Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Postitatud: 16 Juun 2013 15:04
niih, tänase ja eilse päeva nokitsemine:
kuna sai siin nüüd hakatud uurima, miks ei lähe väga hästi edasi, siis avastasin, et üleminek esimeselt kambrilt teisele on väga järsk ja vahepeal suretab end välja. Lisaks suutis masin endale gaasi peale tõmmata, käima panin, siis kukkus röökima käes. Ja nii mitu korda järjest, olgugi, et kruvid keerasin kõik kinni..no lõpuks sain peale jahtumist normaalselt suhtlema hakata temaga. Oletan, et nõel jäi kinni, sest karpa maha võtsin, siis vaatasin, et ei liigu see asi väga hästi.
Võtsin siis karpa maha. Mudeliks 126H.
esimese kambri õhudüüs oli viga saanud ja seal oli peal ..10, teise kambri õhk 230
Esimese kambri kütusedüüs samuti viga saanud ja numbrit ei näinud, teise kambri kütus 250.
Nüüd tekib küsimus, et kas keegi on teinud nahka, või sellel ongi nii?
Igatahes normaalselt ma seda asja jooksma ei saanud ja kiirendas alles normaalselt siis, kui toore klapi põhja tõmbasin...kõrvaldüüsid 75.. kui segukruvi kinni keerata, siis kannatab isegi gaasi vajutada, ilma, et ära sureks.
Mõte oli, et paneks vist ikka Lada-tüüpi karpa peale, sest seda 126 on maru raske hästi jooksma saada... Või on kellelgi mingi idee?
süütest siis niipalju, et juhtmed on otstest ära põlenud, jagaja rootor oli oksiidine, kontaktid oksiidised.. aga enne süütega ei mängi, kui ma tean, et karpa on enamvähem...
Salongiventika mittetöötamise põhjus on puuduv toide. Hetkel ei viitsind sellega tegeleda.
Klaasipesu pump ka töötab, aga voolikud juba rabedad ja kui lõpuks valasin paagi täis ja tõmbasin paar sutsakat, siis terve armatuur tilkus
Niiet läheb elektriline klaasipesu ja düüsid kapoti külge.
Süütelukku on uut vaja, sest võtmetegija ütles, et liiga kulunud uue tooriku tarvis ning kuna mul praegu võti tuleb välja igas lukuasendis, siis lihtsam olekski uus lukk panna.
Tihendeid ei jõudnud töö tõttu uurima minna, ehk uus nädal toob selguse.
Niiet, kui keegi tahab 126H oma kollektsiooni ja omab heas töökorras Lada karpat, mis peale sobiks, siis võime vahetust teha.
Igatahes kui jõnksust on üle saadud ja teine kamber lahti, siis rehvisuits täitis hoovi. Aga just see hetk, et kohalt võtta ja minna, siis viskab lendu ja siis ilmselt jääb miskit puudu, et tõmbab hinge kinni.. See nagu kõige muserdavam hetkel ongi. Võtsin karpa maha ja Tartusse kaasa, teen seal leotustööd, sest kõik, mida tahtsin maale kaasa võtta, jäi linna ja diisliga sai puhtaks pestud nii palju kui sain... Aga kahtlus närib hinge, et valed düüsid sees...
Igast nõuanded teretulnud.
kuna sai siin nüüd hakatud uurima, miks ei lähe väga hästi edasi, siis avastasin, et üleminek esimeselt kambrilt teisele on väga järsk ja vahepeal suretab end välja. Lisaks suutis masin endale gaasi peale tõmmata, käima panin, siis kukkus röökima käes. Ja nii mitu korda järjest, olgugi, et kruvid keerasin kõik kinni..no lõpuks sain peale jahtumist normaalselt suhtlema hakata temaga. Oletan, et nõel jäi kinni, sest karpa maha võtsin, siis vaatasin, et ei liigu see asi väga hästi.
Võtsin siis karpa maha. Mudeliks 126H.
esimese kambri õhudüüs oli viga saanud ja seal oli peal ..10, teise kambri õhk 230
Esimese kambri kütusedüüs samuti viga saanud ja numbrit ei näinud, teise kambri kütus 250.
Nüüd tekib küsimus, et kas keegi on teinud nahka, või sellel ongi nii?
Igatahes normaalselt ma seda asja jooksma ei saanud ja kiirendas alles normaalselt siis, kui toore klapi põhja tõmbasin...kõrvaldüüsid 75.. kui segukruvi kinni keerata, siis kannatab isegi gaasi vajutada, ilma, et ära sureks.
Mõte oli, et paneks vist ikka Lada-tüüpi karpa peale, sest seda 126 on maru raske hästi jooksma saada... Või on kellelgi mingi idee?
süütest siis niipalju, et juhtmed on otstest ära põlenud, jagaja rootor oli oksiidine, kontaktid oksiidised.. aga enne süütega ei mängi, kui ma tean, et karpa on enamvähem...
Salongiventika mittetöötamise põhjus on puuduv toide. Hetkel ei viitsind sellega tegeleda.
Klaasipesu pump ka töötab, aga voolikud juba rabedad ja kui lõpuks valasin paagi täis ja tõmbasin paar sutsakat, siis terve armatuur tilkus
Niiet läheb elektriline klaasipesu ja düüsid kapoti külge.
Süütelukku on uut vaja, sest võtmetegija ütles, et liiga kulunud uue tooriku tarvis ning kuna mul praegu võti tuleb välja igas lukuasendis, siis lihtsam olekski uus lukk panna.
Tihendeid ei jõudnud töö tõttu uurima minna, ehk uus nädal toob selguse.
Niiet, kui keegi tahab 126H oma kollektsiooni ja omab heas töökorras Lada karpat, mis peale sobiks, siis võime vahetust teha.
Igatahes kui jõnksust on üle saadud ja teine kamber lahti, siis rehvisuits täitis hoovi. Aga just see hetk, et kohalt võtta ja minna, siis viskab lendu ja siis ilmselt jääb miskit puudu, et tõmbab hinge kinni.. See nagu kõige muserdavam hetkel ongi. Võtsin karpa maha ja Tartusse kaasa, teen seal leotustööd, sest kõik, mida tahtsin maale kaasa võtta, jäi linna ja diisliga sai puhtaks pestud nii palju kui sain... Aga kahtlus närib hinge, et valed düüsid sees...
Igast nõuanded teretulnud.