Pole ammu saanud kirjutada aga nüüd siis üritan aktiivselt kajastada toimuvat. Esmalt alustan sellest,et sai korrastatud paberimajandus ning kindlustus pandud kehtima mossele. Esialgu tegin poliisi kuu aja peale,eks vajadusel maksan juurde,kui sõita tahan.
Aga,enne kui minna tehnoülevaatlust tegema on vaja kõrvaldada rida probleeme. Ning selleks,kauplesin endale ruumi linnas,kus tegelda nende asjadega.Alustasin täna hommikul siis sellega,et ajasin auto välja, käivitanud polnud teda ma üle 2 nädala ja käivitus probleemi vabalt.
Muidugi nagu ikka suutsin suure hooga numbrialused linna maha aga see polnud kõige hullem probleem tollel hetkel. Muret tegi mulle parempoolne tagumine ratas,millel oli null,vabajooksu. Mõtlesin,et esialgu sõitan 7 km maha,tuttava juurde ja siis on näha,mis saab.
Jõudsin linna piirile ära ja märkasin peeglist,et tagant tuleb miskit kahtlast vinet
. Asi ei saa õige olla mõtlesin, pöörasin tuttava juures hoovi ja katsusin parempoolset ratast, täitsa kuum oli. Mõtlesin,et ilmselt on kas käsipidur või klots peale jäänud.
Otsustasin,et toon ära numrbalused ja kruvin numbri külge,muidu võivad liikluspolitseinikud kurjaks saada. Aga jah asi nii kergelt ei läinud,suutsin teha väikse tööõnnetuse ja selle tulemusena sain marrastusi ja katkise käekella.
Käekell on mind ausalt teeninud 10.a,loodan,et katkise klaasi saab asendada.
Jõudsin siis tagasi ning alustasin sellest,et ratas ja trummel maha ja asja uurima. Kohe ,kui trummel maha tuli oli selge,et töösilinder on tõesti uus pandud nii nagu,eelmine omanik mainis. Aga,see oli seismisega kinni jäänud,nii,et klotsid enam tagasi ei tulnud
. Lasin siis WD-40 vahele ja alustasin töösilindri tööle meelitamist.
20 minutit tööd ja parempoolsele tagarattale tekkis vabajooks ning enam kuhugi klots vastu ei käinud.
Asetasin siis kõik tagasi ja tegin n.ö suitsupausi,et veidi puhata kõigest jamast,mis olnud oli.
Kuna hakkasin kahtlema,et kas suudab mosse lõpuni sõita siis palusin tuttaval,kelle hoovis parkisin mulle järgi sõita,igaks juhuks,kui kütus otsa saab või midagi ära laguneb. Kuid lõpp,läks hästi jõudsin sihtkohta ,küll planeeritust 5 tundi hiljem aga elusalt ja ühes tükis.
Mõistsin ka,et mis on aeglase diffri eelis ja puudus. Maanteel aeglase diffriga üle 95 km/h masin ei lähe,talla pedaali kui palju soovid. Samas tõusul on jälle ta väga hea,pole muret,et masin ei jaksaks üles minna mäest,tõusust,künkast. Käiguhoovastiku pean üle vaatama,kuna vahepeal ei taha auto 1 ja 2 käiku tunnistada,kui tulen kõrgemalt madalamale käigule, sisuliselt jaksab masin ka 3 käiguga edasi liikuda aga probleemi peab uurima ja üritama,olukorda paremaks muuta.
Sõites töökoja juurde katsusin uuesti parempoolset ratast oli nõrgalt leige aga see vist on normaalne?
Homme uurin pidurisüsteemi ja võtan ilmselt töösilindri ka maha ja üritan pidurid korda teha.
Aga seda võib öelda juba kohe,et mosse on paras rahva magnet,sõitsin linnast läbi ja sisuliselt iga inimene vaatas autole järele
, ei tea mis nad mõtlesid. Ju arvasid,et mingi hull oma vanaraua välja ajanud.