22. leht 59-st

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 08 Veebr 2015 20:53
Postitas Muhulane
partnermosse kirjutas:Hetk tagasi tulin just õuest kus oma suksule panin laetud aku peale ja käivitasin, noh paugupill, mis seal ikka :D, aga pannes põlema gabariittuled ja see järel lähituled hakkas minugi suksul trall pihta, et lähitulede lüliti sisselülitamisel tuled särama ei läinudki, proovisin lülitit (rooliküljes) edasi tagasi klõpsida ja selgus , et roolikontaktid ei anna ühendust nii kuis peab, jampsisin sealt ja sain tööle , aga jälle tuled kord põlema kord kustu, selgus, et kaitsmeploki tulede kaitsmed veits oksüdeerunud, keerutasin neid oma pesas ja lükkasin otsad ligemale, et ühendus taastuks ja korras oligi, jälle 2 jama vähem :)
Lääb ja vaatab oma massina kaitsmed ka üle...igaks setmeks juhuks :)

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 08 Veebr 2015 21:05
Postitas Muhulane
Muhulane kirjutas:
partnermosse kirjutas:Hetk tagasi tulin just õuest kus oma suksule panin laetud aku peale ja käivitasin, noh paugupill, mis seal ikka :D, aga pannes põlema gabariittuled ja see järel lähituled hakkas minugi suksul trall pihta, et lähitulede lüliti sisselülitamisel tuled särama ei läinudki, proovisin lülitit (rooliküljes) edasi tagasi klõpsida ja selgus , et roolikontaktid ei anna ühendust nii kuis peab, jampsisin sealt ja sain tööle , aga jälle tuled kord põlema kord kustu, selgus, et kaitsmeploki tulede kaitsmed veits oksüdeerunud, keerutasin neid oma pesas ja lükkasin otsad ligemale, et ühendus taastuks ja korras oligi, jälle 2 jama vähem :)
Lääb ja vaatab oma massina kaitsmed ka üle...igaks setmeks juhuks :)
Njahh,ei pääsenud nii kergelt...ikka vilks sees.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 08 Veebr 2015 21:48
Postitas partnermosse
Muhulane kirjutas:
Muhulane kirjutas:
partnermosse kirjutas:Hetk tagasi tulin just õuest kus oma suksule panin laetud aku peale ja käivitasin, noh paugupill, mis seal ikka :D, aga pannes põlema gabariittuled ja see järel lähituled hakkas minugi suksul trall pihta, et lähitulede lüliti sisselülitamisel tuled särama ei läinudki, proovisin lülitit (rooliküljes) edasi tagasi klõpsida ja selgus , et roolikontaktid ei anna ühendust nii kuis peab, jampsisin sealt ja sain tööle , aga jälle tuled kord põlema kord kustu, selgus, et kaitsmeploki tulede kaitsmed veits oksüdeerunud, keerutasin neid oma pesas ja lükkasin otsad ligemale, et ühendus taastuks ja korras oligi, jälle 2 jama vähem :)
Lääb ja vaatab oma massina kaitsmed ka üle...igaks setmeks juhuks :)
Njahh,ei pääsenud nii kergelt...ikka vilks sees.
Siis pead juba SEENIORI jutu järgi tegutsema edasi :)

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 08 Veebr 2015 21:52
Postitas Muhulane
Releed sai uuritud,seal ei esinenud midagi kriminaalset.
Panustan esmalt uute harjade peale. Kui see variant ka ei mõika,siis on lugu keerulisem.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 08 Veebr 2015 22:10
Postitas Seenior
Kuna geneka vahetus ka ei aidanud,siis peale relee ei oska midagi muud välja pakkuda.Nende vanemate releede häälestamisega pole ma ammu kokkupuutunud ja ega ei mäleta ka õieti enam.Lihtsam oleks vast uuema tüübi relee(nn. tablett) peale aretada,sellel pole liikuvaid osi ja vea võimalused pea olematud.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 09 Veebr 2015 14:43
Postitas Muhulane
Kuna olukord on releeootuses,siis sai ette võetud tagaluuk,õigemini selle tihend. Härma poest haarasin kahte sorti tihendeid,ühed mosu omad,teised žiguli omad. Panin paika žiguli omad ja sobisid väga hästi.Ei miskit liimimist ega midagi,suru paika,lõika lühemaks ja olemas.Käib see tihend siis kere külge. Luuki kinni pannes tekkis tõrge parempoolse lukuvastega,mis kere küljes. Keegi oli lihtsama vastupanu teed läinud ja lukuvaste kahe punktiga kere külge keevitanud. Vist selleks,et vastepolte pole lahti saadud. Egas midad,puur kätte,poldipead maha,meisli ja haamriga keevisetäpid maha,keermestus korda,uued poldid sisse ja luuk kinni. Tulevikus tuleb seda lukuvaste alust plekki uuendada.Aga hetkel asi toimib.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 03 Mär 2015 20:40
Postitas Muhulane
Jälle jupp vett ajamerre voolanud ja muutusi toonud,mis sai täitsa üle elatud ja elavjõus kaotusi ei esinenud.
Ning muudkui garaaži auto kallale.
Sai ostetud tutikad tagavedrud ning uued vedrukinnitused ka veel tulekul,siis saab uued alla panna. Senikaua võtsin siduri õlisüsteemi ette. Nimet pedaali all hoides hakkas sidur ära kaduma,seega silindrid mõlemad maha ja pulkadeks. Peasilindris oli ikka üks ilgem pask ajapikku ladestunud,mis kohati lausa tükiliseks oli muutunud.Töösilinder oli sees ok. Kõvem pesu mõlemale ja uued mansetid-kübarad sisse. Aga...kübarate suhtes tekkis tõrge. Mul on kahte sorti kübaraid - ühed peaksid peasilindris käima,teised töösilindris.
Kumb kumba sobib?
Pilt

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 03 Mär 2015 22:25
Postitas Seenior
Mustriga mansett on pumba oma.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 03 Mär 2015 22:27
Postitas Muhulane
Seenior kirjutas:Mustriga mansett on pumba oma.
Kena.Tänud.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 03 Mär 2015 22:38
Postitas Muhulane
Tekkis üks küsimus veel.
Kas õlireservuaarid on selletüübilistel silindritel samad? Et Volga reservuaar sobib Moskvitsile näiteks?
Pilt