23. leht 243-st

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 12 Mai 2010 18:43
Postitas moskiito
miks sa selle põlle ära võtsid?
ega see mootori mahavõtmist kuidagi paremaks tee.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 12 Mai 2010 18:44
Postitas SanderV
Plokikaanega* ja ma ei tea mina võtsin küll õlifiltri korpuse eest ära... paljud rääkinud et muidu ei saa.. se proovind pole..

to moskiito... ma arvan et see oli sellepärast eest et oli vaja mõlk välja taguda:D

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 12 Mai 2010 19:04
Postitas stern100
Põlled ja asjad jh sp eest ära et need sirgeks peksta :D

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 12 Mai 2010 20:48
Postitas moskiito
õlikorpusega on ikka võimalik, kuid samas liiga suur võimalus seda purustada. Kindlam on see üks pikk polt ära kruvida ja topsik koos filtriga eemaldada, see ei võtta palju aega. ainult 17mm võtti ja 2 min aega.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 13 Mai 2010 21:58
Postitas stern100
Sain mootori edukalt maha. Ei võtnud õlifiltri korpus eest ära ega ei jäänud ka segama. Tõstsime koormarihmadega natuke üles ja siis rekkaga fiskarsiga maha. Siduriketas oli omadega nii õhtal et sügavad jutid (pea 2mm) selle sidurikorvi välimise ääre sisse teinud( ei tea selle õiget nimetust). Samuti avastasin, kui mootor maas, et patjade kinnitused oleks kohe ära kukkunud :D Mootor oli suht lahti peal ikka. Nüüd ostan mõne uue lõdviku, lappan jupid teisele ümber ja loodame et uue pealepanek õnnestub.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 15 Mai 2010 20:08
Postitas stern100
Mootor peal ja panime korra käima ka. Ilusti töötab. Nüüd vaja üks lõdvik otsida, sidurisilindri stopper uus, siis veel mõned jupid külge lappida, värvitöid teha ja timmis.

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 16 Mai 2010 16:17
Postitas stern100
Täna siis lappisin viimased jupid külge, et saaks proovisõitu teha. Aga ega kunagi ei saa kõik hästi minna ju. Sidurisilinder hakkas lekkima, karbuss hakkas tagasi peksma( see lihvitud moto tahab vast teist segu saada) ning mootor hakkas küljepealt hooga õli välja ajama. Ei oska seletada ka mis tihend seal on. Blokikaane altnurga juurest täpselt, isegi kui auto ei käi, peale seismajätmist voolas vaikselt välja. Seal ei tohiks õlikanaleid olla, ainult kett vist viskab õli sinna? Igatahes nüüd tuleb jälle natsa lammutada ja see koht kuidagi pidama saada.

Pilt

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 16 Mai 2010 17:18
Postitas SanderV
kui enda mosse mootorit kokku lappasin hakkas ka sealt ajama.. point selles et seal vist mingi 4 nurga ristumiskoht ja seal ei tihenda seda nurka korralikult 2ra kui see otsa tykk sinna valesit kinnitatud..

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 16 Mai 2010 19:40
Postitas stern100
Võtsime klapikambrikaane ja veel ühe julla maha :D Uued tihendid vahel, varsti teen ka klapiregulli ära. PALUN ÖELGE MÕÕDUD, MILLISE KALIIBRI PEAB KÜLMAST/SOOJAST PEAST VAHELE PANEMA SISSE/VÄLJALASKEKLAPPIDELE???

Pilt


Vana mootor klapikambrikaane alt( nukale olid jäljed sisse kulunud nii et näpuga tunda)

Pilt


Ja niisama pildid ilusast loodusest :D
Pilt

Pilt

Re: IZ 412 IE ; AZLK 2140 1975a, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 17 Mai 2010 00:21
Postitas Edel
Klapivahesid mõõdetakse külmal mootoril. Sisselaske vahe on 0,15mm ja väljalaske 0,20mm.