Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 09 Sept 2011 17:04
Alustasin sellest,et käisin eile tuttava juurest läbi ja tõin õige mõõduga käsipiduitrossi. See,mis eile peale sai on lausa 5cm pike . Ei ole ta ka 408 oma ega ka moskva tehase mosse rida. Mille oma olla võib jääbki selgusetuks. Aga kasti mosse jaoks on ta liiga pikk.
Vahetasin siis vasakpoolse trossi taaskord ära, asendasin ka puruks läinud käsipiduri tossi vedru,stopper seibi. Mille ajahammas oli muutnud rabedaks ja see lihtsalt murdus ära. Tükk maad jama oli ka selle poole ekstsentrikuga,mis tundub,et on ka kehva poolne. Peale 2 tundi erinevaid reguleerimis võtteid ja pingutamisi sain siis seisupiduri tööle. Aga päris lõplikult,ma seda väita ei julge,kuna ennem peab masina ära katsetama korra.
Probleemi täielikuks lahendamiseks on vaja osta,või teha ühepaksused klotsid mõlemale poole ning asendada klotside käsipiduri ekstsentrikud. Aga loodan,et enne järgmist aastat seda tööd ettevõtma ei pea.
Igatahes mõlemal pool on uued trossid ja kõik,mis peab liikuma ka liigub nagu õlitatult.
Võtsin siis eest rattad maha ja saatsin koos Talupoja käest saadud rehvidega, OÜ Kummix vahetus potseduurile.
Uurisin ka siis esimest pidurisüsteemi ning ei leidnud ainsatki anomaaliat ega kõrvalekallet. Võtsin siis ühe endise mossemehe appi ja proovisime õhutada pidureid. Eest ei tulnud,mitte kui miskit õhulaadset asja välja.
See vastu tagant tuli seda ikka üsna omajagu. Panime auto ka käima ja proovisime siis õhutada, tagant õhutades hakkas alles pidur normaalselt toimima muidu ennem vajus jälle vaakumi rakendudes põhja.
Ilmselt kuja juur on regulaatorisse jäänud õhk, samas võiks ka peapumpa kahtlustada aga enne tagumise vooliku vahetust kõik toimis? Seega....ei oska enam ise miskit mõelda.
Paigaldasin ka massilüliti ära,esialgu oli plaan see salongi panna aga selgus,et pole kohta kuhu kinnitada ja isegi kui auk puurida jääb massijuhe liiga lühikeseks,seega rändas ta kapotialla,olude sunnil.
Sai uuritud ka,miks käigud ei toimi vahepeal aga avastasin hoopis,et nõrgalt lekib käigukasti esimese otsa tihend. Aga selle vahetuse jätan ilmselt järgmisesse aastasse.
Käiguhoovastik all logiseb ka aga huvitav,kas kõik need väiksed lõtkud annavad siis lõpuks,sellise effekti,et
kõrgemalt madalamale käigule tulles vahest ei lähe käik sisse? Endal ideed puuduvad selles osas,mis võiks teha ja kas see on hoovastiku viga ikka? Survelaagri kaugust võiks ka proovida natuke muuta aga kas see asja paremaks teeb pole üldse kindel.
Mootorist lekib õli ka aga seda pigem immitseb kartei tihendi vahelt.
Peale mitmete pisitööde võtsin, huvi pärast ette küünalde vahetuse. Peale läks see uus komplekt,mille 2 kuud tagasi ostsin. Vanad küünlad olid sellised:
Vasakult paremale on 1-2-3-4 silinder. Mustad nad on, miks ikka õli põletamine aset leiab ei oska ma muud moodi seletada,kui,et õli ja/või surverõngad on kinni Käivitub küll nüüd nii soojalt kui külmalt veavabalt aga külmalt viskab käivitamise ajal veidi musta tagant. Ka siin ideed otsas endal.
Enne esmaspäeva ilmselt miskit ei hakka tegema,seni ajani võivad need,kes teavad jagada mõtteid kuidas, tahmamise,käiguvahetuse ja pidurisüsteemi probleemide osas annaks probleemi lahendada.
Kahjuks jään ka Maanteemuuseumi üritusel osalemine ära,kuna tehnilised probleemid lihtsalt ei võimalda liiklusse minna selle autoga.
Vahetasin siis vasakpoolse trossi taaskord ära, asendasin ka puruks läinud käsipiduri tossi vedru,stopper seibi. Mille ajahammas oli muutnud rabedaks ja see lihtsalt murdus ära. Tükk maad jama oli ka selle poole ekstsentrikuga,mis tundub,et on ka kehva poolne. Peale 2 tundi erinevaid reguleerimis võtteid ja pingutamisi sain siis seisupiduri tööle. Aga päris lõplikult,ma seda väita ei julge,kuna ennem peab masina ära katsetama korra.
Probleemi täielikuks lahendamiseks on vaja osta,või teha ühepaksused klotsid mõlemale poole ning asendada klotside käsipiduri ekstsentrikud. Aga loodan,et enne järgmist aastat seda tööd ettevõtma ei pea.
Igatahes mõlemal pool on uued trossid ja kõik,mis peab liikuma ka liigub nagu õlitatult.
Võtsin siis eest rattad maha ja saatsin koos Talupoja käest saadud rehvidega, OÜ Kummix vahetus potseduurile.
Uurisin ka siis esimest pidurisüsteemi ning ei leidnud ainsatki anomaaliat ega kõrvalekallet. Võtsin siis ühe endise mossemehe appi ja proovisime õhutada pidureid. Eest ei tulnud,mitte kui miskit õhulaadset asja välja.
See vastu tagant tuli seda ikka üsna omajagu. Panime auto ka käima ja proovisime siis õhutada, tagant õhutades hakkas alles pidur normaalselt toimima muidu ennem vajus jälle vaakumi rakendudes põhja.
Ilmselt kuja juur on regulaatorisse jäänud õhk, samas võiks ka peapumpa kahtlustada aga enne tagumise vooliku vahetust kõik toimis? Seega....ei oska enam ise miskit mõelda.
Paigaldasin ka massilüliti ära,esialgu oli plaan see salongi panna aga selgus,et pole kohta kuhu kinnitada ja isegi kui auk puurida jääb massijuhe liiga lühikeseks,seega rändas ta kapotialla,olude sunnil.
Sai uuritud ka,miks käigud ei toimi vahepeal aga avastasin hoopis,et nõrgalt lekib käigukasti esimese otsa tihend. Aga selle vahetuse jätan ilmselt järgmisesse aastasse.
Käiguhoovastik all logiseb ka aga huvitav,kas kõik need väiksed lõtkud annavad siis lõpuks,sellise effekti,et
kõrgemalt madalamale käigule tulles vahest ei lähe käik sisse? Endal ideed puuduvad selles osas,mis võiks teha ja kas see on hoovastiku viga ikka? Survelaagri kaugust võiks ka proovida natuke muuta aga kas see asja paremaks teeb pole üldse kindel.
Mootorist lekib õli ka aga seda pigem immitseb kartei tihendi vahelt.
Peale mitmete pisitööde võtsin, huvi pärast ette küünalde vahetuse. Peale läks see uus komplekt,mille 2 kuud tagasi ostsin. Vanad küünlad olid sellised:
Vasakult paremale on 1-2-3-4 silinder. Mustad nad on, miks ikka õli põletamine aset leiab ei oska ma muud moodi seletada,kui,et õli ja/või surverõngad on kinni Käivitub küll nüüd nii soojalt kui külmalt veavabalt aga külmalt viskab käivitamise ajal veidi musta tagant. Ka siin ideed otsas endal.
Enne esmaspäeva ilmselt miskit ei hakka tegema,seni ajani võivad need,kes teavad jagada mõtteid kuidas, tahmamise,käiguvahetuse ja pidurisüsteemi probleemide osas annaks probleemi lahendada.
Kahjuks jään ka Maanteemuuseumi üritusel osalemine ära,kuna tehnilised probleemid lihtsalt ei võimalda liiklusse minna selle autoga.