ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Kindel on ainult surm ja maksud, ülejäänud on suhteline.
Tagumik oli tal madalamal juba sellest päevast kui mina ta ostsin. Ja põhja all olen omatud aja jooksul ikka rohkem kui ühekorra käinud, seega... jah olen kindel, et midagi pooleks EI OLE.
Tagumik oli tal madalamal juba sellest päevast kui mina ta ostsin. Ja põhja all olen omatud aja jooksul ikka rohkem kui ühekorra käinud, seega... jah olen kindel, et midagi pooleks EI OLE.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
no ma ka just hambaga katsuma ei läinud, olen neid katkiseid pakke toimetanud küllaga, aga minu masina pakid on terved ning kui auto on tasasel pinnal, siis on hästi näha, et vasak taganurk hoiab natuke alla (vedrupakid on siinkohal täpselt ühesuguses asendis.. nojah, seda asendit ma etendama ei hakka, mismoodi ma seal ukerdasin, aga õõtsuma jääv taganurk viitab ka sellele, et stabiilsuse tootja on väsinud.. noh ja kui tõesti on õhkõrn võimalus, et vedrud ei ole enam need, mis 32 aastat tagasi, siis OÜ Lehtvedru on mul 2 minuti sõidu kaugusel...
põllumajanduslikuks masinaks ka teha ei taha, aga tagaots peab olema prink, nagu teismelise neiu tagumik. Nina suhtes võtan seisukoha siis, kui on rattakoopad puhastatud, konserveeritud, logariga ning kui mootor on heasti jooksma saadud.. talvel tahaks ka ikka mõne proovisõidu ju teha..
Ahjaa, Risto, taga olid rattad sul vahetuses, V muster jookseb tagurpidi... aga see on pisiasi.. lähiajal tegelen ka rehvidega sutsu
esialgu tuleb mu jaapani mosset veidi turgutada lõputu auk rsk...
Ahjaa, äärepealt oleks meelest läinud.. Kellel on originaalset suunatulekangi süsteemi pakkuda, siis oleks tänulik.. auto oma on puruks, keerasin kangi ka küljest, et ei segaks.. millalgi nõuka ajal on see juba tuksi läinud, sest asendatud on samodelkiniga, milleks on GAZ 69/UAZ 469 suunatulekang, mis on küll paremal pool ja tegelikult väga mugav kasutada, kui ära harjud, aga originaal oleks originaal ju...
põllumajanduslikuks masinaks ka teha ei taha, aga tagaots peab olema prink, nagu teismelise neiu tagumik. Nina suhtes võtan seisukoha siis, kui on rattakoopad puhastatud, konserveeritud, logariga ning kui mootor on heasti jooksma saadud.. talvel tahaks ka ikka mõne proovisõidu ju teha..
Ahjaa, Risto, taga olid rattad sul vahetuses, V muster jookseb tagurpidi... aga see on pisiasi.. lähiajal tegelen ka rehvidega sutsu
esialgu tuleb mu jaapani mosset veidi turgutada lõputu auk rsk...
Ahjaa, äärepealt oleks meelest läinud.. Kellel on originaalset suunatulekangi süsteemi pakkuda, siis oleks tänulik.. auto oma on puruks, keerasin kangi ka küljest, et ei segaks.. millalgi nõuka ajal on see juba tuksi läinud, sest asendatud on samodelkiniga, milleks on GAZ 69/UAZ 469 suunatulekang, mis on küll paremal pool ja tegelikult väga mugav kasutada, kui ära harjud, aga originaal oleks originaal ju...
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
mmm...okei, ju sis lajatati rehvitöökojas omalajal valet pidi peale.
ma sain lugesin esimese korraga, et mul rattad tagurpidi all... mõtlesingi juba, wt WTF...
ma sain lugesin esimese korraga, et mul rattad tagurpidi all... mõtlesingi juba, wt WTF...
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Ära kohe rehvikotta tagasi torma. Vaata teised rattad ka üle, võibolla jookseb teise poole ratta muster sammuti valepidi, pääsed vaid rataste ringitõstmisest.risto626 kirjutas:mmm...okei, ju sis lajatati rehvitöökojas omalajal valet pidi peale.
ma sain lugesin esimese korraga, et mul rattad tagurpidi all... mõtlesingi juba, wt WTF...
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Edel kirjutas:Ära kohe rehvikotta tagasi torma. Vaata teised rattad ka üle, võibolla jookseb teise poole ratta muster sammuti valepidi, pääsed vaid rataste ringitõstmisest.risto626 kirjutas:mmm...okei, ju sis lajatati rehvitöökojas omalajal valet pidi peale.
ma sain lugesin esimese korraga, et mul rattad tagurpidi all... mõtlesingi juba, wt WTF...
Piisab ainult tagumised rattad omavahel ära vahetada ja korras ju.mario kirjutas:Ahjaa, Risto, taga olid rattad sul vahetuses, V muster jookseb tagurpidi... aga see on pisiasi.. lähiajal tegelen ka rehvidega sutsu
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
kas mulle tundub, või te tegelikult ka peate mind lolliks
rehvidega tegelemine tähendas uute ja korralike leidmist, ning samal ajal saaks veljed ära puhastada ja ära värvida. ma võin oma itaaliast saadud diplomid küll siis ahju visata, kui ma ei tea, mis pidi V muster käib
aga üldises plaanis käivad rohkem ettevalmistused auto Tartusse toomiseks, saaks tööjuures natuke sättida ühtkomateist. Lisaks selgus, et võibolla piisabki ikkagi käigukasti hoovastiku reguleerimisest, et auto iseseisvalt tagurdama hakkaks.. Kuigi olgem ausad, seda 1000kilost lükata pole küll mingi probleem...
rehvidega tegelemine tähendas uute ja korralike leidmist, ning samal ajal saaks veljed ära puhastada ja ära värvida. ma võin oma itaaliast saadud diplomid küll siis ahju visata, kui ma ei tea, mis pidi V muster käib
aga üldises plaanis käivad rohkem ettevalmistused auto Tartusse toomiseks, saaks tööjuures natuke sättida ühtkomateist. Lisaks selgus, et võibolla piisabki ikkagi käigukasti hoovastiku reguleerimisest, et auto iseseisvalt tagurdama hakkaks.. Kuigi olgem ausad, seda 1000kilost lükata pole küll mingi probleem...
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
me ei pea sind lolliks ja ma loodan et sa ennast selliseks ka ei pea. Probleem on pigem selles et väljendad ennast natuke valesti, mõtled ühte ja ütled teist ning saadakse aru kolmandad moodi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
võimalik ja vabandused.
töö ja kuumus ei istu eriti kokku... noh teate isegi, kuidas asjad käivad.
töö ja kuumus ei istu eriti kokku... noh teate isegi, kuidas asjad käivad.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
ma küll reede õhtu ei hakanud kerima aga mis nama sul tagurpidi käiguga, kas läheb asendisse või ei jõua väänata sinna?
Mul oli kangialune tagurpidikäigu tule lüliti kinni koolend, keerasin selle küljest ja käik toimis
Mul oli kangialune tagurpidikäigu tule lüliti kinni koolend, keerasin selle küljest ja käik toimis
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
risto käis täna kaugelt maalt külas ja usutlesin sutsu, et seal ikke miskit nihens pidi küljekaane küljes olema.. no maal mul pole kuskil tõsta nõnna palju, et süveneda saaks, tung puurib end maasse rohkem, kui auto tõuseb
töö juurde ära saan, siis on mahti uurima hakata.. et noh, praegu ei julge nagu niisama asju varuma hakata ilma lõpliku kindluseta.
nagu mainisin, ma alles algaja mossemiiz ja kõik abistavad nõuanded teretulnud
töö juurde ära saan, siis on mahti uurima hakata.. et noh, praegu ei julge nagu niisama asju varuma hakata ilma lõpliku kindluseta.
nagu mainisin, ma alles algaja mossemiiz ja kõik abistavad nõuanded teretulnud