23. leht 36-st

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 12 Sept 2010 23:45
Postitas raunts92
iisak kirjutas:Oleks madal(am) kah, siis oleks väga viis aparaat.
+1
aga siis on suht võimatu sõita sellega, kuna vedrustus siis puudub pmts.
1 võimalus on sillad ümber ehitada kuidagi ehk?

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 13 Sept 2010 00:46
Postitas TiitS
Mõtted on sinnapoole liikunud küll. Näiteks annaks alumist šarniiri ülespoole tõsta õõtsa suhtes, aga sellise madaldamisega tekib jälle see probleem, et sillatala jääb väga madalale teepinnast. Võimalus on muidugi ka sillatala rohkem poolraamide sisse süvistada. Siis tuleks Mootorikinnitused ja võibolla ka karteripõhi ümber teha, et käigukast ja mootor samale tasapinnale jääks kui praegu.
Võimalusi on mitmeid :). Aga kas on mõtet nii palju vaeva näha selle nimel?

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 13 Sept 2010 13:25
Postitas ToM
TiitS kirjutas: Võimalusi on mitmeid :). Aga kas on mõtet nii palju vaeva näha selle nimel?
On. Ükspäev nägin kui panid linnapoole, hääle pärast pöörasin pead maantee poole, tore vaatepilt oli 8)

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 13 Sept 2010 14:34
Postitas TiitS
Ahsoo, et mootorihäält on ikka kosta ka :) . Ega ma ise ei olegi kuulnud, mis häält see masin väljastpoolt teeb. Sumpajooks sai suht vaikne tehtud, et liiga kõrva ei karjuks. Opeli reso ja lõpupütt on ikka küljes.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 13 Sept 2010 21:48
Postitas iisak
TiitS kirjutas: Aga kas on mõtet nii palju vaeva näha selle nimel?
Ongi nüüd mõtlemisainet, et kuidas ja mis 8) , jama ju kui projekt valmis hakkab saama.
Lugesin enne jah, et sillaga jama, aga selline masin madalana oleks ülipro.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 22 Sept 2010 00:32
Postitas S.Viin
Pilt
Tuttav koht :D .

Kena! Jälgin seda teemat huviga :hail .

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 06 Okt 2010 16:36
Postitas TiitS
Kes juhtus eile ETV-st Ringvaadet vaatama, siis võibolla märkas seal midagi tuttavat 8) http://etv.err.ee/index.php?05593526&video=289

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 07 Okt 2010 01:41
Postitas Varblane
TiitS kirjutas:Kes juhtus eile ETV-st Ringvaadet vaatama, siis võibolla märkas seal midagi tuttavat 8) http://etv.err.ee/index.php?05593526&video=289
Lõpuks näidati ikka, ma juba pidin priva saatma ja küsima, et kas ei näidatagi. :) Aga tänud sõidu eest ja auto astub väga hästi edasi. :beer

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 30 Nov 2010 02:29
Postitas TiitS
Teeks ka väikse up-i

Kindlustus kehtis autol septembri lõpuni ning peale seda on mosse seisnud garaazis. Peale viimast sõitu sai vesi mootorist välja lastud ja nii ta seisis paar kuud. Kuna nüüdsest on vaja seda garaaziboksi, kus mosse paikneb, teiste autodega täita, tuli mossele veel korra hääled sisse puhuda ja teise paika liigelda. Mootor ja radiaator sai seekord täidetud korraliku jahutusvedelikuga. Käivitamisega ei olnud mingeid probleeme, matsupill, -10 kraadi näitas termomeeter tol hetkel.

Üks talvine pildike ka:

Pilt

Ja uues talvekorteris, koos toakaaslasega. Päris nurka surutud see pisike mosse :):

Pilt

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 04 Veebr 2011 22:41
Postitas TiitS
Kuna vahepeal tundus, et talv hakkab taanduma, otsustasin mosse talveunest üles äratada. Eesmärgiks on auto kevadeks sobivale kõrgusele saada. Terve sügise ja talve mõtisklesin selle üle, mismoodi oleks kõige mõistlikum asja madalamaks saada. Vedrusid rohkem lõigata ei kannata, kuna vedrustuse käik saab otsa ja tervet silda ülespoole viia ka ei viitsi (liiga töömahukas). Kõige mõistlikum lahendus tundus olevat alumiste šarniiride ülespoole viimine õõtsa suhtes. Sellega säilib endine vedrustuse käik ja muid probleeme ei tohiks tekkida. Ajasin siis mosse garaaži ja lammutasin esisilla järjekordselt laiali

Pilt

Seejärel õõtsadelt otsad maha:

Pilt

ja vasakpoolsele õõtsale parempoolse õõtsa ots teistpidi külge keevitada. Teiselpool samamoodi

Pilt

Ostsin paremale poole ka uue šarniiri, kuna sealpool oli varem mingi koperatiivi määrdenipliga toodang, mis määret välja ajas. Nüüd siis mõlemal pool mingi saksa firma Fenox vms. toodangu omad. Mõõtmiste järgi peaks kliirens kahanema umbes 7-8 cm. Sellisena läks siis šarniir õõtsa külge:

Pilt

Pilt

Sillatala ja maapinna vahele jäi ligikaudu 11 cm. Ma usun, et kannatab sõita küll, maastikusõitu sellega niikuinii ei tee

Pilt

Lõpptulemus siis selline:

Pilt

Järgmise asun tagasilla kallale. Mõte on eemaldada vedrupakk ja pöörata üks leht pakis teistpidi, pidi muutma tagaotsa piisavalt jäigaks ja madalaks. Kui keegi on sellise asjaga varem kokku puutunud siis igasugused näpunäited ja muud soovitused on teretulnud.