Meelest läinud. Kuhu läks see vaskult teine ( pikema munaga ) see rooliots vms ehk see keermega pulk.
Peab neid olema üks või kaks? ise mäletan nagu ühte.
pikema munaga sõrm läheb rooli karbi külge. selle pesa on kohe teistest erinev, kui tähelepanelikult vaatad, siis üks kaussidest on kõrgema äärega kui ülejäänud. pm peaks neid olema 2
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
moskiito kirjutas:pikema munaga sõrm läheb rooli karbi külge. selle pesa on kohe teistest erinev, kui tähelepanelikult vaatad, siis üks kaussidest on kõrgema äärega kui ülejäänud. pm peaks neid olema 2
Kui üks läheb roolikarbi külge ehk sinna otsa siis teine on selle varda teises otsas?
moskiito kirjutas:pikema munaga sõrm läheb rooli karbi külge. selle pesa on kohe teistest erinev, kui tähelepanelikult vaatad, siis üks kaussidest on kõrgema äärega kui ülejäänud. pm peaks neid olema 2
Kui üks läheb roolikarbi külge ehk sinna otsa siis teine on selle varda teises otsas?
jup, minu mossel on küll sedasi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Olen enamvähem lootuse kotanud,et siit foorumist erilist abi saab aga siiski.
Mäletan enam-vähem mesisilla kokkupanekut kuid tulevikus vigade vältimiseks, ehk keegi headest inimestest võtab vaevaks ja teeks raamatust pilte. Mis puudutavad esisilda.
siin on kaks head raamatut. ma kiiruga küll ei jõunud täielikult läbi vaadata kuid otsinguga tuli nii mõnigi esisilla šarniiri pilt alguses. http://www.mosseliiga.ee/skeemid.html
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Siiski leidub tibakenegi aega et mosset arendada. Täna sain lakialuse värvimise ja lakkimise koolitust ning lõpuks maandusin oma garaazis kus panin mõned pudinad jälle kokku. Koju tulles jäi miski vaevama ja selguski et ratta rumme vms kokku pannes läks mõlemal tagumised vardad valesti, minul suunaga üles, orginaalis alla. Homme muudan ja kohendan.
Need kinnitused mis lehtvedru kere küljes hoiavad on ka korda tehtud, vanad taastatud. Mõningad detailid läksid ka treimisse. Mõned pildid siis:
Jartmok. Seekord ülehomseni. Kui kellegile tundub, et miskit on valesti minukokkupanemisel siis kindlasti õelge seda!
Jartmok. Seekord ülehomseni. Kui kellegile tundub, et miskit on valesti minukokkupanemisel siis kindlasti õelge seda!
Muidu on väga ilus ja kena, aga soovitan väljaulatuvad poldi otsad siiski lühemaks jätta kuna rooste on selline vahva asi, et kui sinna peale kasvab, siis on taas lahtivõtmisega probleem (heaküll,et mitte suur, aga siiski ) ja muidugi oleks ka esteetilisem ,nii nagu praegu -noh jah maitse asi -lähtusin praktilisusest.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks