23. leht 28-st
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Postitatud: 09 Apr 2014 16:22
Postitas tanello2
tule sõida Raplamaal,meil siin on sellised ohmoonid kõik ametisse saanud, et kui kuunorm pole neil täis saanud siis nad võtavad su auto pulkadeks kasvõi,käivad kõik asjad 2 korda üle.Sellist kollast ratast nad ei saa kuidagi ära vaielda,aga kui see varuratas oleks samasugune nagu kõik 4 ,siis oleks mul pea võimatu saadud protokolli minna ära vaidlema.
Parem on karta kui kahetseda.
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Postitatud: 09 Apr 2014 20:30
Postitas Lauri-L
Eriti kui pagassis ette näidata purunenud rehv.
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Postitatud: 09 Apr 2014 20:35
Postitas stern100
Kusjuures võtke teadmiseks, et KÕIK 4 rehvi võivad auto all olla erineva mustriga, niikaua kui nad on samas mõõdus ja sama tüüpi (naelrehv, suverehv, m+s). Ühesõnaga pane omale alla 4 samas mõõdus suvekat, mis on kõik eri mustriga ja saad isegi ülevaatuselt läbi, kui kõigil piisavalt turvisesügavust on!
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Postitatud: 09 Apr 2014 20:40
Postitas Lauri-L
Kas mitte ühel sillala ei pidanud samad rehvid olema, näiteks ees master ja taga vallai rehv.
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Postitatud: 09 Apr 2014 21:08
Postitas moskiito
kirjas on et ühel sillal peavad olema samasuguse mustriga ja sama liiki rehvid. ei tohi olla sedasi nagu minu masinal oli terve talve, ühel pool M+S ja teisel pool vene radiaal.
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Postitatud: 09 Apr 2014 21:18
Postitas Lauri-L
moskiito kirjutas:kirjas on et ühel sillal peavad olema samasuguse mustriga ja sama liiki rehvid. ei tohi olla sedasi nagu minu masinal oli terve talve, ühel pool M+S ja teisel pool vene radiaal.
Sama minagi, minu näide ainult kõvasti kehvem, ette m+s ja taha vene radiaal või vastupidi juba legaalne juhul kui tolle vene radiaaliga talvel sõita võib.
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Postitatud: 09 Apr 2014 21:29
Postitas moskiito
ah jaa unustasin lisada et kõikidel rattastel peavad olema sama liiki rehv, mitte ainult sillal. Minu näite puhul, kui politsei oleks kinni pidanu, oleks trahv kohe kirjas olnud.
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Postitatud: 09 Apr 2014 21:43
Postitas Edel
Diagonaale ja radiaale ärge nüüd küll korraga kasutage, muidu võib auto oma ootamatu käitumisega teid ebameeldivalt üllatada. Kasutage ainult radiaale, diagonaal on ajast ja arust, ning mitte kõige ohutum.
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Postitatud: 10 Apr 2014 02:04
Postitas tanello2
selle silla seaduse tõttu mul ongi korduvalt sõbrad vasta pükse saanud,võtnud õige asja alt ära ja varuka asemele toppinud kuid siis tulevad põõsast Rapla pollarid välja,ja kui ei suuda ära tõestada ,et see on varuratas siis tuleb kohe euro kallale.
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Postitatud: 13 Apr 2014 20:36
Postitas tanello2
nv oli ikka nii igav,mitte midagi peale arvutis olemise ei saanud teha,niisiis mõtlesin et kogu see aeg tuleks surnuks lüüa
auto juures nokitsedes,garaažist enne pimedat välja ei tohi tulla
Kõigepealt tegin põhjaliku ülevaatuse ustele,iga pisema rosteussi otsisin ülesse(väljast neid ikka mõni on),seejärel kookisin kogu uste sisuse laiali (sees oli kõik 6+)ning avastasin,et ukse sisemised mustad liistud on millegipärast paigaldatud 2 kruviga ja 2 klambriga,kuigi tehase poolt oli tehtud uksele
4 klambriauku,ei ole liistudele 4 paigaldatud,juhi omal oli klambri ümbrised rebenenud liistu küljest lahti,niisiis kookisin need katkised junnid ukse küljest ja liimisin kokku tagasi supertackiga,aga klambrid võtsin liistu küljest ära,nende funktisonaalsuse teekond lõppeb.
järgmisena otsisin midagi mis ei vajaks samuti kogu päeva ajakulu ja nii leidsin ma mootoriruumis signaali mille keskmine
ketas oli suurem määral oma värvi ära andnud roostele,niisiis tuli see kulin laiali lammutada ja traatketta alla saata.
enne lammutamist:
Pärast traatimist:(ümbris on niisama pildi jaoks tagasi pandud) Kui ainult saaks selliseks jätta,oleks eriti ilus.
ning lõpptoode pärast ilusa kirsipunase rauavärvi selga lükkamist
hiljem võtan selle ümbriserõnga ka ette ja lasen selle ka haljaks ja värvin ilmselt mustaks,jääb uhkem
lisaks veel tegi häda minu Iž laekaluuk,mille metallist alus kraapis avades ja sulgudes armatuuri äärt, ku tõin Azlk luugi võrdluseks,siis selgus , et Moskva luugi plekk on tehtud palju ilusama kujuga ning see ei ulati armatuuri kraapima,seevastu on Iž oma hästi värvitud ning 36 aastaga pole roostetäppigi peale tulnud,seevastu Moskva oma oli vaja kõik haljaks lasta ja uus värv selga lükata sest see oli küll mustavärvi aga kogu see kupatus ussitas selle all.vahepealse töö jätsin pildistamata,lõpetuseks tegin ikkagi ühe klõpsu:
kui kellegil on pakkuda odava raha eest jahutusklapi korpust siis ma oleks tänulik !