanderV
stern100 kirjutas:
. Mossel kadus kõigepealt ära parem esimene pidur, kuna hoo pealt hakkas kiskuma, panin külg ees vastu betooni ja siis edasi vastu puud. .

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 09 Mai 2010 18:02
Postitas A.Roosenberg
SanderV kirjutas:
stern100 kirjutas:
. Mossel kadus kõigepealt ära parem esimene pidur, kuna hoo pealt hakkas kiskuma, panin külg ees vastu betooni ja siis edasi vastu puud. .
Tunnistan oma viga, kuid see küll kummaline viis matsu panna. Ralli mees peab ikka kõigega arvestama, mis teepeal olla võib ja mis autoga juhtuda võib.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 09 Mai 2010 19:31
Postitas stern100
A.Roosenberg kirjutas:
SanderV kirjutas:
stern100 kirjutas:
. Mossel kadus kõigepealt ära parem esimene pidur, kuna hoo pealt hakkas kiskuma, panin külg ees vastu betooni ja siis edasi vastu puud. .
Tunnistan oma viga, kuid see küll kummaline viis matsu panna. Ralli mees peab ikka kõigega arvestama, mis teepeal olla võib ja mis autoga juhtuda võib.

Arvestasin. Juhtub. Ma olen ka inimene. Ma sain aru et läheb paljuks :D Aga mis sa ikka enam teed? On siis mõtekam otse kümpi vastu betooni panna või mingi küljeuksega teravasse nurka? Ikka gaasi juurde et võimalikult tagumine ots saaks paugu.

Hetkel juba auto suht laiali, käigukast ja gardaan maas, pidurid korda tehtud, uued klotsid-katted sees ja õhutatud. Teen ettevalmistusi uue mootori jaoks.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 11 Mai 2010 19:38
Postitas stern100
Käigukast ja kõik sellega seonduv maas nüüd. Oma imestuseks avastasin sidurikoja seest ühe kuul-laagri kuuli ??? Kas keegi oskaks öelda kust see pärit võib olla? Mootor ja kast lähevad niikuinii vahetusse aga huvi pärast võiks ikka uurida.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 11 Mai 2010 19:47
Postitas moskiito
üks varjant on see et see on pärit survelaagrist, kui see on laagriga.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 12 Mai 2010 18:07
Postitas stern100
Kõik vajalikud asjad eest ära võetud, et saaks mootori maha võtta. Praegu istub veel lahtiselt patjade peal. Ega õlifiltri korpust ei pea eest ära kiskuma? Tundub et läheb kitsaks aga loodan et sab ikka ilma kätte.

Pilt


Ja peale läheb 92. a valminud lihvitud ja uue blokikaanega mootor.

Pilt