Olen kursis, aga pedalbox mul kuhugi ei mahu ning ajame läbi odavamalt, lada peasilinder + pidurikraan. Sõidu ajal reguleerida ei saa, on lukustusega Varsti, kui asi vähe ilusam, teen pilte ka.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Täna sai sportrallikal paika vent ning vedasin vaikselt juhtmeid. Vahepeal saabus ka arvutis projekteeritud, masina all lõigatud painutatud põhjakaitse.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Eile oli siis Lääne- Eesti Rahvaralli. SU klassis oli meid 6(4 siksi ja 2 mosset) ning meie finisseerisime neljandana, edestades ühte sigulli ja ühte mosset.
Katsed - 4 oli vaesemehe asfaldil, 2 kruusal ja ülejäänud betooni-pinnase segu.
Temperatuur oli tappev. Autos ei saanud katsuda käsipidurikangi, käigukangi, põhja, mitte midagi. Kohapeal seistes starti oodates kippus temp 95 tuuri ka aga katse peal läks alati ilusti 85 peale tagasi.
Aga võib öelda et kõik läks hästi, ainus kaotus üks käsipiduritross. Nüüd tuleb vist selle autoga pikem paus sisse, kuna järgmised sõidud on kas maru kaugel või ainult saarte peal. Et vägahea pakkumise korral võin mõelda ka kollase rallika müügi peale.
Ja esimene lisakatse seestvaates. Rohkem videomaterjali ei ole kuna GOPRO ütles peale esimest katset kuumatõttu lihtsalt üles.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Sportrallikas tegi täna ametlikult oma esimesed meetrid! Isegi kilomeetrid!
Hetkel veel:
1-lõpetada pidurid- kuskil ikka õhk sees.
2-vedada kojameeste mootori juhtmed, täistuledele roolipealsest lülitist vool leida
3-puurile paar lisaümbrikut keevitada
4-käigukangi kuju sobivaks teha
Seejärel arvelevõtt, pisivigade likvideerimine ja seadistamine!
Muidugi isikliku varustuse muretsemine ka Kes selles osas tahab aidata, võtame lahkesi abi vastu ning nimi saab autole ära märgitud!