Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 12 Apr 2010 00:19
Täna oli ikka super kena ilm,sai peale linnaskäiku oma kodukandis ja kaugemalgi külavaheteedel üks pikem tiir tehtud. Hulga oma kunagisi "sõidumaid" läbitud,kus 10 ja rohkem aastat tagasi sammuti Mossega korduvalt tiirutamas sai käidud. Sammuti sai tõdetud,et 10 aastaga on pea kõik kunagised kruusateed saanud omale kõvakatte peale. Mõnus oli!
Tänane päev läbitud 120km. Vaadates eelmise tankimise andmeid,sain küttekuluks nii 10l/100km. Pean seda normaalseks.
Sai natuke maad ka 110-115km/h sõidetud,rattad väristavad ikka päris korralikult.
Viimaselajal mootor kuidagi lonkab palju,tühikäigul vaikselt tiksub,tiksub ja üks hetk sureb lihtsalt ära,sammuti on külmalt mitte kõige parem käivitumine. Ka kiirendades kippus,eriti 3. ja 4. käiguga,kapotialt heledat klõbinat kostma (liialt varajane süüde),keerasin jagajat siis rootori pöörlemise suunas ja siis selgus,et viimane jälle loksub. Sama polt oli lahti tulnud,mida eelminegi kevad korra pingutasin. Jagaja välja,poldil seib parema vastu,kinni ning paika tagasi. Lonkab ikka veel aga ilmselt on see karburaatori viga,tuleb see mingi aeg jälle lahti võtta. Mingine "küttenälg" jäi juba sügisest sinna sisse.
Linnas käisin Kadaka turul,lootusega sealt leida AZLK kirjaga porilappi,parempoolset küljepeeglit ja ehk ka 408 rattakapsleid. Paraku lahkusin tühjade kätega,pühapäeviti seal niipalju rahvast pole kui laupäeviti.
Suverehvidega näev Mosse nüüd selline välja http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/67455333
Suve ja talverehvide kõrgusevahe http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/67454659
Üldse paistavad sobivat Mossele need kõnealused suverehvid,ka spidomeeter näitab siis täpsemini.
Tänane päev läbitud 120km. Vaadates eelmise tankimise andmeid,sain küttekuluks nii 10l/100km. Pean seda normaalseks.
Sai natuke maad ka 110-115km/h sõidetud,rattad väristavad ikka päris korralikult.
Viimaselajal mootor kuidagi lonkab palju,tühikäigul vaikselt tiksub,tiksub ja üks hetk sureb lihtsalt ära,sammuti on külmalt mitte kõige parem käivitumine. Ka kiirendades kippus,eriti 3. ja 4. käiguga,kapotialt heledat klõbinat kostma (liialt varajane süüde),keerasin jagajat siis rootori pöörlemise suunas ja siis selgus,et viimane jälle loksub. Sama polt oli lahti tulnud,mida eelminegi kevad korra pingutasin. Jagaja välja,poldil seib parema vastu,kinni ning paika tagasi. Lonkab ikka veel aga ilmselt on see karburaatori viga,tuleb see mingi aeg jälle lahti võtta. Mingine "küttenälg" jäi juba sügisest sinna sisse.
Linnas käisin Kadaka turul,lootusega sealt leida AZLK kirjaga porilappi,parempoolset küljepeeglit ja ehk ka 408 rattakapsleid. Paraku lahkusin tühjade kätega,pühapäeviti seal niipalju rahvast pole kui laupäeviti.
Suverehvidega näev Mosse nüüd selline välja http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/67455333
Suve ja talverehvide kõrgusevahe http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/67454659
Üldse paistavad sobivat Mossele need kõnealused suverehvid,ka spidomeeter näitab siis täpsemini.