IŽ 21251 Kombi 1982 - Lauri-L
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Mulle võid karpa K-126 ja 4x rattalaagrit kinni panna, sest muid asju,mida seal on leidub mul niigi.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
too kast ka üle ?
järgmine nädalavahetus plaan rakveresse mossega tulla,ehk tulen läbi sult sealt !:)
järgmine nädalavahetus plaan rakveresse mossega tulla,ehk tulen läbi sult sealt !:)
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Kast üle jah, üks mul juba on varuks.
Helist ette kui tuled, mosse jupid seisavad mul lennuki tänaval.
Helist ette kui tuled, mosse jupid seisavad mul lennuki tänaval.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Sai täna natuke rallit sõita, ühel kohalikul lume rajal, mis muutus peale esimest vooru kruusa - lume rajaks kuna sulaga kaevati lumi pealt ära.
Ringi aegadest pole mõtet rääkida, aga nii mõnelegi siksile sai niiöelda taga tulesi näidatud. Mossesi oli kahuks ainult 2 koos minu omaga, väga alla ei jäänud teisele mosse mehele õnneks.
Pilte ja täpsema tulemuse saab päeva paari jooksul teada kuna peale viimast vooru ootasin kuni aeg teada ja siia kodu poole tuld.
Seade millega sõitsin oli pm kõik originaal, amordid tehase originaalid, tagumised üpris läbi omadega, taga sild kippis hüppama kiirendades, rehvid väga kõrge mustriga tundmatud protid, AZLK 2140 rool ja taga silla kohal 110-120kg lisa raskust. Karpa öko peale rohkem seatud, süüde kuulmise järgi heaks keeratud. Seega on mida paremaks teha.
Pilte lisn sõidust kohe kui ralli raja kodulehel need üles jõuavad.
Ringi aegadest pole mõtet rääkida, aga nii mõnelegi siksile sai niiöelda taga tulesi näidatud. Mossesi oli kahuks ainult 2 koos minu omaga, väga alla ei jäänud teisele mosse mehele õnneks.
Pilte ja täpsema tulemuse saab päeva paari jooksul teada kuna peale viimast vooru ootasin kuni aeg teada ja siia kodu poole tuld.
Seade millega sõitsin oli pm kõik originaal, amordid tehase originaalid, tagumised üpris läbi omadega, taga sild kippis hüppama kiirendades, rehvid väga kõrge mustriga tundmatud protid, AZLK 2140 rool ja taga silla kohal 110-120kg lisa raskust. Karpa öko peale rohkem seatud, süüde kuulmise järgi heaks keeratud. Seega on mida paremaks teha.
Pilte lisn sõidust kohe kui ralli raja kodulehel need üles jõuavad.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Kasselle tihendi näoltegemist klaasitihendiga või pagassiluugi omaga, luugi oma tahaks hirmsasti
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Kahjuks esiklaasi tihend.reygoo kirjutas:Kasselle tihendi näoltegemist klaasitihendiga või pagassiluugi omaga, luugi oma tahaks hirmsasti
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Oeh,pikk päev selja taga, Rakvere - Pärnu - Tallinn - Rakvere ja 507km
Nimelt käisin toda valget MZMA 407 vaatamas, keevitamist leidub omajagu, kuid täitsa tehtav kere veel, endale vist ikkagi huvi ei paku, algselt oli plaan et vahetaks kombi vastu kuid puudu olevaid asju on oma jagu ja ei hakka järgmist suurt projekti ette võtma.
Aga kuna kombi jääb ikkagi endale siis lähema ja kaugema tuleviku plaanidest natuke.
Läheb teine ralli masina suunas, nii välimuselt kui ka tehniliselt, peale eilset on hammas verel
Vaja otsida korralik amordi ring alla, kevadel kere ära keevitada ja ühe tuttava ralli sõitja õpetuse järgi üle mögistada eri asjadega et ka kestaks. Karpat ja jagajat veel vaja näpida et minekut juurde saada, sammuti väike lihv sisse laskele et asjad ühte jookseksid. Velgede südamikud pöörata või veljed laiendada ja nipet näpet veel. Rehvidega on nii ja naa, lumel peavad hästi, jää peal aga lootusetu seis, eks neid vaatab järgmine talv.
Korraliku põhja kaitse ka veel tegema.
Kel huvi siis sponsorid ka oodatud alates suvest, kui auto uue värvi alla saab, pinda kuhu reklaami paigutada on küll ja veelgi.
Eilse ralli kohta veel natuke :
Ajad olid - 1. voor 4.00.07 ; 2. voor 3.46.69 ; 3. voor 3.41.21
Punkti arvestuse järgi jäin eelviimaseks tagaveo klassis (ladad, mossed, bemmid jne) Parima aja järgi suutsin aga kahele ladale pähe teha.
Pilte ka siis :
Nimelt käisin toda valget MZMA 407 vaatamas, keevitamist leidub omajagu, kuid täitsa tehtav kere veel, endale vist ikkagi huvi ei paku, algselt oli plaan et vahetaks kombi vastu kuid puudu olevaid asju on oma jagu ja ei hakka järgmist suurt projekti ette võtma.
Aga kuna kombi jääb ikkagi endale siis lähema ja kaugema tuleviku plaanidest natuke.
Läheb teine ralli masina suunas, nii välimuselt kui ka tehniliselt, peale eilset on hammas verel
Vaja otsida korralik amordi ring alla, kevadel kere ära keevitada ja ühe tuttava ralli sõitja õpetuse järgi üle mögistada eri asjadega et ka kestaks. Karpat ja jagajat veel vaja näpida et minekut juurde saada, sammuti väike lihv sisse laskele et asjad ühte jookseksid. Velgede südamikud pöörata või veljed laiendada ja nipet näpet veel. Rehvidega on nii ja naa, lumel peavad hästi, jää peal aga lootusetu seis, eks neid vaatab järgmine talv.
Korraliku põhja kaitse ka veel tegema.
Kel huvi siis sponsorid ka oodatud alates suvest, kui auto uue värvi alla saab, pinda kuhu reklaami paigutada on küll ja veelgi.
Eilse ralli kohta veel natuke :
Ajad olid - 1. voor 4.00.07 ; 2. voor 3.46.69 ; 3. voor 3.41.21
Punkti arvestuse järgi jäin eelviimaseks tagaveo klassis (ladad, mossed, bemmid jne) Parima aja järgi suutsin aga kahele ladale pähe teha.
Pilte ka siis :
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Tegin mõningad muudatused et väheke ohutum rallit sõita oleks, ära lõhkuda siiski ei tahaks.
Korralik kaitse sai ette tehtud :
Paksust ca 7mm ja ulatub silla talast umbes 5-6cm tagapoole, ehk kaitseb ka väheke karterit.
Kaaluks tuli umbes 15kg
Stange otsad sai ka maha lõigatud, soovitas üks endine ralli sõitja, pidi esitiibasi säästma avarii korral, kroom stange ootab suve. :
Ja nagu eelmiselt pildidlt näha siis sai ka madalaks tagasi lastud, pühapäevase testi sõidu tulemus on positiivne :
Ja nagu kõikidelt piltidelt näha siis vajab hädasti ülevärvi koos mõlgi eemaldusega, eelmise omaniku värvi tööd ei kõlba koera saba alla ka. Pesta ei julge kuna varsti saab oranzist valge, igalt poolt koorub jubedalt värvi. Seega kevadel, aprilli lõpus / mai alguses alustan kere töödega et suve sõidule kindlasti kohale jõuda.
Korralik kaitse sai ette tehtud :
Paksust ca 7mm ja ulatub silla talast umbes 5-6cm tagapoole, ehk kaitseb ka väheke karterit.
Kaaluks tuli umbes 15kg
Stange otsad sai ka maha lõigatud, soovitas üks endine ralli sõitja, pidi esitiibasi säästma avarii korral, kroom stange ootab suve. :
Ja nagu eelmiselt pildidlt näha siis sai ka madalaks tagasi lastud, pühapäevase testi sõidu tulemus on positiivne :
Ja nagu kõikidelt piltidelt näha siis vajab hädasti ülevärvi koos mõlgi eemaldusega, eelmise omaniku värvi tööd ei kõlba koera saba alla ka. Pesta ei julge kuna varsti saab oranzist valge, igalt poolt koorub jubedalt värvi. Seega kevadel, aprilli lõpus / mai alguses alustan kere töödega et suve sõidule kindlasti kohale jõuda.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
E: veits valesse kohta sai sry
Viimati muutis SanderV, 21 Veebr 2014 14:38, muudetud 2 korda kokku.
Re: IŽ 21251 Kombi 1982 - Lauri-L
Kuna peamiselt räägin siin kombist siis eemaldan piruka siit teemast ning sobival hetkel teen tolle kohta eraldi teema kuna areng on aeglane ja paljudest asjadest ma siin üldse ei räägi.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri