25. leht 29-st
Re: iz 2715 1989 mossejumal
Postitatud: 15 Nov 2012 22:43
Postitas kriss-sten
ükspäev lõi ikka korraliku paugu sumpast
suht terve klass ehmatas
Re: iz 2715 1989 mossejumal
Postitatud: 16 Nov 2012 01:03
Postitas mossejumal
See,oli normaalne
,süüde oli nõks vale ka
,vähemalt kõik ikka vaatavad
Aga igatahes uuendust ka,et sain täna täitsa tutikad mootori jupid.Asjad siis,tutnõi kõi ,väntvõll,saaled,rõnga,hülsid,kolvid,kolisõrmed,kett,ketirattad,jagaja hammakad ja uued tihendid,ja Mosse mootor saab uue sisu
Et plaan niimoodi,Et terve see nv tuleb unetu,homme peale tööpäeva lähen koju,võtan mootori maha ja hakkan ehitama.Täna õhtul käisin veel ülemistes ka aga mitte mossega
Ilusat õhtut jätku!
Re: iz 2715 1989 mossejumal
Postitatud: 16 Nov 2012 07:20
Postitas moskiito
ei tahaks sul seda sillas olemise volüümi maha keerata aga vanasõna ütleb et "kõik mis hiilgab ei ole veel kuld" ehk kõik need uued juppid ei pruugi olla korralikud. Mõni vana tetail võib olla palju palju korralikum ja vastupidavam. Mina soovitaks pigem välja vahetada ainult nii palju kui reaalselt vaja on. Samas kui paned kogu selle uue krempli sisse, siis pead mootori pikkema ea huvides ka tegema korraliku sissesõidu, mis sisuliselt tähendab et sõitma 50km/h vähemalt 500km.
Re: iz 2715 1989 mossejumal
Postitatud: 16 Nov 2012 16:35
Postitas Edel
moskiito kirjutas:Samas kui paned kogu selle uue krempli sisse, siis pead mootori pikkema ea huvides ka tegema korraliku sissesõidu, mis sisuliselt tähendab et sõitma 50km/h vähemalt 500km.
Kas just nii vähe ongi aga raamatutes räägitakse remonditud mootorile sissesõidust kuni 1000km, kiirustes juttu pole leidnud aga võib seda teha enam vähem nagu uue mootori sissesõitmisel. 50km/h on ka liialt väike kiirus 4. käigu jaoks (pikemalt töödates koormab liialt mootorit sissesõidu perioodil).
See on küll õige, et poeuusi detaile ei tasu alati päris usaldada.
Re: iz 2715 1989 mossejumal
Postitatud: 16 Nov 2012 18:25
Postitas moskiito
Edel kirjutas:moskiito kirjutas:Samas kui paned kogu selle uue krempli sisse, siis pead mootori pikkema ea huvides ka tegema korraliku sissesõidu, mis sisuliselt tähendab et sõitma 50km/h vähemalt 500km.
Kas just nii vähe ongi aga raamatutes räägitakse remonditud mootorile sissesõidust kuni 1000km, kiirustes juttu pole leidnud aga võib seda teha enam vähem nagu uue mootori sissesõitmisel. 50km/h on ka liialt väike kiirus 4. käigu jaoks (pikemalt töödates koormab liialt mootorit sissesõidu perioodil).
See on küll õige, et poeuusi detaile ei tasu alati päris usaldada.
mul oli kuskil raamatus kirjas mis kiirusega kui palju sõita tuli. kui üles leian panen üles.
Re: iz 2715 1989 mossejumal
Postitatud: 16 Nov 2012 21:37
Postitas partnermosse
Normaalne kiirendamine, normaalne aeglustamine, käiguga ja ilma ning kiiruste varieerumine kuni 90 km/h on normaalne sissesõitmine ehk tavaline ekspluateerimine. Ei ole vaja minna äärmustesse-see on põhiline nõue !!! Käikude ja kiiruste jälgimine nii nagu on ettekirjutatud raamatutes on sama hea kui arsti käest küsida, kuidas naisega voodis olla
Sissesõit käib ikka tunnetega
ja seda igas mõttes. Kui tormad või mökkama jääd, antakse sulle rikkest koheselt teada.
Re: iz 2715 1989 mossejumal
Postitatud: 16 Nov 2012 21:50
Postitas mossejumal
need jublakad,on made in cccr aegsed,et ja sissesõit on raamtus öeldud täitsa,et kiirus 4 käiguga kuni 90 ja mitte rohkem,2käiguga kuni 40 ja mitte rohkem
Ja moskiito ma ei ole sillas,lihtsalt olin õnnelik et sain jupid jälle
Re: iz 2715 1989 mossejumal
Postitatud: 16 Nov 2012 22:33
Postitas SanderV
ise mäletan ka et oli kuskil kirjas ala mingi esimesed sajad kilomeetrid 4 käiguga max 70km/h siis mingid kildid 80km/h siis m ingid 90km/h siis max 90km/h mingi aeg ja alles siis võiks unlimited minna
Re: iz 2715 1989 mossejumal
Postitatud: 18 Nov 2012 14:24
Postitas moskiito
nih, leitsin vajalikud andmed sissesõidu jaoks üles. kui soov masinast ikka saada korraliku sõiduvahendit mitte ühe korra masinat.
Otse raamatust:
Lubatud suurim max(soovituslik)kiirus km/h
1 Käik; kuni 1000km Kiirus 25(15); Kuni 2000km 30(20); Kuni 3000km 40(25); pärast sissesõitu 40km/h
2 Käik; 45(30); 50(35); 70(45); pärast sissesõitu 50km/h
3 käik; 65(50); 80(60); 95(70); pärast sissesõitu 85km/h
4 käik; 80(70); 100(85); 120(100); pärast sissesõitu 130km/h
Sinna otsa on raamatus veel 14 lisapunkti mis on ettenähtud masina sissesõitmisel.
Re: iz 2715 1989 mossejumal
Postitatud: 18 Nov 2012 14:57
Postitas SanderV
moskiito kirjutas:nih, leitsin vajalikud andmed sissesõidu jaoks üles. kui soov masinast ikka saada korraliku sõiduvahendit mitte ühe korra masinat.
Otse raamatust:
Lubatud suurim max(soovituslik)kiirus km/h
1 Käik; kuni 1000km Kiirus 25(15); Kuni 2000km 30(20); Kuni 3000km 40(25); pärast sissesõitu 40km/h
2 Käik; 45(30); 50(35); 70(45); pärast sissesõitu 50km/h
3 käik; 65(50); 80(60); 95(70); pärast sissesõitu 85km/h
4 käik; 80(70); 100(85); 120(100); pärast sissesõitu 130km/h
Sinna otsa on raamatus veel 14 lisapunkti mis on ettenähtud masina sissesõitmisel.
et siis raamat soovitab meil kiirust ületada jah
E: lihtalt siis vist 4 käiku ei tohi kasutada kolmandaga koguaeg