24. leht 24-st

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 19 Juun 2013 14:14
Postitas kOll
MAZ kirjutas:See M407(mitte M403) baasil tehtud M410 on kõigile teada asi aga miks ei võinuks tehas teha 412 baasil 4x4 mudelit? Selline 4x4 veoga pirukas oleks olnud paljudele hea abimees ja väheke villise aseaineks.
Arvatavasti seda turunišši kattis juba UAZik.
Võimalik, et Moskvitsi inseneride lauasahtlis täitsa eksisteeris ka 4X4 pirukas, mida plaanimajandus tootmises ette ei näinud, kuna liigne valikuvabadus ei olnud võimalik sellel ajastul.

Lisamärkusena mainiksin, et peale selle kuulsa M410 oli Moskvichil päris maastikuauto ka - M415 ja M416
M415 esimene põlvkond:
Pilt

M415 teine põlvkond:
Pilt

M416:
Pilt

ja 2150:
Pilt

Za Ruljom'ist peaks isegi artikleid leiduma.


E:Tänud täpsustuse eest urukoerale.

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 19 Juun 2013 20:51
Postitas Urukoer
Viimasel pildil siiski sul M 2150 ,natuke hilisemast ajastust .
415 ja 416 ,üks present katusega teine kinnine .Kere oli sama .Aga kõik nad katsetusteks jäidki.

Re: IZ 2715 /1983/ - RSK -

Postitatud: 09 Mär 2014 21:09
Postitas kOll
Koos kevadiste lõunatuultega võiks siia teemasse ka vahelduseks elu puhuda.

Rõõm on teatada, et Piross koos küla kassidega salongis elasid talve ilusasti üle.
Vaikselt koguneb värskendatuid juppe, mis nüüd ilmade soojenemisel ka auto külge saavad.
Pilt

Liiga pikalt veedetud aeg ühe kaasfoorumlase Historic Rally Volga juures aga sünnitas sellised asjad, inspireerituna kapotihingedest:
Pilt
Kaaluvõit on kiirem sõit :D

Järgmisena pean esivedrud uuesti välja kiskuma kuna üks nendest veel kõveralt pesas ning natuke kõrgust tahaks veel ette juurde saada. Aga sellest siis täpsemalt, kui vahepuksid käes.