

Kas just nii vähe ongi aga raamatutes räägitakse remonditud mootorile sissesõidust kuni 1000km, kiirustes juttu pole leidnud aga võib seda teha enam vähem nagu uue mootori sissesõitmisel. 50km/h on ka liialt väike kiirus 4. käigu jaoks (pikemalt töödates koormab liialt mootorit sissesõidu perioodil).moskiito kirjutas:Samas kui paned kogu selle uue krempli sisse, siis pead mootori pikkema ea huvides ka tegema korraliku sissesõidu, mis sisuliselt tähendab et sõitma 50km/h vähemalt 500km.
mul oli kuskil raamatus kirjas mis kiirusega kui palju sõita tuli. kui üles leian panen üles.Edel kirjutas:Kas just nii vähe ongi aga raamatutes räägitakse remonditud mootorile sissesõidust kuni 1000km, kiirustes juttu pole leidnud aga võib seda teha enam vähem nagu uue mootori sissesõitmisel. 50km/h on ka liialt väike kiirus 4. käigu jaoks (pikemalt töödates koormab liialt mootorit sissesõidu perioodil).moskiito kirjutas:Samas kui paned kogu selle uue krempli sisse, siis pead mootori pikkema ea huvides ka tegema korraliku sissesõidu, mis sisuliselt tähendab et sõitma 50km/h vähemalt 500km.
See on küll õige, et poeuusi detaile ei tasu alati päris usaldada.
et siis raamat soovitab meil kiirust ületada jahmoskiito kirjutas:nih, leitsin vajalikud andmed sissesõidu jaoks üles. kui soov masinast ikka saada korraliku sõiduvahendit mitte ühe korra masinat.
Otse raamatust:
Lubatud suurim max(soovituslik)kiirus km/h
1 Käik; kuni 1000km Kiirus 25(15); Kuni 2000km 30(20); Kuni 3000km 40(25); pärast sissesõitu 40km/h
2 Käik; 45(30); 50(35); 70(45); pärast sissesõitu 50km/h
3 käik; 65(50); 80(60); 95(70); pärast sissesõitu 85km/h
4 käik; 80(70); 100(85); 120(100); pärast sissesõitu 130km/h
Sinna otsa on raamatus veel 14 lisapunkti mis on ettenähtud masina sissesõitmisel.