MAZ kirjutas:See M407(mitte M403) baasil tehtud M410 on kõigile teada asi aga miks ei võinuks tehas teha 412 baasil 4x4 mudelit? Selline 4x4 veoga pirukas oleks olnud paljudele hea abimees ja väheke villise aseaineks.
Arvatavasti seda turunišši kattis juba UAZik.
Võimalik, et Moskvitsi inseneride lauasahtlis täitsa eksisteeris ka 4X4 pirukas, mida plaanimajandus tootmises ette ei näinud, kuna liigne valikuvabadus ei olnud võimalik sellel ajastul.
Lisamärkusena mainiksin, et peale selle kuulsa M410 oli Moskvichil päris maastikuauto ka - M415 ja M416
M415 esimene põlvkond:
M415 teine põlvkond:
M416:
ja 2150:
Za Ruljom'ist peaks isegi artikleid leiduma.
E:Tänud täpsustuse eest urukoerale.
Viimati muutis kOll, 19 Okt 2013 19:57, muudetud 1 kord kokku.
Viimasel pildil siiski sul M 2150 ,natuke hilisemast ajastust .
415 ja 416 ,üks present katusega teine kinnine .Kere oli sama .Aga kõik nad katsetusteks jäidki.
Koos kevadiste lõunatuultega võiks siia teemasse ka vahelduseks elu puhuda.
Rõõm on teatada, et Piross koos küla kassidega salongis elasid talve ilusasti üle.
Vaikselt koguneb värskendatuid juppe, mis nüüd ilmade soojenemisel ka auto külge saavad.
Liiga pikalt veedetud aeg ühe kaasfoorumlase Historic Rally Volga juures aga sünnitas sellised asjad, inspireerituna kapotihingedest:
Kaaluvõit on kiirem sõit
Järgmisena pean esivedrud uuesti välja kiskuma kuna üks nendest veel kõveralt pesas ning natuke kõrgust tahaks veel ette juurde saada. Aga sellest siis täpsemalt, kui vahepuksid käes.