24. leht 36-st

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 01 Sept 2015 23:23
Postitas Lepik
Tänaseks siis tagatiivad keevitatud. Küssa oli ,et kuidas servad valtsisin, panen siis paar pilti ka selgituseks.

Pilt

Pilt

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 11 Sept 2015 17:47
Postitas Lepik
Õhtust ! lõpuks ometi võib ühele enesepiinamise etapile autoehituse juures joone alla tõmmata,-auto tiivad on valmis. Täna hommikul sai
viimane kiht krunti peale.Vahepeal sai muidugi veits pahtlit ka peale määritud ja lihvitud. Igatahes ümarate tiibade ehitusest on nüüd tükiks ajaks siiber. Ilmateade lubas nädalavahetuseks ilusat ilma ,seega garaazi EI LÄHE. Mosse paak on juba kütet täis võetud, auto pestud,särk triigitud,püksid viigitud ja homme
on plaan külastada Haapsalus toimuvaid nostalgia päevi. Olen eelmiste aastate videoklippe vaadanud ,tundub päris tore üritus olema.
Pange nüüd arvuti kinni,minge tankige autod ära ja kohtume homme Haapsalus! Terv. Lepik.

Pilt

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 11 Sept 2015 19:44
Postitas BergIE
Meeldib! Sama siin. Autod täidame "ommikul" ja kohtume Ristil 11. 30 Muhulistega ja võibolla ka Mosulistega. Seega plaan jõuda Pärnakate kahurväega Mulla tn. kellaks 12. Kes soovib, see proovib! Näeme homme

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 11 Sept 2015 20:31
Postitas fokser
Hr Lepik, proovime homme siis autod kõrvuti parkida... siis rahval huvitavam vaadata ;)

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 11 Sept 2015 22:18
Postitas Lepik
Nõus ,mul oli täpselt sama mõte. Homseni.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 26 Sept 2015 21:36
Postitas pesukaru56
Tere, olen siin foorumis väga uus, kuid mulle pakuti ka 401-te. Kuna naiselik loogika ei ütle mulle,kui palju selline auto väärt on, siis oleks tore, teie arvamusi teada. Selle autoga on nii,et see poile viimased 27 aastat sõitnud ja on kusagil puude all. Alumine põhi on väga roostes ja auklik...no sellest ei ole ka midagi loota. Kuid mis puudutab pealmist osa,siis see paistab olevat terasest. Kõik asjad on olemas...klaasid, rool, käigukang, poritiivad, tuled nii ees,kui taga. Ma lihtsalt mõtlesin,et ehk teatakse selle auto väärtust,et üle ei maksaks. Tänan!

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 27 Sept 2015 11:48
Postitas Lepik
Selle jutu järgi ei oska küll midagi öelda,pane paar pilti ka juurde ,oleks asi veits selgem. Eks sellise isendi juures tuleb vaadata asja sellest küljest,kas tahad tast teha originaali või soovid anda sellele kerele kena vanaduspõlve veel aastakümneteks.Originaali puhul võiks kere olla võimalikult korralik ja rahakott peaks ka parajalt paks olema ,et originaalis taastada.Kui aga originaali taga ei aja ,siis kõlbab iga kere ,millel
veel auto kuju on. Kui eelmisel aastal uut 401-e toorikut otsisin ,küsiti nende eest 400-800 eur-i ja kered olid suht kobedad, aga põhjad kõik ühtviisi pudedad. Huvitav ongi see, et 60 a.vanad plekid (katus,kapotid,nina ja ukse plekid) on nii kobedad ,et ei vajagi tihti kuskilt keevitamist .Samas karbi osa pea kõigil 100% mäda. Seega,osta aga ära . Kui uue põhja teed, sõidad veel 60 aastat ja selleks ajaks on 412 ja 2140 mossed ammu roosteussi poolt puretuna oma igavese lõpu leidnud ja vanarauda viidud. Siis 60 a. pärast tore lastelastele näidata, milline see õige auto on (mis ka kestab)ja kena välja näeb. K....T, osta ära,maksku mis maksab, see auto on kui kindel pensionisammas. :beer
Kui aega on ,siis helista parem õhtul 5047924 Lepik

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 27 Sept 2015 16:27
Postitas SanderV
lisaks originaali taastamisega on see jama, et kui sa tahad seda korralikult teha siis nagu lepik ütles peab olema rahakott väga väga paks, ning seda raha mis sa sinna alla paned ei saa selle mudeli puhul kunagi tagasi (vb siis väga mitme mitmekümne aasta pärast). Lisaks kui originaali tahad, siis soovitan otsida väga korraliku mootoriga toorik, sest kui keegi vähegi 401 mootorit tunneb siis kui seal vändajooksus midagi ära kulub, läheb asja taastamine väga väga kalliks.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 27 Sept 2015 20:22
Postitas Lepik
:) SanderV,sinu jutt mootori ja kogu tehnika kohta täitsa õige. Ma lihtsalt ei tahtnud veel, uut potensiaalset 401 omaniku, selle tehnika jamaga ära hirmutada, muidu jäängi ainukeseks lolliks kes veel 401-e viitsib torkida. Tahaks ju ka pealt vaadata ,kuidas keegi teine sellise masina kallal
vabamaadlust harrastab.
AGA,sellega ma küll nõus olla ei saa,et sellesse mossesse pandud raha tagasi ei saa . Rahas ei saa,aga nauding ja kaif selle autoga sõites
teeb kulutused väga kiiresti ja kuhjaga tasa. Kui arvata,et naudingut rahas mõõta ei saa,siis käime ju kinos,kontsertil või teatris ja maksame selle eest raha,tuleme pärast saalist välja ,käes pole midagi,taskud ka nagu tühjad,aga oleme saanud elamuse ja rõõmsa tuju. Kui oled endale
sellise auto ehitanud,on tunne nagu teatri direktoril, kes etenduste vaatamise eest maksma enam ei pea. Hea mitu aastat kulutad sellesse
teatri (auto) ehitusse, edaspidi aga naudid etendusi,(kokkutulekud, vanatehnikaüritusi,või teed soolo(kontserti) kruiisi mööda Eestit),valik on sinu, ja naudid kunas tahad.
Veits oma auto ehitusest siis kah. Rooli hoovastik sai remonditud,pidurisadulad kokku laotud,kõik piduritorud valmis väänatud ja riiulile ritta säetud. Kapotialune krunditud ja homme kapotialusele hall värv peale. Kõigile ustele said aknatõstukid paika -ja ongi vist kogu lugu,päevad on liiga lühikeseks jäänud ,tuleb vist veits tempot tõsta. :)

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 27 Sept 2015 22:32
Postitas fokser
Sm Lepik... täitsa õiget juttu räägid!
Sellest saad alles siis aru, kui praktiliselt iga vastutulev auto sind nagu lollakat vaatab. Või siis tahavaate peeglist hullu madinat näed, sest tahetakse just sinu taga sõita. (Siinkohal tervitan Mercedese venda, kes täna kogu Tartu - Tallinna tee vapralt taga püsis ;) ) Kõiksugused püstised pöidlad ja lehvitused on veel kõigele boonuseks. Jutuajamistest ma ei hakka isegi rääkima :)