24. leht 36-st
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 04 Veebr 2011 22:58
Postitas stern100
Esiots on küll nüüd viisakalt madalaks tehtud
Tagaotsa kohta nii palju: tagurpidi keeratakse vahele altpoolt kolmas leht ning vedrupakil tuleks lehed kinnitada vähemalt nelja kinnitusega, et vedrud ei annaks külgepidi liikuma ja asjal oleks ka mõtet jäikuse suhtes.(sellel tagurpidi lehel pead otsad teiste vastu tagasi tõmbama ikka). Samuti aitab selline tegevus kaasa sellele, et asfaldil järsku kohalt startides ei hakka tagasild nö hüppama.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 05 Veebr 2011 01:50
Postitas iisak
Hakkab looma vaikselt. Kuigi mina laseks veelgi madalamaks (kui šarniiri ja õõtsa vahele mingi vahejupp leiutada, oleks see võimalik?).
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 05 Veebr 2011 02:01
Postitas List_man
Taga võid vedru paki alumise (lühikese) lehe lihtsalt üles tõsta, saab ka madalamaks. Mina tegin vähemalt enda omal nii
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 05 Veebr 2011 11:49
Postitas tafi
Mitu lehte sul vedrupakis on?
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 05 Veebr 2011 12:02
Postitas List_man
TiitS-ult küsisid seda või minult?
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 05 Veebr 2011 12:16
Postitas tafi
TiitS-ult
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 05 Veebr 2011 12:38
Postitas Gustav
Madaldusega teine asi kohe.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 05 Veebr 2011 14:09
Postitas TiitS
Vedrupakis oli vist 7 lehte koos selle kõige lühema alumisega. Pealeht on isa juttude järgi 401 oma ja ülejäänud uuema mosse omad.
Enam eest madalamaks ei hakka laskma, muidu hakkab ratas vastu koopaäärt käima.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 05 Veebr 2011 17:00
Postitas List_man
Eest on tõesti väga mõnus nüüd. Ennem oli sellise maasturi välimusega
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 05 Veebr 2011 17:13
Postitas ABS
Madalamalt on auto palju ilusam minu meelest:)